Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу, розташованого біля житлових будинків № 9-В, 9-Г, 9-Д на проспекті Академіка Глушкова у Голосіївському районі»
Очікувана вартість
4 875 000,00 UAH
UA-2020-08-06-001928-b 0ec4dcfa1b824576a194ac14a5f68473
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:10
Очікувана вартість: 4 875 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу, розташованого біля житлових будинків № 9-В, 9-Г, 9-Д на проспекті Академіка Глушкова у Голосіївському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер розташований біля житлових будинків № 9-В, 9-Г, 9-Д на проспекті Академіка Глушкова у Голосіївському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:14
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000088 ● 8b7f4a356c1f4e2cab06be4a988283e3
  • Статус: завершено ● Дата: 19 лютого 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
86 UA-2020-08-06-001928-b 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-22 15:58:48

Про надання пояснень

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу, розташованого біля житлових будинків № 9-В, 9-Г, 9-Д на проспекті Академіка Глушкова у Голосіївському районі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-001928-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?2. Стан виконання умов договору підряду від 09.09.2020 № 294/9 укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «БУДОПТИМУМ»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-27 17:17:50

Пояснення

В 2020 році отримано позитивний експертний звіт №0498-20/ПРОЕКСП від 30.06.2020. Експертною організацією було перевірено правильність оформлення кошторисної документації, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його кошторисну вартість, що і стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а також з урахуванням доведеного фінансування.
Роботи за договором підряду від 08.09.2020 № 294/9 підрядною організацією ТОВ «БУДОПТИМУМ» виконано у повному обсязі, але станом на 27 січня 2021 року у Замовника існує заборгованість перед підрядником у сумі 800 313,83 грн (вісімсот тисяч триста тринадцять гривень 83 коп.), тому відповідно до п. 13.1. договору №294/9, договір є діючий до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДОПТИМУМ" 4 635 995,33
UAH з ПДВ
4 635 995,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 4 674 837,50
UAH з ПДВ
4 674 837,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТМК 4 855 044,50
UAH з ПДВ
4 855 044,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" 4 873 397,32
UAH з ПДВ
4 873 397,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ" 4 874 026,00
UAH з ПДВ
4 874 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 19:13
Електронний підпис
07 вересня 2020 19:10
Додатки ст17 та довідки
07 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 19:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 19:17
Повноваження особи
04 вересня 2020 19:17
Довідки ст 17
04 вересня 2020 19:16
Ловідки додатки
04 вересня 2020 19:16
Довідки
04 вересня 2020 19:16
Довідки
31 серпня 2020 17:43
Тендерна пропоциція
22 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:43
Тендерна пропозиція.PDF
22 серпня 2020 12:43
Довідки товариства.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 12:25
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:24
23. Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 12:24
22. Витяг з ЄДР.pdf
21 серпня 2020 12:24
20. Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 12:24
8. ст. 17 ЗУ.pdf
21 серпня 2020 12:24
5. Статут АДАМАНТ.pdf
21 серпня 2020 12:24
2.9.Договір Акветико.pdf
21 серпня 2020 12:24
2.8. Договір ДБУ–208.pdf
21 серпня 2020 12:24
2.7. Договір Експрес-ВР.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:26
накази працівників.pdf
20 серпня 2020 10:26
наказ_виконроб.pdf
20 серпня 2020 10:26
календарний графік.pdf
20 серпня 2020 10:26
ДФС.pdf
20 серпня 2020 10:26
Договір.pdf
20 серпня 2020 10:26
Довідки.pdf
20 серпня 2020 10:26
довідка_працівники.pdf
20 серпня 2020 10:26
Трудові працівників.pdf
20 серпня 2020 10:26
довідка_право підпису.pdf
20 серпня 2020 10:26
технічні_вимоги.pdf
20 серпня 2020 10:26
Статут.pdf
20 серпня 2020 10:26
довідка_досвід.pdf
20 серпня 2020 10:26
стаття17.pdf
20 серпня 2020 10:26
справка судимость.jpg
20 серпня 2020 10:26
проект_договору.pdf
20 серпня 2020 10:26
Довідка податкова.pdf
20 серпня 2020 10:26
Відгук.pdf
20 серпня 2020 10:26
витяг з ПДВ.pdf
20 серпня 2020 10:26
ОрендаТЗ.pdf
20 серпня 2020 10:26
Банкрутство.pdf
20 серпня 2020 10:26
Акт.pdf
20 серпня 2020 10:26
кошторис.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:55
Статут (комлект).pdf
21 серпня 2020 17:55
Досвід 1.pdf
21 серпня 2020 17:55
Досвід 2.pdf
21 серпня 2020 17:55
Анти програма та наказ.pdf
21 серпня 2020 17:55
Договір озеленення..pdf
21 серпня 2020 17:55
Комерційні пропозиції.pdf
21 серпня 2020 17:55
Договір техніка..pdf
21 серпня 2020 17:55
46.imd
21 серпня 2020 17:55
кошторис..pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:35
Досвід.rar
21 серпня 2020 11:35
Договір Техніка.pdf
21 серпня 2020 11:35
Договір Озеленення.pdf
21 серпня 2020 11:35
Довідки.pdf
21 серпня 2020 11:35
Установчі документи.pdf
21 серпня 2020 11:35
3 Додаток Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДОПТИМУМ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ ТМК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
#38871884
Переможець 4 635 995,33
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
#38871884
4 635 995,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:26
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 17:13
ДУ 4.1.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 17:09
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 12:59
ДУ 6 від 08.04.21 до Д 294.9 від 08.09.20.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 18:03
ДУ 5 до Д 294.9.pdf зміни до договору
27 січня 2021 17:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:56
ду4_294-9.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:55
ДУ 3 до Д 294.9.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:30
Додаткова угода Глушкова.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 09:33
ДУ 1 від 24.11.2020 до Д 294.9 від 08.09.2020.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 09:31
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:45
Договір укладений
09 вересня 2020 16:41

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2020 14:39
863 046,11 UAH UA418201720344311003100049144
КО "Київзеленбуд"
UA653808050000000026000416937
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
Оплачений
24 листопада 2020 14:39
1 126 748,53 UAH UA418201720344311003100049144
КО "Київзеленбуд"
UA653808050000000026000416937
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
Оплачений
21 грудня 2020 12:17
1 131 770,50 UAH UA418201720344311003100049144
КО "Київзеленбуд"
UA653808050000000026000416937
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
Оплачений
30 грудня 2020 17:08
485 614,56 UAH UA418201720344311003100049144
КО "Київзеленбуд"
UA653808050000000026000416937
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
Оплачений
30 грудня 2020 17:08
228 498,43 UAH UA418201720344311003100049144
КО "Київзеленбуд"
UA653808050000000026000416937
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 294/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти скоригований Календарний графік робіт (Додаток №7 до Договору) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 294/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди без зміни загальної вартості робіт викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 294/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 294/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою врегулювання зобов’язань за Договором, які після закінчення його строку продовжують існувати та залишились невиконаними, враховуючи повідомлення-вимогу Підрядника від 26 січня 2021 року, Сторони дійшли згоди викласти п.п. 13.1 Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 294/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою остаточного врегулювання зобов'язань між Сторонами за Договором в поточному році, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1., Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 294/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування видатків Замовника та з метою остаточного врегулювання зобов'язань між Сторонами за Договором, Сторони дійшли згоди викласти п.13.1. Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 294/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 635 991,96
UAH (в тому числі ПДВ 772 664,90 UAH)