Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стінка для дидактичного матеріалу
Очікувана вартість
16 543,00 UAH
UA-2020-08-06-001988-b c8860d7fda83498ca88991d1c34246b6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Олександр Олексійович

+380680905330 oleksandrnaumenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 42030996
Місцезнаходження: 72563, Україна , Запорізька обл., смт. Кирилівка, вул. Приморський бульвар, буд. 1
Контактна особа: Науменко Олександр Олексійович
+380680905330
oleksandrnaumenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 16 543,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Фінансування закупівлі буде здійснюється на підставі субвенції з державного бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа» та співфінансування з місцевого бюджету, відповідно до КЕКВ 3110.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стінка для дидактичного матеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  04 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 6 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:42
Оголошення меблі Золота рибка (1) (1).doc
06 серпня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:42
Оголошення меблі Золота рибка (1) (1).doc
06 серпня 2020 15:26
Оголошення меблі Золота рибка (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВКФ "ПОЛІМЕР" 16 500,00
UAH з ПДВ
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 14:34
Лист_ що є виробник.pdf
17 серпня 2020 14:34
Лист про лицензування.pdf
17 серпня 2020 14:34
Захист довкілля.pdf
17 серпня 2020 14:34
Договір 208.pdf
17 серпня 2020 14:34
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 14:34
Тех.вимоги.pdf
17 серпня 2020 14:34
Статут (1).pdf
17 серпня 2020 14:34
св-во о регистрации.jpg
17 серпня 2020 14:34
витяг з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 14:34
furn.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВКФ "ПОЛІМЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВКФ "ПОЛІМЕР"
#13606170
Переможець 16 500,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:56

Документи

19 серпня 2020 13:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВКФ "ПОЛІМЕР"
#13606170
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 13:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:10
ДУ 1 до Дог від 21.08.2020 №263.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 14:00
ДУ 1 до Дог від 21.08.2020 №263.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:16
Договір від 21.08.2020 №263.PDF укладений
21 серпня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів 3.1. та 4.1 Договору від 21.08.2020 №263 (зміна умов розрахунку та зміна періоду поставки)
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 263
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів 3.1. та 4.1 Договору від 21.08.2020 №263 (зміна умов розрахунку та зміна періоду поставки)
Номер договору про закупівлю: 263
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів 3.1. та 4.1 Договору від 21.08.2020 №263 (зміна умов розрахунку та зміна періоду поставки)
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 750,00 UAH)