Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло офісне)
Очікувана вартість
4 960,37 UAH
UA-2020-08-06-000543-b 1d6a2a2a116a4d07b0b336708ff5de0f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Тетяна Іванівна

+380472634642 dzo.ck.ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Черкаський міський зоологічний парк"
Код ЄДРПОУ: 02127064
Місцезнаходження: 18008, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 132
Контактна особа: Висоцька Тетяна Іванівна
+380472634642
dzo.ck.ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 132. Процедура закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Договір №5/08-1 від 05.08.2020 року на суму 18209,33 грн. з ПДВ містить наступні коди: код ДК 021-2015 (CPV) 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи на суму 6930,96 грн. з ПДВ; код ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них на суму 4960,37 грн. з ПДВ; код ДК 021-2015 (CPV) 39130000-2 - Офісні меблі на суму 6318,00 грн. з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ціна за одиницю: 1653.46UAH з ПДВ
крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Смілянська, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ: ВЛАСНИЙ БЮДЖЕТ. Розрахунки між сторонами за цим Договором здійснюються шляхом переказу Покупцем 100%-ї попередньої оплати на розрахунковий рахунок Продавця на підставі рахунку-фактури протягом 3 днів. Аванс 3 Календарні 100

Тендерна документація

06 серпня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 4 960,37
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 10:53

Документи

06 серпня 2020 10:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
крісло офісне 3 шт 1 653,46
UAH з ПДВ