Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
656 960,18 UAH
UA-2020-08-06-004035-a 2bdfcbbcb7634e92aa8548257aede012
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 09:30
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:01
Очікувана вартість: 656 960,18 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


крісла, стільці, диван, шезлонг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Крісло поворотне E-MOTION R HR black ES PL64 PX (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штуки
Крісло поворотне FIDEL Lux Extra MPD ЕХ1 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
7 штуки
Крісло поворотне SENATOR або CUBA Steel MPD AL68 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
21 штуки
Стілець SAMBA SP-A (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
22 штуки
Стілець ISIT ARM CHROME (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 штуки
Стілець без підлокітників ISO Chrom (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штуки
Стілець високий на металевому каркасі без роликів (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
26 штуки
Крісло офісне Manager Steel Chrome SP-А (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
12 штуки
Крісло Kulik System Galaxy Black (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 штуки
Крісло поворотне Comfort GTP Active 1 PL62 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
25 штуки
Крісло Атлант Хром Флай (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Крісло керівника преміум клас Мурано (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
100 штуки
Стілець пластмасовий розкладний (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
27 штуки
Шезлонг пластмасовий розкладний (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Диван RICHMAN Madrit 0915 коричневий (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата з поточного рахунку протягом 60 банківських днів, з дати поставки товару на склад Покупця (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них . Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо вимагається): Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Кількість: 261 штука. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 14:13
Додаток 1.docx
20 серпня 2020 14:13
Додаток 3.doc
20 серпня 2020 14:13
ТД.doc
20 серпня 2020 14:13
Додаток 2.docx
20 серпня 2020 14:13
Перелік змін.doc
20 серпня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 14:13
Додаток 1.docx
06 серпня 2020 13:22
Додаток 1.docx
20 серпня 2020 14:13
Додаток 3.doc
06 серпня 2020 13:22
Додаток 3.doc
20 серпня 2020 14:13
ТД.doc
06 серпня 2020 13:22
ТД.doc
20 серпня 2020 14:13
Додаток 2.docx
06 серпня 2020 13:22
Додаток 2.docx
20 серпня 2020 14:13
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо приведення у відповідність
Дата подання: 10 серпня 2020 16:58
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:33
Шановний замовник! Згідно технічного опису і візуалізації у додатку 1 до тендерної документації, у позиція №7 "Стілець високий на металевому каркасі без роликів" оббивка сидіння і спинки має бути з Еко- шкіри. Заводом виробником дана модель стільця виготовляється лише в одному варіанті, а саме, сидіння і спинка виготовляються з не ковзаючого високоміцного пластику. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в технічні характеристики товару по позиції №7 Технічної специфікації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 серпня 2020 13:19
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:52
Шановний замовник, згідно з п. 8 Додатку 1 Тендерної документації "Пропозиція Учасника повинна містити скановані копії документів, а саме: - Копію чинного документу радіаційної безпеки на тканину, натуральну шкіру, шкірозамінник з якої виготовлені сидіння та спинки стільців, крісел, дивану та на матеріал сидіння та спинки з якої виготовлений стілець та шезлонг пластмасовий, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції; - Копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі; - Копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень". Просимо надати роз'яснення, які саме додаткові документи треба надати крім Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яких, згідно з законодавством, цілком достатньо для підтвердження якості запропонованого товару. Абож, просимо прибрати дану вимогу, як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 8 Додатку 1 Технічної специфікації передбачається надання Учасником документу, в якому будуть відображені показники радіаційної безпеки. Даним документом, Учасник повинен підтвердити, що товар, який пропонується, є безпечним та таким, який пройшов радіаційний контроль, проведений відповідним акредитованим в даній галузі органом. Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, не містять в собі вищезазначених показників. Вимога щодо надання документу, який підтверджує радіаційну безпеку товару, не є дискримінаційною, так як послуга щодо проведення даного дослідження є загальнодоступною, таким чином даний документ може отримати кожен Учасник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" 647 935,56
UAH з ПДВ
647 935,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙД СІСТЕМ" 655 000,00
UAH з ПДВ
655 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 12:47
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:47
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:46
Банківська гарантія.pdf
11 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:26
Технічна специфікація.pdf
09 вересня 2020 16:26
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2020 16:25
Копія паспорта.pdf
09 вересня 2020 16:25
Копія витягу ПДВ.pdf
09 вересня 2020 16:25
Довідка ст.17 ч2.pdf
09 вересня 2020 16:25
Довідка ст.17 ч1.pdf
09 вересня 2020 16:25
Довідка про учасника.pdf
09 вересня 2020 16:25
Довідка МВС_21.08.20.rar
09 вересня 2020 16:25
Банківська гарантія.rar
28 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:16
Технічна специфікація.pdf
28 серпня 2020 16:16
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 16:16
Сертифікат ISO.PDF
28 серпня 2020 16:16
Проєкт договору.pdf
28 серпня 2020 16:16
Лист-відгук.pdf
28 серпня 2020 16:16
Лист щодо товару.pdf
28 серпня 2020 16:16
Лист щодо поставки.pdf
28 серпня 2020 16:16
Лист щодо гарантії.pdf
28 серпня 2020 16:16
Копія статуту.pdf
28 серпня 2020 16:16
Копія паспорта та іпн.pdf
28 серпня 2020 16:16
Копія аттестації ЛРК.pdf
28 серпня 2020 16:16
Довідка ст.17.pdf
28 серпня 2020 16:16
Довідка про санкції.pdf
28 серпня 2020 16:16
Довідка про персонал.pdf
28 серпня 2020 16:16
Довідка про досвід.pdf
28 серпня 2020 16:16
Висновок СЕЕ 602-123-20-3-3421.pdf
28 серпня 2020 16:16
Висновок СЕЕ 602-123-20-1-8093.PDF
28 серпня 2020 16:16
Висновок СЕЕ 602-123-20-1-6943.pdf
28 серпня 2020 16:16
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

28 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:23
6. Статут.pdf
28 серпня 2020 16:23
4. Виписка ЄДРЮОФОП.pdf
28 серпня 2020 16:23
14. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙД СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
Переможець 647 935,56
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
647 935,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:57
звіт про виконання договору т_сн-182-20.doc укладений
31 березня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 17:38
Т-СН-182-20 ТОВ Всеукраїнський центр ЮА.pdf укладений
22 вересня 2020 17:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 01 січня 2021
Сума оплати за договором: 647 935,56
UAH (в тому числі ПДВ 107 989,26 UAH)