Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відеообладнання (ДК 021:2015 - 32350000-1) (НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка екран; НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка екран; НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка екран; НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка екран; НК 024:2019 40978 - Рентгенівська стоматологічна плівка, не екран)
Очікувана вартість
53 088,00 UAH
UA-2020-08-06-002017-a 0fd3b825bf874cee95b3860670fa6a6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кузнецова

+380577251069 odkl1buhalter@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1"
Код ЄДРПОУ: 02003706
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а
Контактна особа: Тетяна Кузнецова
+380577251069
odkl1buhalter@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:43
Очікувана вартість: 53 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 упаковка
НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
25 упаковка
НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
30 упаковка
НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
5 упаковка
НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
2 упаковка
НК 024:2019 40978 - Рентгенівська стоматологічна плівка, не екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 10:55
ТД_3235.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" 37 725,00
UAH з ПДВ
30 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович 51 201,64
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 41 435,75
UAH з ПДВ
32 014,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 48 510,59
UAH з ПДВ
44 809,46
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕФАНЦЕВ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ" 44 890,00
UAH з ПДВ
44 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 10:09
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:06
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2020 14:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:23
21 Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 14:23
20 Пакет док на товар.pdf
21 серпня 2020 14:23
18 Довідка ПДВ.pdf
21 серпня 2020 14:23
16 Захист довкілля.pdf
21 серпня 2020 14:23
14 Довідка статут.pdf
21 серпня 2020 14:23
13 Довідка санкції.pdf
21 серпня 2020 14:23
11 Відповідність МТВ.pdf
21 серпня 2020 14:23
10 Згода з МТВ.pdf
21 серпня 2020 14:23
9 Проект договору.pdf
21 серпня 2020 14:23
7 Пакет док. ФОП.pdf
21 серпня 2020 14:23
6 Інформація учаника.pdf
21 серпня 2020 14:23
4 Стаття 17.pdf
21 серпня 2020 14:23
3 Аналогічні договори.pdf
21 серпня 2020 14:23
2 Працівники.pdf
21 серпня 2020 14:23
1 Мат тех база.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 15:49
Витяг з реєстру ПЄП.pdf
12 серпня 2020 15:49
Витяг з ЄДР.pdf
12 серпня 2020 15:49
Виписка з ЄДР.pdf
12 серпня 2020 15:49
Свідоцтво ПЄП.pdf
12 серпня 2020 15:49
Паспорт код.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:32
4. Технічні документи.pdf
13 серпня 2020 17:32
3. Уставні.pdf
13 серпня 2020 17:32
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 14:49
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:48
28) ГЛ Carestream.pdf
20 серпня 2020 14:48
27) Повноваження Carestream.pdf
20 серпня 2020 14:48
25) Висновок сес.pdf
20 серпня 2020 14:48
23) Паспорт та код.pdf
20 серпня 2020 14:48
21) Витяг.pdf
20 серпня 2020 14:48
20) Виписка .pdf
20 серпня 2020 14:48
19) Довідка санкції.pdf
20 серпня 2020 14:48
17) Довідки щодо витрат.pdf
20 серпня 2020 14:48
16) Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 14:48
15) Довідки ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:48
14) Захист довкілля.pdf
20 серпня 2020 14:48
13) Проект договору.pdf
20 серпня 2020 14:48
7) Ліцензія.pdf
20 серпня 2020 14:48
6) Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Єремеєв Максим Валерійович"

ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ФОП "СТЕФАНЦЕВ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович"
#3323009777
Переможець 30 995,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович"
#3323009777
30 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 14:38
Зміни від 26.10.2020.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:27
Договор 235.pdf укладений
07 вересня 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. відповідно до п.1 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року №114-1Х та , у зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі товарів. Сторони дійшли згоди внести зміни до специфікації (Додаток № 1) до Договору поставки № 235 від 07 вересня 2020 року та викласти її у новій редакції, змінена специфікація додається. 2. у зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі товарів, відповідно Закону та до п.З п.п.3.5 Договору, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 880,00 грн. та викласти п. З «Ціна договору» п.п.3.1. у новій редакції: «3.1. Ціна Договору складає ЗО 115,00 грн (тридцять тисяч сто п'ятнадцять гривень 00 копійок), без ПДВ ( ПДВ не передбачений). 3. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами, скріплена печатками її Сторін та діє до останнього дня місяця в якому було закінчено карантин. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 5. Дану додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 115,00
UAH