Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи-Капітальний ремонт харчоблоку Станківської гімназії с.Станькова вул Галицька 205 відділу освіти Верхнянської сільської ради об єднаної територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області.
Очікувана вартість
96 173,00 UAH
UA-2020-08-06-001966-b 1ed08feaefc0416c9603f9791a2cdee8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левкович Надія Михайлівна

+380506421486 osvita.verhnja.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верхнянської сільської ради об'єднаної територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 40228140
Місцезнаходження: 77324, Україна , Івано-Франківська обл., село Верхня Калуський район, вул. Шевченка, 72
Контактна особа: Левкович Надія Михайлівна
+380506421486
osvita.verhnja.otg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 15:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 15:22
Початок аукціону: 18 серпня 2020 12:13
Очікувана вартість: 96 173,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та ДБН А,2,2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво".Критерій оцінки пропозиції-ціна.Детальніше технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі,а також вимоги до учасників-у окремому файлі Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Інші завершальні будівельні роботи-Капітальний ремонт харчоблоку Станківської гімназії с.Станькова вул Галицька 205 відділу освіти Верхнянської сільської ради об єднаної територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77324, Україна, Івано-Франківська область, с Верхня, вул Шевченка, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця у якому підписано акти виконаних робіт,або у наступному за поточним.),але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч.1ст.49 Бюджетного кодексу України- на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України.Джерело фінансування-місцевий бюджет. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця у якому підписано акти виконаних робіт,або у наступному за поточним.),але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч.1ст,49Бюджетного кодексу України-на умовахвідстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.Замовник може здійснювати попередню оплату виконанняробіт відповідно до вимог чинного законодавства України.Джерело фінансування-мІсцевий бюджет. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 10 серпня 2020 21:42
Дата відповіді: 11 серпня 2020 12:54
Доброго дня Шановний Замовнику, якщо у учасника наявні тільки договора з поточного ремонту а з капітального ремонту відсутні чи буде замовник дискваліфіковувати таких учасників закупівлі які не мають аналогічних договорів з капітального ремонту чи будівництва. Просимо відповісти коротко Так чи Ні. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: так

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-001966-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: КУШЛИК ТАРАС ЯРОСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2625918695
Дата подання: 11 серпня 2020 16:14
капітальний ремонт харчоблоку Станківської гімназії-оголошення.pdf PDF, 2020-08-06 15:18:35
Види робіт які вказані в "капітальний ремонт харчоблоку Станківської гімназії-оголошення.pdf PDF, 2020-08-06 15:18:35" не є роботами підвищеної небезпеки. Тому пункт 10 у цих вимогах зайвий.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 16:56
Відповідно до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018року № 48 (додаток 6) до переліку робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці відносяться роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

11 серпня 2020 16:14
КР.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Чопанюк Роман Іванович" 92 162,00
UAH з ПДВ
85 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1" 92 651,00
UAH з ПДВ
86 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 13:29
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:28
Договори_над_посл.pdf
17 серпня 2020 13:28
Аналог_дог_з_додатк.pdf
17 серпня 2020 13:28
Чопанюк_Р_І.pdf
17 серпня 2020 13:28
Пропозиція.pdf
17 серпня 2020 13:28
Копії_МТБ.pdf
17 серпня 2020 13:28
Календарний_графік.pdf
17 серпня 2020 13:28
Договірна_ціна_з_дод.pdf
17 серпня 2020 13:28
Договір_Екосервіс.pdf
17 серпня 2020 13:28
Довідки.pdf
17 серпня 2020 13:28
Витяг_Чопанюк.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:55
Статут та опис.pdf
17 серпня 2020 13:55
Лист-згода.pdf
17 серпня 2020 13:55
Кошторис.pdf
17 серпня 2020 13:55
Інформаційна довідка.pdf
17 серпня 2020 13:55
Додаток 6.pdf
17 серпня 2020 13:55
Додаток 5.pdf
17 серпня 2020 13:55
Додаток 4.pdf
17 серпня 2020 13:55
Додаток 3.pdf
17 серпня 2020 13:55
Додаток 2.pdf
17 серпня 2020 13:55
Додаток 1.pdf
17 серпня 2020 13:55
Довідка.pdf
17 серпня 2020 13:55
Довідка ліцензія.pdf
17 серпня 2020 13:55
Гарантійний лист.pdf
17 серпня 2020 13:55
Виписка з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 13:55
Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Чопанюк Роман Іванович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Чопанюк Роман Іванович"
#2780102874
Переможець 85 999,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 13:29

Документи

20 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Чопанюк Роман Іванович"
#2780102874
85 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:25
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
31 грудня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:40
додаткова угода _1 від 18.09.2020 р.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:20
Договір укладений
27 серпня 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 999,00
UAH