Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт засобів організації дорожнього руху з облаштуванням пішохідного переходу з острівцем безпеки за адресою: вул. майдан Згоди, 5 в м. Житомирі
Очікувана вартість
259 897,83 UAH
UA-2020-08-06-005647-a 158a8017f3764866b87002b643c66e10
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Пахолюк

+380631457274 ku.arm.zt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41680481
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Контактна особа: Борис Пахолюк
+380631457274
ku.arm.zt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 259 897,83 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 299,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до умов оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт засобів організації дорожнього руху з облаштуванням пішохідного переходу з острівцем безпеки за адресою: вул. майдан Згоди, 5 в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На підставі підписаного Сторонами Договору Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку від Учасника здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної суми цього Договору. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п’яти робочих днів після надходження грантових коштів рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій