Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт приміщень та благоустрою території по пр. Червоної Калини, 57 м. Львів)
Очікувана вартість
1 557 900,00 UAH
UA-2020-08-06-001466-c 8994f9543b3c464595cddc9f3aa50af3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєвська Лариса Василівна

+380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Дунаєвська Лариса Василівна
+380322230356
4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:33
Очікувана вартість: 1 557 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 789,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт приміщень та благоустрою території по пр. Червоної Калини, 57 м. Львів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Львів, пр. Червоної калини, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані послуги з поточного ремонту, протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 11:39
2-ТД-ПоточнийПриміщеньБлагоустрій-57.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Герц" 1 324 915,00
UAH з ПДВ
1 324 915,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ" 1 395 090,00
UAH з ПДВ
1 395 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:47
кошторис.zip
21 серпня 2020 16:47
Захист довкілля_ЧК.pdf
21 серпня 2020 16:47
ДефАкт_Чер.Калини.pdf
21 серпня 2020 16:47
48.БК_ГЕРЦ_Фінзвіт_2019.pdf
21 серпня 2020 16:47
40.Копія 1ДФ.pdf
21 серпня 2020 16:47
28.ЛГ_Дотримання ДБН.pdf
21 серпня 2020 16:47
21.1.ЛГ_Захист довкілля.pdf
21 серпня 2020 16:47
15.Лист відгук_page-0001.pdf
21 серпня 2020 16:47
13.Довідка_Ан.Досвід.pdf
21 серпня 2020 16:47
12.Довідка_працівники.pdf
21 серпня 2020 16:47
11.Довідка_МТБ.pdf
21 серпня 2020 16:47
5.Наказ_Призначення.pdf
21 серпня 2020 16:47
5.Копія_Статуту.pdf
21 серпня 2020 16:47
5.Копія паспорту.pdf
21 серпня 2020 16:47
4.Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 16:47
3.Проект_Договору.pdf
21 серпня 2020 16:47
3.Копія паспорту.pdf
21 серпня 2020 16:47
1.ЛГ_Стаття17.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 18:48
Довідка абз1 ч2 ст17.pdf
01 жовтня 2020 18:48
Довідка п12 ч1 ст17.pdf
21 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:52
37 Розрахунки 1-4 9 10.pdf
21 серпня 2020 12:52
33 Договірна ціна.pdf
21 серпня 2020 12:52
30 Календарний план.pdf
21 серпня 2020 12:52
29 Проект договору.pdf
21 серпня 2020 12:52
23 Довідка про санкції.pdf
21 серпня 2020 12:52
20 Додаток до ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Герц"

ПП "РЕМБУДСТИЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК Герц"
#42357002
Відхилено 1 324 915,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:34
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ"
#32141228
Переможець 1 395 090,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ"
#32141228
1 395 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2023 15:14
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 19:31
ДОДАТКОВА ПП РЕМБУДСТИЛЬ.zip зміни до договору
31 грудня 2021 19:30
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 11:29
додаткова-1 - Червоної калини 57.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 11:35
Договір укладений
07 жовтня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування замовника, сторони за взаємною згодою погодили продовжити строк виконання зобов'язань до 31.12.2021 р. Більш детально - у прикріпленому фалі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 1 ч. 5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 10.13 Договору, Сторони договору за взаємною згодою погодили зменшити обсяги закупівлі та загальну суму закупівлі по даному Договору № 241 від 06.10.2021 року. У зв’язку з чим: 1.1. Викласти в новій редакції п. 4.1.: «4.1. Загальна вартість послуг з поточного ремонту за цим договором становить 1 368 525,60 грн. (Один мільйон триста шістдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять п’ять гривень грн. 60 коп. в т.ч. ПДВ 228 087,60 грн. (двісті двадцять вісім тисяч вісімдесят сім гривень грн. 60 коп.)». 1.2. Викласти в новій редакції Додаток 1 до Договору "Календарний план" та Додаток 2 до Договору "Зведений кошторис. Договірна ціна". Обсяги закупівлі - більш детально у прикріпленому файлі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 368 525,60
UAH (в тому числі ПДВ 228 087,60 UAH)