Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 22410000-7 - Марки (поштові марки)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-08-05-008182-a b7c5adcf70724418812e59345c549664
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капітан Галина Василівна

+380382692236 kapitan_3014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 40108824
Місцезнаходження: 29017, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7
Контактна особа: Капітан Галина Василівна
+380382692236
kapitan_3014@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 19:00
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Пропозиції подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15555 шт
22410000-7 - Марки (поштові марки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, згідно умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткових накладних Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:57
дод1 _Технічні характеристики оновлені.docx
10 серпня 2020 14:57
дод_2 Проєкт договору оновлений.doc
10 серпня 2020 14:57
оголошення оновлене.doc
05 серпня 2020 17:02
дод_2 Проєкт договору.doc
05 серпня 2020 17:02
дод1 _Технічні характеристики 1.docx
05 серпня 2020 17:02
оголошення .doc
10 серпня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:57
дод1 _Технічні характеристики оновлені.docx
10 серпня 2020 14:57
дод_2 Проєкт договору оновлений.doc
10 серпня 2020 14:57
оголошення оновлене.doc
05 серпня 2020 17:02
дод_2 Проєкт договору.doc
05 серпня 2020 17:02
дод1 _Технічні характеристики 1.docx
05 серпня 2020 17:02
оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо перегляду очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2020 15:27
Дата відповіді: 07 серпня 2020 17:12
Прошу внести зміни в оголошенні, в частині очікуваної вартості закупівлі товару, згідно з пп.196.1.4 п.196.1 ст.196 Податкового кодексу України, постачання негашених поштових марок України, конвертів або листівок з негашеним поштовими марками України не є об’єктом оподаткування ПДВ, отже, сума заявлена в оголошенні 140 000 грн. з ПДВ є некоректною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання, в оголошення про закупівлю будуть внесені відповідні зміни
Щодо порядку взаєморозрахунків
Дата подання: 07 серпня 2020 15:28
Дата відповіді: 07 серпня 2020 17:21
Стосовно взаєморозрахунків. Враховуючи можливість попередньої оплати наданої Державним установам, організаціям, відповідно до постанови КМУ №1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями), прошу Вас розглянути можливість зміни розрахунків в частині порядку здійснення оплати – «Покупець упродовж 3-х банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури на замовлені ЗПО здійснює попередню оплату в розмірі 100% шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця». Також, дана можливість передбачає забір партіями, що можуть визначатися Замовником, відповідно до кількості та номіналу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За вашим проханням буде розглянуто можливість зміни розрахунків в частині порядку здійснення оплати («Покупець упродовж 3-х банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури на замовлені ЗПО здійснює попередню оплату в розмірі 100% шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця», забору партіями, що можуть визначатися Замовником, відповідно до кількості та номіналу), у разі внесення змін до оголошення з даного приводу, відповідні зміни будуть відображені в електронній системі закупівель
Місце передачі ЗПО
Дата подання: 07 серпня 2020 15:29
Дата відповіді: 07 серпня 2020 17:24
Відповідно до п. 23 Положення «Про знаки поштової оплати», затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 24.06.2010 №388 - розповсюдження ЗПО відповідно до законодавства, здійснюється за номінальною вартістю, в яку не включено вартість доставки, тому прошу Вас розглянути можливість внесення змін до Вимог до предмета закупівлі, в частині можливості забору маркованої продукції «зі складу» Учасника у межах міста Хмельницький.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За вашим проханням буде внесено можливість внесення змін до Вимог до предмета закупівлі, в частині можливості забору маркованої продукції «зі складу» Учасника у межах міста Хмельницький.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції 139 995,00
UAH
139 995,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:22
Технічні вимоги.pdf
11 серпня 2020 09:22
Довіреність.pdf
11 серпня 2020 09:22
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції
#21344146
Переможець 139 995,00
UAH
18 серпня 2020 16:19

Документи

18 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:14
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції
#21344146
139 995,00
UAH
Документи

Документи

18 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:14
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:43
додаткова угода _836.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:40
договір укладений
25 серпня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 836
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/836/871
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 139 995,00
UAH