Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміському маршруті (зупинка «Степова», с. Сухий Лиман – ж/к Радужний)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-08-05-006664-a e284c8823d15435f832b1821c861babc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Олегович Майборода

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Роман Олегович Майборода
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:15
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Майборода Роман Олегович, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміському маршруті (зупинка «Степова», с. Сухий Лиман – ж/к Радужний).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: с. Сухий Лиман – ж/к Радужний, Овідіопольський район, Одеська область.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником протягом 10-ти банківських днів після отримання від Виконавця документів: рахунку на оплату та підписаний Сторонами акт про надані (виконані) послуги.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000 грн. (п’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 грн. (п’ять тисяч грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «21» серпня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч грн. 00 коп.).
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника або інший документ банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ 05582159
р/р: № UA538201720344270009000036305 в ДКСУ м. Київ МФО 820172.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміському маршруті (зупинка «Степова», с. Сухий Лиман – ж/к Радужний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником протягом 10-ти банківських днів після отримання від Виконавця документів: рахунку на оплату та підписаний Сторонами акт про надані (виконані) послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:37
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
05 серпня 2020 15:37
ТД_ДОДАТОК_6.pdf
05 серпня 2020 15:37
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
05 серпня 2020 15:37
ТД_ДОДАТОК_4.pdf
05 серпня 2020 15:37
ТД_ДОДАТОК_3.pdf
05 серпня 2020 15:37
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
05 серпня 2020 15:37
ТД_ДОДАТОК_1.pdf
05 серпня 2020 15:37
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС" 335 118,00
UAH з ПДВ
335 118,00
UAH з ПДВ
Документи
МП ТОВ "Швидкі автобусні маршрути" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 12:09
Довідки згідно додатку 2.pdf
01 вересня 2020 12:09
Довідка МВС.pdf.p7s
01 вересня 2020 12:09
Довідка МВС.pdf
18 серпня 2020 16:01
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 16:01
Проект договору.pdf.p7s
18 серпня 2020 16:01
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 16:01
Довідки Альфа Банк.pdf.p7s
18 серпня 2020 16:01
Довідки Альфа Банк.pdf
18 серпня 2020 16:01
GARANTIYA_14 000,00UAH.zip
18 серпня 2020 16:01
Тендерна пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

18 серпня 2020 16:37
виписка.pdf
18 серпня 2020 16:37
Довідка 1.pdf
18 серпня 2020 16:37
Довідка 2.pdf
18 серпня 2020 16:37
Довідка 3.pdf
18 серпня 2020 16:37
Довідка 4.pdf
18 серпня 2020 16:37
довідка вик. ан. дог..pdf
18 серпня 2020 16:37
Довідка 5.pdf
18 серпня 2020 16:37
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf
18 серпня 2020 16:37
Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 16:37
паспорт Шлапак К.О..pdf
18 серпня 2020 16:37
протокол повноваження.pdf
18 серпня 2020 16:37
ДОДАТОК НОМЕР 3.pdf
18 серпня 2020 16:37
спецификация.pdf
18 серпня 2020 16:37
СТРАХОВКА.pdf
18 серпня 2020 16:37
статут МП ТОВШАМ.pdf
18 серпня 2020 16:37
ТЕХ ПАСПОРТ.pdf
18 серпня 2020 16:37
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 16:37
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС"

МП ТОВ "Швидкі автобусні маршрути"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС"
#33089599
Переможець
335 118,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 12:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТАІРОВТРАНССЕРВІС"
#33089599
335 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:35
доп перев.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 14:51
001.pdf укладений
07 вересня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою дотримання вимог частини 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність продовжити строк надання послуг: ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміському маршруті (зупинка «Степова», с. Сухий Лиман – ж/к Радужний)). Враховуючи вищезазначене керуючись ст.ст. 6, 627, 631, 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст.ст. 181, 188 Господарського кодексу України, «Замовник» та «Виконавець» дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021 року. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. На підставі наведеного Сторони домовились: 1. Внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до "31" березня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Ціна цієї Додаткової угоди становить – 67 000,00 (шістдесят сім тисяч) гривень, 00 копійок без ПДВ. Загальна ціна за договором складає 402 118 (чотириста дві тисячі сто вісімнадцять) гривень, 00 копійок без ПДВ, з них за 2020 рік 335 118 (триста тридцять п’ять тисяч сто вісімнадцять) гривень 00 копійок без ПДВ, за 2021 рік 67000,00 (шістдесят сім тисяч) гривень, 00 копійок без ПДВ. 3. У зв’язку із зміною найменування юридичної назви замовника внести зміни до договору та викласти повну назву замовника в наступній редакції - Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
Номер договору про закупівлю: 01-0709/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 402 118,00
UAH