Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для оснащення кабінетів англійської мови ) в рамках реалізації проекту "Сучасний учень у сучасному середовищі -євроінтеграція".
Очікувана вартість
301 376,00 UAH
UA-2020-08-06-004811-a c113a5a210634124a29b0e21d120a02e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Главный бухгалтер

+380626732584 buxoh12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДРУЖКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №12 ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25705121
Місцезнаходження: 84200, Україна , Донецька обл., м. Дружківка , вул. Кошового, 31
Контактна особа: Татьяна Главный бухгалтер
+380626732584
buxoh12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 301 376,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 506,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Вартість товару ,що закуповується може бути як без ПДВ так і з ПДВ(20%) у т.ч.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
ДК 021:2015-30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для оснащення кабінетів англійської мови ) в рамках реалізації проекту "Сучасний учень у сучасному середовищі -євроінтеграція".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м.Дружківка, 84200 Донецька обл. м. Дружківка вул. Кошового , 31. Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 банківських днів з моменту поставки,налаштування, підключення та введення в експлуатацію обладнання на підставі рахунка - фактури та видаткової накладної на отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:50
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
06 серпня 2020 14:14
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx
06 серпня 2020 14:14
Додаток 4 (форма пропозиції).docx
06 серпня 2020 14:14
Додаток 3 (проект договору).docx
06 серпня 2020 14:14
Тендерна документація (2).docx
10 серпня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:50
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
06 серпня 2020 16:52
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
06 серпня 2020 14:14
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
06 серпня 2020 14:14
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx
06 серпня 2020 14:14
Додаток 4 (форма пропозиції).docx
06 серпня 2020 14:14
Додаток 3 (проект договору).docx
06 серпня 2020 14:14
Тендерна документація (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 09 серпня 2020 02:05
Дата відповіді: 10 серпня 2020 08:56
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Все это входит в цену тендера - предмет закупки все это подразумевает - т.е товар должен быть поставлен- и обязательно установлен на месте поставки (адрес Заказчика ) , подключен и введен в эксплуатацию , а также продемонстрировано- что программное обеспечение соответствует всем требуемым параметрам и находится в рабочем состоянии.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-004811-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:29
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 16:43
Дякуємо ! Вашу вимогу розглянуто , необхідні зміни внесено до Тендерної документації .Технічні характеристики оновлено та відображено у Додатку 2 до тендерної документації .

Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
22 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій