Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики та лінгафонного кабінету, ноутбуки, ламінатори, БФП (в т.ч. для НУШ))
Очікувана вартість
866 473,00 UAH
UA-2020-08-06-005295-c 5ace15c39a4a4400927443b9888752d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риженко Марина Олександрівна

+380679550170 silradagladkivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гладківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 34382081
Місцезнаходження: 75633, Україна , Херсонська обл., село Гладківка, Гладківка вулиця Центральна 173
Контактна особа: Риженко Марина Олександрівна
+380679550170
silradagladkivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:25
Очікувана вартість: 866 473,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 664,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Потреба для ЗЗСО Гладківської с/р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
персональний комп'ютер учня (десктоп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 шт
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
21 шт
Маніпулятор типу "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 шт
Відеомонітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 шт
Гарнітура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
персональний комп'ютер вчителя (десктоп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Відеомонітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Комутатор мережевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Блок безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Акустична система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Системний блок №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
15 шт
Системний блок №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Монітор №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
15 шт
Монітор №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 шт
Стерео гарнітура (навушники з мікрофоном)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 шт
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 шт
Маніпулятор типу "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Маршрутизатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Мережевий комутатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Спеціалізоване програмне забезпечення для лінгафонного кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 шт
Багатофункціо-нальний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
7 шт
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 шт
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75633, Україна, Херсонська область, с. Гладківка, вул. Центральна, 173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:51
Перелік змін.pdf
07 серпня 2020 13:51
ТД_ДОДАТОК_3 - нова редакція від 07.08.2020.docx
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_5.doc
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_4.doc
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_2.doc
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_1.doc
06 серпня 2020 17:32
Тендерна Документація.doc
06 серпня 2020 17:32
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
07 серпня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:51
Перелік змін.pdf
07 серпня 2020 13:51
ТД_ДОДАТОК_3 - нова редакція від 07.08.2020.docx
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_3.docx
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_5.doc
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_4.doc
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_2.doc
06 серпня 2020 17:32
ТД_ДОДАТОК_1.doc
06 серпня 2020 17:32
Тендерна Документація.doc
06 серпня 2020 17:32
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 09 серпня 2020 00:01
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:14
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання.
Щодо запитання 1: у Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено наступне: «Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Щодо питання 2: ми плануємо в роботі використовувати системні блоки на базі процесора Intel, про що зазначили в поданій нами документації до оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-005295-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:24
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 10:50
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому. Так, умова в оголошенні замовника про надання листа від виробника системних блоків чи представництва Майкрософт в Україні, який підтверджує легальність цього програмного забезпечення встановлена з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, Звертаємо вашу увагу та те, що виробник чи їх офіційний представник програмного забезпечення на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі листів особам, які бажають реалізовувати їхню продукцію офіційно. Отже, будь-який постачальник, який має намір постачати ліцензійну програмну продукцію може отримати даного листа. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c). Отже, твердження про те, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником - є хибними, адже необхідно надати оригінал авторизаційного листа від виробника або офіційного представника в Україні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДИБОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 856 000,00
UAH з ПДВ
856 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзерве ілля Ігорович 866 459,00
UAH з ПДВ
866 459,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 10:20
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:15
довідка ст 17.PDF
07 вересня 2020 10:15
відсутність боргу.PDF
07 вересня 2020 10:15
несудимість.PDF
21 серпня 2020 22:20
Електронний підпис
21 серпня 2020 22:20
2. Технічні вимоги.pdf
21 серпня 2020 21:56
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:51
2. Технічні вимоги (1).pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДИБОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

ФОП Дзерве ілля Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДИБОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3288316618
Переможець 856 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 18:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДИБОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3288316618
856 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:29
Договір комп. обладнання укладений
09 вересня 2020 16:02