Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (меблі)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-08-06-003075-c ● 45f86503a52d463a9923b44a71634022
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26189130 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, Червоноткацька,31 |
Контактна особа: |
Савкова Тетяна Володимирівна 380445583239 centr3dn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. Розділу І тендерної документації мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника/ дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською або російською мовами.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій:електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: назву документа; номер, місце складання, дату видачі; повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; найменування бенефіціара; код згідно з ЄДРПОУ бенефіціара; найменування банку-гаранта; дату закінчення дії гарантії; умови, за яких надається право Бенефіціару вимагати платіж, передбачені частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій:електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: назву документа; номер, місце складання, дату видачі; повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; найменування бенефіціара; код згідно з ЄДРПОУ бенефіціара; найменування банку-гаранта; дату закінчення дії гарантії; умови, за яких надається право Бенефіціару вимагати платіж, передбачені частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Шафа для паперів (800*400*1848 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький бульвар, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
36 штуки
Шафа для одягу (600*400*1848мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький бульвар, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
40 штуки
Стіл двотумбовий (1600*650*750мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький бульвар, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
40 штуки
Тумба (400*450*750мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький бульвар, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Замовнику товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 16:23 |
Додаток_3.docx | |
06 серпня 2020 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 14:03 |
ТД_меблi.doc | |
06 серпня 2020 14:03 |
Додаток_2.docx | |
06 серпня 2020 14:03 |
Додаток_1.docx |
11 серпня 2020 16:23 |
Додаток_3.docx
|
||
06 серпня 2020 14:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
06 серпня 2020 14:03 |
ТД_меблi.doc
|
||
06 серпня 2020 14:03 |
Додаток_2.docx
|
||
06 серпня 2020 14:03 |
Додаток_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Некоректна вимога надання фотографій
Дата подання: 08 серпня 2020 19:42
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:26
Замовник у тендерній документації у пункті 4 Додатку 3. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагає від Учасника для На підтвердження відповідності запропонованих товарів:
4. Фото кожного із запропонованих учасником товарів.
Просимо Замовника розтлумачити - що мається на увазі під цими словами?
Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів або його вузлів неможливо фізично.
Тільки виробники серійних меблів мають технічну можливість надати фото кожного товару до їх виготовлення. І введення даної вимоги щодо надання фото – обмежує вільну конкуренцію і суперечить чинному законодавству України в сфері публічних закупівель
Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь та недопущення незаконної дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати детальні креслення та кольорові ескізи кожного найменування товару, що пропонується. Відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Навність транспортних засобів
Дата подання: 12 серпня 2020 10:57
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:59
Шановний Замовнику!
На підтвердження наявності автотранспорту Ви вимагаєте надати договір про надання послуг, відповідно до якого залучається транспортний засіб та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та розшити надання документального підтведження Учасником можливості транспортування Товару шляхом підвантаження в складі тендерної пропозиції договору перевезень вантажним автомобільним транспортом або/та заяви на приєднання до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень (документ, що використовує Нова Пошта).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Вимога щодо надання свідоцтва про реєстрацію залученого транспортного засобу разом з договором про надання послуг не є дискримінаційною умовою, оскільки відповідно до пункту 7 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Тобто, відповідно до вимог чинного законодавства України, незалежно від підстави залучення транспортного засобу, на кожний транспортний засіб отримано свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу, що виключає дискримінаційність даної вимоги тендерної документації, оскільки кожний учасник може виконати дану вимогу в повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Розком |
287 136,00
UAH з ПДВ
|
274 968,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТАРСІО" |
330 800,00
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лещенко Сергій Миколайович |
322 000,00
UAH з ПДВ
|
307 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "лайн оф стандарт" |
372 206,24
UAH з ПДВ
|
308 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІН МЕБЛІ" |
380 400,00
UAH з ПДВ
|
317 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Розком #32210799 |
Переможець |
274 968,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 13:19
|
Договір Офісні меблі ТОВ Розком.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:14
|