Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот№1 – послуги з поточного ремонту РРО "СПЕККА-00", "СПЕККР-01"; Лот №2 послуги з поточного ремонту РРО "СПЕККА-00", "СПЕККР-01"; Лот №3 послуги з поточного ремонту РРО "СПЕККА-00", "СПЕККР-01"; Лот №4 послуги з поточного ремонту РРО "СПЕККА-00"
Lot1 - current repair services RRO "SPEKKA-00", "SPEKKR-01"; Lot №2 services for current repairs of RRO "SPEKKA-00", "SPEKKR-01"; Lot №3 services for current repairs of RRO "SPEKKA-00", "SPEKKR-01"; Lot №4 current repair services RRO "SPECKA-00".
Очікувана вартість
789 918,00 UAH
UA-2020-08-06-004937-c b626bae85e814191852649134767e635
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Сачко Григорій Анатолійович, головний інженер служби приміських пасажирських перевезень , 49038, м.Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 108, кім. 880, (056)-793-56-74.
(056)-793-56-74
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" .
National ID: 40081237
Contact point: Oleynik Oksana Sergeevna
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Additional contacts: Sachko Hryhorii Anatoliiovych, Chief Engineer of the Suburban Passenger Transportation Service, 49038, Dnipro, ave. Dmytro Yavornytsky, 108, room 880, (056) -793-56-74.
(056)-793-56-74

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 20:00
Очікувана вартість: 789 918,00 UAH з ПДВ
Publication date: 06 серпня 2020 16:43
Enquiries until: 29 серпня 2020 20:00
Complaints submission until: до 04 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 вересня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 789 918 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Scope of the procurement
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Лот №1 - 177 од,Лот №2- 74 од. Лот №3 -67 од. , Лот №4 - 54 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Category - The customer who carries out activities in certain areas of management.The number of goods or the volume of work or services - 372 units (Lot №1 - 177 units, Lot №2- 74 units. Lot №3 -67 units, Lot №4 54 units).
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services - on the territory of the Contractor.
The price offer of the participant who is not a VAT payer should not exceed the approximate cost of purchase without VAT. Source of financing the purchase - Own budget (funds from the economic activity of the enterprise).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

06 серпня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот№1 – послуги з поточного ремонту РРО "СПЕККА-00", "СПЕККР-01"
Опис предмету закупівлі:
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Лот №1 - 177 од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця/
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 496 038,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 961,00 UAH з ПДВ


Title: Lot№1 - current repair services RRO "SPEKKA-00", "SPEKKR-01"
Description: Category - The customer who carries out activities in certain areas of management. The number of goods or the volume of work or services - Lot №1 - 177 units.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services - on the territory of the Contractor.
The price offer of the participant who is not a VAT payer should not exceed the approximate cost of purchase without VAT.Source of financing the purchase - Own budget (funds from the economic activity of the enterprise).
Розгорнути Згорнути
Current status: Complete
Estimated total value: 496 038,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 961,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 29 вересня 2020 15:30
Auction planned date: 29 вересня 2020 15:30
Закінчення: 29 вересня 2020 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

177 од
Лот№1 – послуги з поточного ремонту РРО "СПЕККА-00", "СПЕККР-01"
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 грудня 2020

Lot1 - current repair services RRO "SPEKKA-00", "SPEKKR-01"
CPV: 50310000-1

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту надання послуг через 45 банківських днів з дня підписання актів прийому-здачі наданих послуг, але не раніше реєстрації Виконавцем податкових накладних в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:40
Додаток 4 лот 1-4.doc
06 серпня 2020 16:40
додаток 3 лот 1.doc
06 серпня 2020 16:40
ДОДАТОК 1 лот 1-4.doc
06 серпня 2020 16:40
міжн оглошення.jpg
06 серпня 2020 16:40
ТД.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 вересня 2020
UA-2020-08-06-004937-cb626bae85e814191852649134767e635
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТЕХНОХОР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР"" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 вересня 2020 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 вересня 2020 16:07
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:07
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:49
Лист ФакторТЕК.pdf
08 вересня 2020 15:49
лист Мальва.pdf
08 вересня 2020 15:49
Лист Еквайр про печатку.pdf
08 вересня 2020 15:49
Литст Еквайр.pdf
08 вересня 2020 15:49
Договір Еквайр (4) (1).pdf
07 вересня 2020 20:03
Електронний підпис
07 вересня 2020 20:03
Електронний підпис
07 вересня 2020 20:01
Технічні вимоги лот1.pdf
07 вересня 2020 20:01
Статут копія (1).pdf
07 вересня 2020 20:01
Укрсиббанк (4).pdf
07 вересня 2020 20:01
Сертифікати Фактор (2).pdf
07 вересня 2020 20:01
Сертифікати Мальва (1).pdf
07 вересня 2020 20:01
Протокол_Наказ (7).pdf
07 вересня 2020 20:01
Проєкт договору лот 1-4.pdf
07 вересня 2020 20:01
Литст Еквайр.pdf
07 вересня 2020 20:01
Договір Еквайр (4).pdf
07 вересня 2020 20:01
Довідка про працівників.pdf
07 вересня 2020 20:01
Довідка про досвід.pdf

Документи

08 вересня 2020 20:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 08:35
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:21
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:18
Довідка МВД.PDF
09 жовтня 2020 08:18
public_doc (4).pdf
09 жовтня 2020 08:18
public_doc (4).p7s
08 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:02
Рішення учасника.pdf
08 вересня 2020 13:02
Наказ про призначення.pdf
08 вересня 2020 13:02
Копія статута ДП Вікар.pdf
08 вересня 2020 13:02
Довідка про Рахунки.pdf
08 вересня 2020 13:02
Технічне завдання ЛОТ1.pdf
08 вересня 2020 13:02
Проект договору.pdf
08 вересня 2020 13:02
Довідка про працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНОХОР

ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР"" 494 823,00
UAH з ПДВ
489 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОХОР 495 954,00
UAH з ПДВ
490 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 08:35
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:21
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:18
Довідка МВД.PDF
09 жовтня 2020 08:18
public_doc (4).pdf
09 жовтня 2020 08:18
public_doc (4).p7s
08 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:02
Рішення учасника.pdf
08 вересня 2020 13:02
Наказ про призначення.pdf
08 вересня 2020 13:02
Копія статута ДП Вікар.pdf
08 вересня 2020 13:02
Довідка про Рахунки.pdf
08 вересня 2020 13:02
Технічне завдання ЛОТ1.pdf
08 вересня 2020 13:02
Проект договору.pdf
08 вересня 2020 13:02
Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 16:07
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:07
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:49
Лист ФакторТЕК.pdf
08 вересня 2020 15:49
лист Мальва.pdf
08 вересня 2020 15:49
Лист Еквайр про печатку.pdf
08 вересня 2020 15:49
Литст Еквайр.pdf
08 вересня 2020 15:49
Договір Еквайр (4) (1).pdf
07 вересня 2020 20:03
Електронний підпис
07 вересня 2020 20:03
Електронний підпис
07 вересня 2020 20:01
Технічні вимоги лот1.pdf
07 вересня 2020 20:01
Статут копія (1).pdf
07 вересня 2020 20:01
Укрсиббанк (4).pdf
07 вересня 2020 20:01
Сертифікати Фактор (2).pdf
07 вересня 2020 20:01
Сертифікати Мальва (1).pdf
07 вересня 2020 20:01
Протокол_Наказ (7).pdf
07 вересня 2020 20:01
Проєкт договору лот 1-4.pdf
07 вересня 2020 20:01
Литст Еквайр.pdf
07 вересня 2020 20:01
Договір Еквайр (4).pdf
07 вересня 2020 20:01
Довідка про працівників.pdf
07 вересня 2020 20:01
Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""

ТОВ ТЕХНОХОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
Переможець 489 825,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
489 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:28
20569.jpg укладений
01 квітня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:43
повідомлення 20569 (1).jpeg зміни до договору
30 грудня 2020 14:43
ДУ 20569 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:55
2020-10-16_11-06-11_winscan_to_pdf.pdf укладений
16 жовтня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 8.4 договору та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 97 791,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 489 825,00 грн з ПДВ до 587 616,00 грн з ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/НРП-20569/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НРП-20569/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 213 807,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 634,50 UAH)