Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі у житловому будинку за адресою: вул. Волгоградська, 11 у Солом'янському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 072 500,00 UAH
UA-2020-08-06-000311-c 818403383b814a718ba7c097df460194
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 072 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ВІДПОВІДНО ДО ОГОЛОШЕННЯ, ЩО ДОДАЄТЬСЯ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі у житловому будинку за адресою: вул. Волгоградська, 11 у Солом'янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 07 серпня 2020 08:37
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:16
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Інформуємо, що відповідно до п.п. 3.9, 3.10 Договору підряду «Замовник» сплачує вартість прийнятих від «Підрядника» «Робіт» на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок «Замовника» та акта витрат на відшкодування експертизи кошторисної документації (у разі наявності) не пізніше 30 (тридцяти) днів з дня підписання Актів виконаних робіт.У разі затримки бюджетного фінансування (відсутність коштів на розрахунковому рахунку «Замовника»), «Замовник» зобов’язується провести розрахунок за виконані «Роботи» протягом 14 банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування на його рахунок. Також повідомлємо, що відповідно до листа Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту від 27.06.2019 головним розпорядникам бюджетних коштів (структурним підрозділам та районним в місті Києві державним адміністраціям ) заборонено передбачення авансування робіт у договорах на здійснення капітального ремонту обєктів комунальної власності

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА КРОВЛІ" 1 047 053,41
UAH з ПДВ
1 047 053,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 17:52
23.1_Довідка МВС_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:52
14.1_Ліцензія_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:51
18.3_Фото_об'єкта_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:51
19.2_Сертифікат_дерево.pdf
17 серпня 2020 17:51
17.4_ЛК.pdf
17 серпня 2020 17:51
17.7_ПВР.pdf
17 серпня 2020 17:51
17.2_ЗК.pdf
17 серпня 2020 17:51
17.1_ДЦ.pdf
17 серпня 2020 17:51
17.6_ОК.pdf
17 серпня 2020 17:51
17.3_ПЗ до ЗК.pdf
17 серпня 2020 17:51
17.5_ВР до ЗКР.pdf
17 серпня 2020 17:51
21.2_Календарний план_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:51
24_Цінова пропозиція_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:51
2.3_Статут_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:51
2.2_Наказ директор_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:51
3.2_Витяг з ЄДР_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:51
3.3_Виписка з ЄДР_ГК.pdf
17 серпня 2020 17:51
1_Перелік документів.pdf
17 серпня 2020 17:51
3.4_Витяг з ПДВ_ГК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА КРОВЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА КРОВЛІ"
#41864285
Переможець 1 047 053,41
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 10:02

Документи

19 серпня 2020 10:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА КРОВЛІ"
#41864285
1 047 053,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 11:21
313-п-1.PDF зміни до договору
21 вересня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:51
313-п.PDF укладений
04 вересня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до висновків експертизи
Номер договору про закупівлю: 313-п
Договір:
Номер додаткової угоди: .
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 045 541,16
UAH (в тому числі ПДВ 174 256,86 UAH)