Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування. (Лот 1: Меню 1- 13588 одиниць; Лот 2: Меню 1 - 2408 одиниць; Лот 3: Меню 1 - 1892 одиниць).
Очікувана вартість
499 969,60 UAH
UA-2020-08-06-002131-a 7f15d12434a74bce8a538e302ef00414
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Папазова

+380983675385 oolll7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031500
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Леваневського, 7
Контактна особа: Ольга Папазова
+380983675385
oolll7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
У зв’язку із закриттям комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Маріупольської міської ради Донецької області» та переведенням дітей до інших навчальних закладів м. Маріуполя необхідно організувати процес харчування для переведених дітей. До комунальних закладів ЗОШ №18, ЗОШ №65, ЗОШ №16, куди переведені діти, харчоблоки вже знаходяться в користуванні постачальником ТДВ «Маріупольський комбінат дитячого харчування». Це унеможливлює конкуренцію між постачальниками з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:14
Оскарження наміру укласти договір: 17 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Лот 1: меню 1 - 13588 одиниць на сумму 379784,60 грн., без ПДВ;
Лот 2: меню 1 - 2408 одиниць на сумму 67303,60 грн., без ПДВ;
Лот 3: меню 1 - 1892 одиниць на сумму 52881,40 грн., без ПДВ.

Тендерна документація

06 серпня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування. (Лот 1: Меню 1- 13588 одиниць).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 379 784,60 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13588 од
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування. (Лот 1: Меню 1- 13588 одиниць).
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87556, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пров. Трамвайний, 22
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#01558862
Переможець 379 784,60
UAH
06 серпня 2020 14:14

Документи

06 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:10
Лот 1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 14:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#01558862
379 784,60
UAH
Документи

Документи

06 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:10
Лот 1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 14:48
звіт18.PDF укладений
12 березня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 18:22
18-12.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 18:21
18-11.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 18:21
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 12:41
Повідомлення 7ш18.PDF зміни до договору
15 січня 2021 12:39
Додаткова угода №4 .PDF зміни до договору
15 січня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:02
Протокол 16.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:59
Повідомлення 7ш18.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:40
Повідомлення -18.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:38
ДОПУГОДА 3-18.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:38
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 11:36
Допугода №2 до договору №7ш18.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:34
Повідомлення 7ш18.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 08:56
Повідомлення 7ш18.PDF зміни до договору
12 жовтня 2020 08:55
Додаткова угода 7ш18.PDF зміни до договору
12 жовтня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 12:59
Договір 7Ш18.PDF укладений
26 серпня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 82 704 грн. 05 коп. (вісімдесят дві тисячі сімсот чотири грн. 05 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №7/Ш/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 10 006 грн. 10 коп. (десять тисяч шість грн. 10 коп) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: №7/Ш/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №7/ш/16 від 26.08.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 7267,00 грн. (Сім тисяч двісті шістдесят сім грн. 00 коп.), без ПДВ
Номер договору про закупівлю: №7/Ш/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №7/ш/18 від 26.08.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 57409,30 грн. (П'ятдесят сім тисяч чотириста дев'ять грн. 30 коп.), без ПДВ
Номер договору про закупівлю: №7/Ш/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна "місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: №7/Ш/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору: згідно з частиною п′ятою ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі": «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Зменшити суму Додаткової угоди №3 від 31.12.2020 р. до договору №7/Ш/18 від 26.08.2020 р на 32366,10 грн.(тридцять дві тисячі триста шістдесят шість грн. 10 коп.), без ПДВ 2. Загальна суму Додаткової угоди №3 від 31.12.2020 р. до договору №7/Ш/18 від 26.08.2020 р.складає 25043,20 грн. (двадцять п′ять тисяч сорок три грн. 20 коп.) , без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню №1 – Обслуговування учнів 1-4 класів; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім′ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних классах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов′язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані- 896 одиниць;
Номер договору про закупівлю: №7/Ш/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 379 784,60
UAH