Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи.(Капітальний ремонт будівлі Тлумацького дошкільний навчальний заклад ясла-садок “Дюймовочка” за адресою м. Тлумач, вул. Берегового, 2)
Очікувана вартість
1 009 533,00 UAH
UA-2020-08-06-002170-b 603a24893c9e47298a3efe311130f6c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радовець Андрій Петрович

+380504330922 radovets_a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тлумацька міська рада об'єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04054234
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, вул.Макуха,2
Контактна особа: Радовець Андрій Петрович
+380504330922
radovets_a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 009 533,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 095,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника – органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 ч.1 ст.2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи.(Капітальний ремонт будівлі Тлумацького дошкільний навчальний заклад ясла-садок “Дюймовочка” за адресою м. Тлумач, вул. Берегового, 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, м.Тлумач, вул.Берегового,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія ЗАМОВНИК має право перерахувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату (аванс) протягом 7 днів з дня отримання рахунка на оплату, в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати, для виконання робіт річного обсягу передбаченого проектно-кошторисною документацією на рахунок ПІДРЯДНИКА, відкритий в органах Державного Казначейства у встановленому законодавством порядку, у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється ЗАМОВНИКОМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:48
Спрощена закупівля Дюймовочка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 10 серпня 2020 15:14
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:03
Доброго дня шановний Замовник. Просимо вас повідомити чи може учасник брати участь з аналогічними договорами з поточного ремонту простим повідомити коротко так чи ні . Дякуємо вам за відповідь.
Відповідь: Кошторисні призначення на даний об'єкт - капітальні видатки, тому має бути договір на капітальний ремонт
Аналогічні договора
Дата подання: 10 серпня 2020 21:42
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:04
Доброго дня Шановний Замовнику, якщо у учасника наявні тільки договора з поточного ремонту а з капітального ремонту відсутні чи буде замовник дискваліфіковувати таких учасників закупівлі які не мають аналогічних договорів з капітального ремонту чи будівництва. Просимо відповісти коротко Так чи Ні. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Кошторисні призначення на даний об'єкт - капітальні видатки, тому має бути договір на капітальний ремонт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА" 980 750,40
UAH з ПДВ
980 750,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА"
#22173787
Переможець 980 750,40
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 14:02

Документи

17 серпня 2020 14:01
Протокол УО №9

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА"
#22173787
980 750,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 14:01
Протокол УО №9

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 13:54
Довідки про вартість, платіжні доручення укладений
17 грудня 2021 13:52
Додаткова угода №3 до договору підряду №123 від 25.08.2020 укладений
17 грудня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:58
Додаткова угода 2.doc зміни до договору
30 грудня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 08:47
Scan1 (2).PDF зміни до договору
04 вересня 2020 08:45
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:55
Договір №123 укладений
25 серпня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність фінансування у повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 2.5 та 10.4 Договору підряду №123 від 25.08.2020 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Сторони домовились внести зміни в преамбулі та тексті укладеного Договору підряду №123 від 25.08.2020 року щодо назви сторін в частині зміни найменування Замовника, а саме: «Тлумацька міська рада Івано-Франківського району Івано-Франківської області, в особі міського голови Петрука Ігора Андрійовича. 2.Пункт 2.1 Договору викласти у новій редакції: «ПІДРЯДНИК зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання від ЗАМОВНИКА документів, передбачених п.4.1.3. цього Договору при умові отримання ЗАМОВНИКОМ права на виконання будівельних робіт в порядку, встановленому законодавством України, і завершити виконання робіт до 31.12.2021 року». 3.Пункт 10.1. Договору викласти у новій редакції «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 626 359,20
UAH (в тому числі ПДВ 104 393,20 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі п.10.2. договору підряду №123 від 25.08.2020 року припинити дію Договору за згодою сторін.