Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування в спеціалізованій школі № 7 ім. Максима Рильського за адресою; м. Київ, Солом’янський район, пров. Платонівський, 3
Очікувана вартість
585 000,00 UAH
UA-2020-08-06-004059-c 6afe05c0e0aa483c962e39445d7f46a7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Микола

380442073938 22031989m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Бойко Микола
380442073938
22031989m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 585 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до оголошення, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування в спеціалізованій школі № 7 ім. Максима Рильського за адресою; м. Київ, Солом’янський район, пров. Платонівський, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:33
проект договору_МЗК_ ШКОЛА_7.docx
06 серпня 2020 15:33
оголошення_МЗК_школа_7.PDF
06 серпня 2020 15:32
Оголошення_МЗК_ ШКОЛА_7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 07 серпня 2020 08:30
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:30
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Інформуємо, що відповідно до п.п. 3.9, 3.10 Договору підряду «Замовник» сплачує вартість прийнятих від «Підрядника» «Робіт» на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок «Замовника» та акта витрат на відшкодування експертизи кошторисної документації (у разі наявності) не пізніше 30 (тридцяти) днів з дня підписання Актів виконаних робіт.У разі затримки бюджетного фінансування (відсутність коштів на розрахунковому рахунку «Замовника»), «Замовник» зобов’язується провести розрахунок за виконані «Роботи» протягом 14 банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування на його рахунок. Також повідомлємо, що відповідно до листа Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту від 27.06.2019 головним розпорядникам бюджетних коштів (структурним підрозділам та районним в місті Києві державним адміністраціям ) заборонено передбачення авансування робіт у договорах на здійснення капітального ремонту обєктів комунальної власності

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ 584 222,00
UAH з ПДВ
584 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:57
витяг з ЄДР 13.08.20 .pdf
13 серпня 2020 16:57
витяг з ПДВ.pdf
13 серпня 2020 16:37
47 Звіти.pdf
13 серпня 2020 16:37
46 цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 16:37
37 сертифікати 2.pdf
13 серпня 2020 16:37
36 сертифікати 1.pdf
13 серпня 2020 16:37
35 візуалізація обєкту.pdf
13 серпня 2020 16:37
33 кошторис 2 частина.pdf
13 серпня 2020 16:37
32 кошторис 1 частина.pdf
13 серпня 2020 16:36
17 договір оренди офісу.pdf
13 серпня 2020 16:36
30 ліцензія.pdf
13 серпня 2020 16:36
27 довідки з банку.pdf
13 серпня 2020 16:36
25 корупція директор.rar
13 серпня 2020 16:36
24 довідка про корупція.pdf
13 серпня 2020 16:36
10 Наявність ІТР.pdf
13 серпня 2020 16:36
7. 2 копія статуту.pdf
13 серпня 2020 16:36
7.1 довідка про Статут.pdf
13 серпня 2020 16:36
6 календарний план.pdf
13 серпня 2020 16:36
5 Проект договору.pdf
13 серпня 2020 16:36
4 Технічні умови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Відхилено 584 222,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:48

Документи

14 серпня 2020 14:32
Відхилення РЕМКОНТ.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій