Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання для друку (Багатофункціональний пристрій EPSON L3150 + Ламінатор lamiMARK Senator 330 A3)
Очікувана вартість
25 362,00 UAH
UA-2020-08-06-001014-a 9e29ec69a14b40a2b196cf7c3289a9f5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Петлюх

+380535555189 school1.mirgorod@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миргородська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 імені Панаса Мирного Миргородської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 23280485
Місцезнаходження: 37602, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Гоголя, 173/2
Контактна особа: Наталія Петлюх
+380535555189
school1.mirgorod@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій EPSON L3150 (принтер, сканер) + Ламінатор lamiMARK Senator 330 A3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання для друку (Багатофункціональний пристрій EPSON L3150 + Ламінатор lamiMARK Senator 330 A3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37602, Україна, Полтавська область, Миргород, вул.Гоголя, 173/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 серпня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЯЧЕНКО ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2505404336
Переможець 25 362,00
UAH
06 серпня 2020 09:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 09:58
Договір №17.pdf укладений
06 серпня 2020 09:57