Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва та в частині забезпечення механічного опору та стійкості проекту: "Реконструкція адмінбудівлі під дошкільний навчальний заклад по вул. Миру, буд. 19 в с.Бучали Городоцького району Львівської області"
Очікувана вартість
12 900,00 UAH
UA-2020-08-05-008831-a 5f531889e0de4ee1a4045f9c0953bb4b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кузбит

+380685825452 buchaly.gov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучалівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04372840
Місцезнаходження: 81560, Україна , Львівська обл., Городоцький район, с. Бучали
Контактна особа: Ольга Кузбит
+380685825452
buchaly.gov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Інформація про технічні та якісні характеристики послуги вказані в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва та в частині забезпечення механічного опору та стійкості проекту: "Реконструкція адмінбудівлі під дошкільний навчальний заклад по вул. Миру, буд. 19 в с.Бучали Городоцького району Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81560, Україна, Львівська область, Бучали, вул. Миру, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

05 серпня 2020 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ"
#40582528
Переможець 12 900,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 20:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 20:27