Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реставрація частини приміщень будівлі навчального корпусу №2 Херсонської державної морської академії за адресою: просп. Ушакова, 14/1 в м. Херсоні)
Очікувана вартість
6 011 489,00 UAH
UA-2020-08-05-007011-a 61c9b6d752024011991c5c88b5def5f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Олександрович Слєпченко

+380660254498 xdma_buch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонська державна морська академія
Код ЄДРПОУ: 35219930
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 20
Контактна особа: Олександр Олександрович Слєпченко
+380660254498
xdma_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:19
Очікувана вартість: 6 011 489,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реставрація частини приміщень будівлі навчального корпусу №2 Херсонської державної морської академії за адресою: просп. Ушакова, 14/1 в м. Херсоні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Ушакова, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Замовником Виконавцю вартості робіт проводиться за фактично виконані роботи, відповідно рахунку та акту прийому робіт Виконавця, на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати виставлення рахунку та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного акту прийому робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:45
Нова редакція ТД реставрація.docx
11 серпня 2020 14:45
Перелік внесених змін.PDF
05 серпня 2020 15:55
АБ_Моракадемiя_(3).pdf
05 серпня 2020 15:55
АР_Моракадемiя_(2).pdf
05 серпня 2020 15:55
БГП_(4).pdf
05 серпня 2020 15:55
ГП_Моракадемiя.pdf
05 серпня 2020 15:55
Дод. 1.3. План викорнання робіт.docx
05 серпня 2020 15:55
облiкова_картка.pdf
05 серпня 2020 15:55
Додаток 1.1. Відомість обсягу робіт.docx
05 серпня 2020 15:55
Проект договору реставрація НК 2.docx
05 серпня 2020 15:55
ТД реставрація НК2 2020-2021.docx
05 серпня 2020 15:55
Титульний реставрація.PDF
11 серпня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:45
Нова редакція ТД реставрація.docx
11 серпня 2020 14:45
Перелік внесених змін.PDF
05 серпня 2020 15:55
АБ_Моракадемiя_(3).pdf
05 серпня 2020 15:55
АР_Моракадемiя_(2).pdf
05 серпня 2020 15:55
БГП_(4).pdf
05 серпня 2020 15:55
ГП_Моракадемiя.pdf
05 серпня 2020 15:55
Дод. 1.3. План викорнання робіт.docx
05 серпня 2020 15:55
облiкова_картка.pdf
05 серпня 2020 15:55
Додаток 1.1. Відомість обсягу робіт.docx
05 серпня 2020 15:55
Проект договору реставрація НК 2.docx
05 серпня 2020 15:55
ТД реставрація НК2 2020-2021.docx
05 серпня 2020 15:55
Титульний реставрація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 05 серпня 2020 18:27
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:39
Добрий день. Чи буде вважатися аналогічним договором - предметом якого є будівництво або капітальний ремонт, однак перелік робіт, які виконувалися в рамках цього договору, співпадають з технічним завданням даного предмета закупівлі?
Відповідь: Такий договір буде вважатися аналогічним. Але звертаємо Вашу увагу на наявність в Учасника копії ліцензії (з додатком до неї) на виконання будівельних робіт за класом наслідків, що відповідає даному предмету закупівлі або копії ліцензії на виконання будівельних робіт, що відповідає категорії складності даного об’єкта будівництва, яка є дійсною на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції учасника та протягом терміну виконання робіт за цими торгами, завірена належним чином. Обов’язковою умовою є наявність у переліку видів робіт із провадження господарської діяльності (Додаток до ліцензії): реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини, клас наслідків СС3.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция" 4 990 542,00
UAH з ПДВ
4 990 542,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФУДПРОМСЕРВІС" 5 243 270,00
UAH з ПДВ
5 243 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 18:47
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:45
довідка податкова.pdf
26 серпня 2020 18:45
довідка мвс.pdf
26 серпня 2020 18:45
додатки до Договору.pdf
26 серпня 2020 18:45
Договір.pdf
20 серпня 2020 22:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 22:04
Рейтинг_Скан.pdf
20 серпня 2020 22:04
Ліцензія_скан.pdf
20 серпня 2020 22:04
Лiцензiя.zip
20 серпня 2020 22:04
Рейтинг.zip
20 серпня 2020 22:04
Довіреність_скан.pdf
20 серпня 2020 22:04
Довiренiсть_Рижий.zip
20 серпня 2020 22:03
Гарантiя 5546.zip
20 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:26
паспорт.pdf
20 серпня 2020 15:19
1.rar
20 серпня 2020 14:22
договір з додатками.pdf
20 серпня 2020 14:22
кваліфікація 2.pdf
20 серпня 2020 14:22
кваліфікація.pdf
20 серпня 2020 14:22
тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 14:22
відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФУДПРОМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция"
#35667725
Переможець 4 990 542,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция"
#35667725
4 990 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 13:15
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 15:14
Дод.угода 5.PDF зміни до договору
14 червня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:33
Дод.угода3 дог 8-107.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 09:33
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 13:57
Дод.угода 2 Реставрація.PDF зміни до договору
06 листопада 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 16:14
Дод.угода 1 поділ по рокам.PDF зміни до договору
21 вересня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 13:29
Договір №8-107.PDF укладений
11 вересня 2020 13:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 вересня 2021 10:09
164 234,00 UAH UA748201720343121006200001555
ХДМА
UA833524790000026007052310993
ПП"ВКФ"ХЕРСОНТЕПЛОИЗОЛЯЦИЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. (ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ) викласти в новій редакції: «Вартість Договору згідно з Додатком № 2 (Договірна ціна на виконання робіт з реставрації частини приміщень будівлі навчального корпусу №2 Херсонської державної морської академії за адресою: просп. Ушакова, 14/1 в м. Херсоні) становить 4 158 785,00 грн., крім того ПДВ - 831 757,00 грн. Загальна вартість робіт складає 4 990 542,00 (чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч п’ятсот сорок дві) грн. 00 коп., у тому числі: на 2020 рік вартість робіт складає 3 700 000,00 грн (три мільйони сімсот тисяч грн, 00 коп), крім того ПДВ – 616 666,67 грн; на 2021 рік вартість робіт складає 1 290 542,00 (один мільйон двісті дев’яносто тисяч п’ятсот сорок дві грн,00 коп), крім того ПДВ – 215 090,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 8/107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-8/108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів по роках у зв'язку зі зміною термінів початку виконання робіт. Доповнення Договору додатком 4 "Календарний план фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 8/107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-8/134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 01.07.2021 року
Номер договору про закупівлю: 8/107
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-8/142
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 8/107
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-8/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 164 234,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 372,33 UAH)