Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для початкових класів «Нової української школи»)
Очікувана вартість
115 150,00 UAH
UA-2020-08-05-008626-a ● c0a113a0d27f49cfb6c18654b6328f1a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чагорська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04418498 |
Вебсайт: | http://gromady.cv.ua/gl/rada/60/ |
Місцезнаходження: | 60412, Україна , Чернівецька обл., село Чагор, вулиця Незалежності, 79 |
Контактна особа: |
Петруняк Тетяна Степанівна +380373438584 sil_radacagor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 18:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 18:37 |
Очікувана вартість: | 115 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 575,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Ноутбуки для початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60412, Україна, Чернівецька область, Глибоцький район с. Чагор, вулиця Незалежності,79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 10-ти банківських днів з моменту передачі товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 18:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 18:33 |
Оголошення_ноутбуки ЧАГОР_2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 07 серпня 2020 21:45
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! Вдячні за інтерес виявлений до нашої Закупівлі.
В Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пунктом про порядок постачання продукції визначено, що «постачальник забезпечує безкоштовну доставку товару на територію замовника. Розвантаження товару, установка та налаштування обладнання здійснюється силами постачальника і за його власний рахунок.» Даний пункт передбачає установку та налаштування обладнання, що включає монтаж, встановлення, підключення та введення в експлуатацію обладнання. Тільки поставка товару не задовольняє вимоги Замовника.
В Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пунктом про порядок постачання продукції визначено, що «постачальник забезпечує безкоштовну доставку товару на територію замовника. Розвантаження товару, установка та налаштування обладнання здійснюється силами постачальника і за його власний рахунок.» Даний пункт передбачає установку та налаштування обладнання, що включає монтаж, встановлення, підключення та введення в експлуатацію обладнання. Тільки поставка товару не задовольняє вимоги Замовника.
Тендер
Дата подання: 07 серпня 2020 21:47
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:23
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вдячні за інтерес виявлений до нашої Закупівлі.
Замовник допускає на торги повний «еквівалент» товару з технічними якісними та кількісними характеристиками не нижче та не гірше за визначені в специфікації та вимогах до предмету закупівлі (Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). У разі надання еквіваленту, Учасник в порівняльній таблиці повинен зазначити повне найменування та чіткі технічні характеристики запропонованого еквіваленту, щоб довести рівнозначність та рівноцінність запропонованого товару.
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Замовник допускає на торги повний «еквівалент» товару з технічними якісними та кількісними характеристиками не нижче та не гірше за визначені в специфікації та вимогах до предмету закупівлі (Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). У разі надання еквіваленту, Учасник в порівняльній таблиці повинен зазначити повне найменування та чіткі технічні характеристики запропонованого еквіваленту, щоб довести рівнозначність та рівноцінність запропонованого товару.
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-05-008626-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 06 серпня 2020 09:25
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 17:30
Шановний Скаржник.
Засвідчуємо Вам свою повагу, вдячні за виявлений інтерес до нашої Закупівлі та надаємо відповідь стосовно Вашої вимоги.
1) Звертаємо Вашу увагу на те, що у вимога Замовник містить наступне. "Якщо Учасник не є виробником товару у складі пропозиції надається авторизаційний лист від виробника продукції (або офіційного дистриб’ютора виробника) з інформацією про надані повноваження, можливість поставки та гарантійного обслуговування предмету Закупівлі."
Виходячи з наведеного вище, Замовник не вимагає авторизаційного листа виключно від виробника, як вказано у Вашій вимозі, а вказує на можливість отримання такого листа від офіційного дистриб'ютора виробника, що дає можливість тим Учасникам, які не мають прямих відносин з виробником, отримати таке підтвердження від своїх постачальників ( якщо такий постачальник є офіційним представником виробника і постачає офійційно продукцію даного виробника на територію України).
2) Наведене Вами Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 стосується закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c, яка містить наступну вимогу " учасник в складі своєї пропозиції повинен надати кольорову скан-копію оригіналу листа від виробника (HP) запропонованих витратних матеріалів та обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника (лист від виробника адресований на данні торги)." Дана вимога вказує на наявність виключно авторизаційного листа від конкретного виробника.
Зауважуємо, що наведене Вами Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та посилання, що стосуються закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c, яка містить інший предмет закупівлі, а саме витратні матеріали, які не є технічно складним обладнанням, що потребує гарантійного та сервісного обслуговування на відміну від предмету закупівлі в даному випадку, а також містить інші вимоги, що відрізняються від вимог в даній закупівлі. А, отже і не мають нічого спільного з даним предметом закупівлі та з вимогами Замовника в дані конкретній закупівлі.
3) Наявність авторизаційного листа від виробника товару або його офіційного представництва, чи представника в Україні, а саме дистриб'ютора надає додаткові гарантії поставки офіційно ввезеного товару, на території України, а також є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки предмету закупівлі, та забезпечення гарантійного обслуговування товару. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить новий, якісний та офіційний (не контрафактний) товар, а також забезпечить його гарантійне обслуговування, та уникнення поставки низькоякісного товару, ризиків придбання імітації, бракованої продукції, продукції, що була у використанні, пошкодженої продукції або такої, що не відповідає вимогам і не супроводжується гарантією. Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз: "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)".
Враховуючи всі наведені аргументи, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого як від виробника Товару, так і його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації, що дає можливість широкому колу Учасників прийняти участь в Закупівлі.
Засвідчуємо Вам свою повагу, вдячні за виявлений інтерес до нашої Закупівлі та надаємо відповідь стосовно Вашої вимоги.
1) Звертаємо Вашу увагу на те, що у вимога Замовник містить наступне. "Якщо Учасник не є виробником товару у складі пропозиції надається авторизаційний лист від виробника продукції (або офіційного дистриб’ютора виробника) з інформацією про надані повноваження, можливість поставки та гарантійного обслуговування предмету Закупівлі."
Виходячи з наведеного вище, Замовник не вимагає авторизаційного листа виключно від виробника, як вказано у Вашій вимозі, а вказує на можливість отримання такого листа від офіційного дистриб'ютора виробника, що дає можливість тим Учасникам, які не мають прямих відносин з виробником, отримати таке підтвердження від своїх постачальників ( якщо такий постачальник є офіційним представником виробника і постачає офійційно продукцію даного виробника на територію України).
2) Наведене Вами Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 стосується закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c, яка містить наступну вимогу " учасник в складі своєї пропозиції повинен надати кольорову скан-копію оригіналу листа від виробника (HP) запропонованих витратних матеріалів та обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника (лист від виробника адресований на данні торги)." Дана вимога вказує на наявність виключно авторизаційного листа від конкретного виробника.
Зауважуємо, що наведене Вами Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та посилання, що стосуються закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c, яка містить інший предмет закупівлі, а саме витратні матеріали, які не є технічно складним обладнанням, що потребує гарантійного та сервісного обслуговування на відміну від предмету закупівлі в даному випадку, а також містить інші вимоги, що відрізняються від вимог в даній закупівлі. А, отже і не мають нічого спільного з даним предметом закупівлі та з вимогами Замовника в дані конкретній закупівлі.
3) Наявність авторизаційного листа від виробника товару або його офіційного представництва, чи представника в Україні, а саме дистриб'ютора надає додаткові гарантії поставки офіційно ввезеного товару, на території України, а також є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки предмету закупівлі, та забезпечення гарантійного обслуговування товару. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить новий, якісний та офіційний (не контрафактний) товар, а також забезпечить його гарантійне обслуговування, та уникнення поставки низькоякісного товару, ризиків придбання імітації, бракованої продукції, продукції, що була у використанні, пошкодженої продукції або такої, що не відповідає вимогам і не супроводжується гарантією. Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз: "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)".
Враховуючи всі наведені аргументи, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого як від виробника Товару, так і його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації, що дає можливість широкому колу Учасників прийняти участь в Закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРАЙМ ГРУПП" #39399063 |
Переможець |
114 480,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 16:43
|
Дод угода 1 від 09_09_20 ноутбуки.jpeg | зміни до договору |
10 вересня 2020 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 12:24
|
Договір | укладений |
26 серпня 2020 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 ч.4. ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв'язку з пандемією коронавірусної хвороби (СОVID-19), наявним з цього приводу карантином та зменшенням потужностей виробництва, без збільшення суми закупівлі товару, визначеної в договорі про закупівлю, у зв’язку із розподілом фінансування на даний предмет закупівлі а саме коштів субвенції до жовтня місяця 2020 року, сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 05 жовтня 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |