Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку опорного закладу «Горинська ЗОШ I-III ступенів та його філії » на вул.. Широкій, 3 в с.Горинка Кременецького району, Тернопільської області, 47042
Очікувана вартість
456 622,00 UAH
UA-2020-08-06-005834-a 1c6ef7fca7db4b79a4396c9de430b35a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Леонідівна Дзеканюк

+380661403404 vokremenets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КРЕМЕНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145990
Вебсайт: http://kremvo.ucoz.ua
Місцезнаходження: 47003, Україна , Тернопільська обл., м. Кременець, вул. Шевченка, 32
Контактна особа: Оксана Леонідівна Дзеканюк
+380661403404
vokremenets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:45
Очікувана вартість: 456 622,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 283,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Зміни до Річного плану спрощеної закупівелі на 2020 рік для потреб опорного закладу "Горинської ЗОШ I-IIIступенів та його філій" на вул. Широкій,3 с. Горинка Кременецького району , Тернопільської області.Замовник: Відділ освіти Кременецької РДА; Місце знаходження Замовника: Україна, Тернопільська область, м. Кременець , вул. Шевченка ,32; Категорія Замовника: юридична особа , яка є підприємствами, установами, організаціями, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». . Застосовані критерії оцінки – Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна . Усі документи що готуються подаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку опорного закладу «Горинська ЗОШ I-III ступенів та його філії » на вул.. Широкій, 3 в с.Горинка Кременецького району, Тернопільської області, 47042
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47042, Україна, Тернопільська область, ОЗ Горинська ЗОШ І-ІІІст. та її філії, с.Горинка, вул.Широка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата здіснюється з коштів державного бюджету із залишків освітньої субвенції,за виконанні роботи оплата здійснюється протягом 30 банківських днів за умови наявності кошторисних призначень в межах відповідних бюджетних асигнувань Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:48
зі змінами оголошення до спрощ харчоблок.docx
10 серпня 2020 11:41
Протокол №30.pdf
06 серпня 2020 15:13
Оголошення до спрощ харчоблок.docx
06 серпня 2020 15:07
Проект договору про харчоблок .d.docx
10 серпня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:48
зі змінами оголошення до спрощ харчоблок.docx
10 серпня 2020 11:41
зі змінами оголошення до спрощ харчоблок.docx
10 серпня 2020 11:41
Протокол №30.pdf
06 серпня 2020 15:13
Оголошення до спрощ харчоблок.docx
06 серпня 2020 15:07
Оголошення до спрощ харчоблок.docx
06 серпня 2020 15:07
Проект договору про харчоблок .d.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 07 серпня 2020 15:20
Дата відповіді: 09 серпня 2020 23:26
Просимо надати роз' яснення з приводу наступної примітки в розділі 4 тендерної документації, а саме-"Примітки: 1 - Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто будівництво мультифункціонального спортивного об’єкта».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня була допущена помилка яку обовязково виправимо та внесемо зміни.. Дякую
Аналогічні договора
Дата подання: 10 серпня 2020 21:16
Дата відповіді: 11 серпня 2020 08:41
Доброго дня Шановний Замовнику, якщо у учасника наявні тільки договора з поточного ремонту а з капітального ремонту відсутні чи буде замовник дискваліфіковувати таких учасників закупівлі які не мають аналогічних договорів з капітального ремонту чи будівництва. Просимо відповісти коротко Так чи Ні. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник, потрібно договір на капітальний ремонт. Дякую за запитання будемо раді Вам відповісти
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 11 серпня 2020 14:23
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:30
Доброго дня! Стосовно пункту 3.3. Розділу ІІІ документації .Кваліфікаційний сертифікат, що виданий інженеру-проектувальнику, який залучається учасником та свідоцтво про проходження навчання інженера-проетувальника. Інженер-проетувальник повинен бути працевлаштований в учасника?Якщо так, то за постійним місцем роботи чи можливе суміщення посад?
Відповідь: доброго дня шановний учасник, інженер проектувальник може працювати в учасника за суміщенням.
Лист про обробку персональних даних
Дата подання: 11 серпня 2020 15:04
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:14
Шановний замовнику!Просимо роз'яснити пункт 9. Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних, із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових (для юридичних осіб) та/або уповноважених осіб учасника, залучених до підготовки пропозиції та підписання договору, що може бути укладений за результатами спрощеної закупівлі. та пункт 12.Лист згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України від 01.06.2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних» службової (посадової) особи, або представника учасника спрощеної закупівлі, уповноважених підписувати пропозицію та договір, який буде укладений ( довільна форма). Якщо уповноваженою особою на підписання документів та договору за результатами закупівлі є керівник потрібно подавати документи відповідно до пункту 9 та 12 Розділу І ?Адже це аналогічний документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня шановний учасник це аналогічний документ. Якщо Вам буде в милість то звичайно подати згідно п.9 та Розділ 12.,але і не буде помилкою як що це буде якщо документ буде один чи згідгно п.9 чи Роздідлу 12. Дякую за запитання.
календарний план
Дата подання: 11 серпня 2020 17:07
Дата відповіді: 12 серпня 2020 09:02
доброго дня! Поясніть будь ласка, що мається на увазі календарний графік виконання робіт - із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових роботи за усіма розділами.
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник, календарний графік є невідємною частиною договору про виконання всіх розділів (видів ) робіт, в якому визначаються дата початку та закінчення всіх робіт, з зазначенням кожного періоду підготовчого процесу робіт які виконуються, вартості робіт.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 серпня 2020 10:41
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: скасування спрощеної закупівлі через неможливість усунення порушень, в оголошені тендерної документації що виникли через виявлені порушення у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути їх, без яких виконання робіт по капітальному ремонту є не можливими
Документи:
19 серпня 2020 10:41
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:40
ПРОТ УО про відміну спрощен системи.docx