Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Ломоносова в м. Вишневе, Києво-Святошинського району, Київської області
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2020-08-06-001232-c 16f2a18f5a9747b1a5eca22e562e9fb6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медведева Валентина Володимирівна

+380459858293 MED_YA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління комунального господарства" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 40535043
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м.Вишневе, вул.Зелена, 2
Контактна особа: Медведева Валентина Володимирівна
+380459858293
MED_YA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 10:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 10:46
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 620 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт тротуару по вул. Ломоносова в м. Вишневе, Києво-Святошинського району, Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 МВт·год
Капітальний ремонт тротуару по вул. Ломоносова в м. Вишневе, Києво-Святошинського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт роботи Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність фінансової спроможності
Дата подання: 07 серпня 2020 18:30
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:27
зг. Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі п. 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Критерії оцінки відповідності Учасник повинен мати достатньо власних оборотних коштів для виконання робіт Скорегуйте дану вимогу та не порушуйте вимоги п. 4 ст. 5 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" щодо недискримінації учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Відповідно до роз’яснень PROZORRO ІНФОБОКС: Вимоги тендерної документації.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю - при встановленні цього критерію є обмеження: замовник не може вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. https://infobox.prozorro.org/articles/tenderna-dokumentaciya. Очикувана вартість закупівлі по предмету - Капітальний ремонт тротуару по вул. Ломоносова в м. Вишневе, Києво-Святошинського району, Київської області становить 620000,00 грн. замовником не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі . Тому Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі п. 4. «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Критерії оцінки відповідності Учасник повинен мати достатньо власних оборотних коштів для виконання робіт» - відповідає зазначеним критеріям до тендерної документації, та не є вимогою, яка звужує коло учасників і обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а навпаки переслідує мету забезпечити захист інтересів замовника від недобросовісних учасників та отримання неякісного виконання робіт.
Наявність фінансосої спроможності
Дата подання: 11 серпня 2020 07:30
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:21
Шановний Замовнику! Відповідно до додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі одним із критеріїв відповідності є наявність достатньої кількості власних оборотних коштів для виконання робіт. Просимо Вас надати роз’яснення чи вірно ми зрозуміли, що для підтвердження даного критерію учасники в складі пропозиції повинні надати копію форми № 1 (1-м; 1-мс) «Баланс» за останній звітній період в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Відповідно до додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Кваліфікаційні критерії та вимоги п. 4 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, до переліку документів входять:
копія форми № 1 (1-м; 1-мс) «Баланс» за останній звітній період;
копія форми № 2 (2-м; 2-мс) «Звіт про фінансові результати» за останній звітній період;

Критерії відповідності - Учасник повинен мати достатньо власних оборотних коштів для виконання робіт - у ф. 1 Баланс, розділ II має назву «Оборотні активи» код рядка 1100-1190, код рядка 1195 – усього за розділом II, у цьому розділі має відображатись сума, яка є фактичною та дійсною за даними бухгалтерського обліку господарської діяльності учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ 589 945,93
UAH з ПДВ
583 745,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Елітшляхбуд" 618 702,25
UAH з ПДВ
585 850,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 10:14
20. Календарний графік.pdf
15 серпня 2020 10:14
13. Довідки з банку.pdf
15 серпня 2020 10:14
6. Договір з АБЗ.pdf
15 серпня 2020 10:14
1. Тендерна Пропозиція.pdf
15 серпня 2020 10:14
0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕГДОРСТРОЙ

ТОВ "Елітшляхбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ
#39391847
Відхилено 583 745,92
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:55
ТОВ "Елітшляхбуд"
#43377166
Переможець 585 850,50
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:57

Документи

19 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:54
IMG_0014.pdf

Документи

19 серпня 2020 13:57
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:57
IMG_0014.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Елітшляхбуд"
#43377166
585 850,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 13:57
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:57
IMG_0014.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 14:13
дод 1 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 13:57
365 1.pdf укладений
03 вересня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець у зв'язку зі змінами до договору у разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт погодились змінити і доповнити Договір про закупівлю робіт
Номер договору про закупівлю: 365/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 585 850,50
UAH (в тому числі ПДВ 97 641,75 UAH)