Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розробка схеми організації дорожнього руху (пр. Маяковського в районі каскаду фонтанів «Веселка» з влаштуванням парковки для автотранспорту))
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-08-05-007972-a d2b3c9722b3a4442b9260727c64053df
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171886 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171886
tend2016@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури Закупівлі за номерами UA-2020-06-22-008023-c та UA-2020-07-10-008160-c, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:49
Оскарження наміру укласти договір: 16 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розробка схеми організації дорожнього руху (пр. Маяковського в районі каскаду фонтанів «Веселка» з влаштуванням парковки для автотранспорту))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, г. Запорожье, пр. Маяковського в районі каскаду фонтанів "Веселка"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  17 вересня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

05 серпня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:47
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ПРОТЕК"
#43448121
Переможець 19 845,00
UAH
05 серпня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 16:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ПРОТЕК"
#43448121
19 845,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 09:35
Додаток 1 графік ДУ2.pdf укладений
21 вересня 2020 09:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 15:58
Додаток 2 кошторис ДУ1.pdf укладений
21 серпня 2020 15:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:55
Протокол 134.20-4 протокол невідповідностей.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 13:41
Додаток 1 графік.pdf укладений
18 серпня 2020 13:41
Додаток 2 кошторис.pdf укладений
18 серпня 2020 13:41
134.20.pdf укладений
18 серпня 2020 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Місце надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 134/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №134/20 від 18.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 134/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №2 від 18.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 845,00
UAH