Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Чупринки Григорія, 6, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)),
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-08-06-005143-c ac75d8b57e98495f82f0383a587ddeb8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Чупринки Григорія, 6,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: м. Київ, Вулиця Чупринки Григорія, 6, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Чупринки Григорія, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 07 серпня 2020 08:25
Дата відповіді: 07 серпня 2020 12:50
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постановою від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена можливість, а не обов'язок надання попередньої оплати. Попередня оплата умовами документації та проектом договору не передбачено. У разі можливості попередньої оплати Замовник виконає вимоги зазначеної постанови.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 399 926,05
UAH з ПДВ
399 926,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:49
18.1 Проект договору.pdf
13 серпня 2020 16:49
8.2 Дилерські договори.rar
13 серпня 2020 16:49
4.12.4 Лист-відгук ДНЗ 781.pdf
13 серпня 2020 16:49
4.12.1 Договір + акт ДНЗ 781.pdf
13 серпня 2020 16:49
4.8 Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 16:49
27 Сертификат ISO 9001-2015.pdf
13 серпня 2020 16:49
24 Довідка про печатку.pdf
13 серпня 2020 16:49
6.1 Ліцензія з додатком.pdf
13 серпня 2020 16:49
4.13 Витяг ЄДР від 13.08.20.pdf
13 серпня 2020 16:49
4.11.2 Штатний розпис.pdf
13 серпня 2020 16:49
4.6 Довідка офшори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 399 926,05
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 10:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
399 926,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 35-20-540.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 09:25
Договір 35-20-540.pdf укладений
03 вересня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення ПДВ у зв`язку із механічною помилкою при оприлюдненні основного договору. Вірна сума ПДВ - 66654,34 грн, вірна база обкладення ПДВ - 333271,71 грн. Сума Дог. № 35/20-540 від 01.09.2020 - без змін. Додається повтрно скан основного договору.
Номер договору про закупівлю: 35/20-540
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/20-540
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML