Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Нове будівництво мережі водовідведення по вул. Винна Гора »)
Очікувана вартість
69 040,80 UAH
UA-2020-08-05-007896-a 9282b8b941c047f7bf3a05390baafc32
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Яцун

+380322295431 nataliaacun273@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Наталія Яцун
+380322295431
nataliaacun273@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 16:40
Очікувана вартість: 69 040,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Нове будівництво мережі водовідведення по вул. Винна Гора » ”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Винна гора
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП" 31 263,16
UAH з ПДВ
31 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 23:06
Електронний підпис
13 серпня 2020 23:05
технчна специфікація.PDF
13 серпня 2020 23:05
сертифікат Каганяк.pdf
13 серпня 2020 23:05
пропозиція.PDF
13 серпня 2020 23:05
проект договору.PDF
13 серпня 2020 23:05
опис.pdf
13 серпня 2020 23:05
кошторис.PDF
13 серпня 2020 23:05
заява-згода.PDF
13 серпня 2020 23:05
довідка працівники.PDF
13 серпня 2020 23:05
довідка обладнання.PDF
13 серпня 2020 23:05
довідка з банку.pdf
13 серпня 2020 23:05
довідка аналогічний.PDF
13 серпня 2020 23:05
дипломи Каганяк.pdf
13 серпня 2020 23:05
ГРАМОТА КІГ.pdf
13 серпня 2020 23:05
ГРАМОТА Каганяка І.М..pdf
13 серпня 2020 23:05
1-ДФ2квартал.PDF
13 серпня 2020 23:05
1-ДФ 1 квартал 2020 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"
#42188959
Переможець 31 263,16
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"
#42188959
31 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2023 18:52
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2022 15:00
ДД3.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 22:14
ВиннаГораТН.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 22:13
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 18:18
додатк угода 08.18.20.5pdf.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 18:17
Електронний підпис укладений
22 серпня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
22 серпня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
22 серпня 2020 11:40
договір винна гора водовідведення.pdf укладений
22 серпня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 08.18./20-5ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «по 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань» на «2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 08.18./20-5ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах» на «2020 – 2021 - 2022 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 08.18./20-5ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 13 липня 2023
Сума оплати за договором: 26 533,08
UAH
Причини розірвання договору: за згодою Сторін