Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Каркас сходини, код 42410000-3 за ДК 021:2015 «Підіймально-транспортувальне обладнання»
The frame of the step, under the Code 42410000-3 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) “Lifting and Handling Equipment”
Очікувана вартість
6 193 530,00 UAH
UA-2020-08-05-006635-a 925bc18aad2d42678c33d7b8067ab67e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганевич Світлана Василівна

+380442385317 S.Ganevich@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ганевич Світлана Василівна
+380442385317
S.Ganevich@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Місько Ігор Олексійович
(044) 238-47-12
I.Misko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Ganevych Svitlana
+380442385317
S.Ganevich@metro.kiev.ua
Additional contacts: Місько Ігор Олексійович
(044) 238-47-12
I.Misko@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:02
Очікувана вартість: 6 193 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 968,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH
Publication date: 05 серпня 2020 15:39
Enquiries until: 28 серпня 2020 17:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 6 193 530 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 968 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Detailed writing of the subject of procurement is specified in the tender documents.
Language (languages) on which tender offers and conditions for providing tender security must being made in accordance with the tender documentation (in case, if the customer requires it to provide).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 шт.
Каркас сходини для ескалаторів типу ЛТ-2, ЛТ-2М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, Червоноткацька, 1-а, матеріальний склад ескалаторної служби.
ДК 021:2015: 42419530-0 — Частини ескалаторів

The frame of the step for the ЛТ-2, ЛТ-2М type escalators
CPV: 42419530-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Постачальника здійснює Постачальнику попередню оплату в розмірі ___% (визначається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 50% від вартості замовленої партії товару) від вартості замовленої партії товару. Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару Остаточний розрахунок за поставлений товар Покупець здійснює протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 60 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 15:39
Додаток 4.doc
26 серпня 2020 15:39
Додаток 2 зі змінами.z01
26 серпня 2020 15:39
Додаток 2 зі змінами.zip
26 серпня 2020 15:39
ТД зі змінами.z01
26 серпня 2020 15:39
ТД зі змінами.zip
26 серпня 2020 15:39
Повідомлення учасникам від 26.08.2020.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 1.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 7.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 3.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 5.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 6.doc
26 серпня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 15:39
Додаток 4.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 4.doc
26 серпня 2020 15:39
Додаток 2 зі змінами.z01
05 серпня 2020 15:36
Додаток 2.z01
26 серпня 2020 15:39
Додаток 2 зі змінами.zip
05 серпня 2020 15:36
Додаток 2.zip
26 серпня 2020 15:39
ТД зі змінами.z01
05 серпня 2020 15:36
ТД.z01
26 серпня 2020 15:39
ТД зі змінами.zip
05 серпня 2020 15:36
ТД.zip
26 серпня 2020 15:39
Повідомлення учасникам від 26.08.2020.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 1.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 7.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 3.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 5.doc
05 серпня 2020 15:36
Додаток 6.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-05-006635-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:21073227
На рішення тендерного комітету Комунального Підприємства «Київський метрополітен» б/н від 15.09.2020р. щодо допуску до аукціону за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-08-05-006635-a «Каркас сходини, код 42410000-3 за ДК 021:2015 «Підіймально-транспортувальне обладнання», оприлюднене через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу 05.08.2020р.
1. СКАРГА_АМКУ_ТОВ ІЗ 2. Лист запит №11.1-35/399 від 09.09.2020р.; 3. Протокол зборів учасників ТОВ «Інструментальний завод» від 21.12.2019р.; 4. Наказ № 111-ОС від 21.12.2019р. Про вступ на посаду Менькова О.В.; 5. Статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД».
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-05-006635-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:21073227
Дата подання: 18 вересня 2020 18:17
На рішення тендерного комітету Комунального Підприємства «Київський метрополітен» б/н від 15.09.2020р. щодо допуску до аукціону за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-08-05-006635-a «Каркас сходини, код 42410000-3 за ДК 021:2015 «Підіймально-транспортувальне обладнання», оприлюднене через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу 05.08.2020р.
1. СКАРГА_АМКУ_ТОВ ІЗ 2. Лист запит №11.1-35/399 від 09.09.2020р.; 3. Протокол зборів учасників ТОВ «Інструментальний завод» від 21.12.2019р.; 4. Наказ № 111-ОС від 21.12.2019р. Про вступ на посаду Менькова О.В.; 5. Статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД».
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2020 20:01
рішення від 23.09.2020№17877+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 20:01
рішення від 30.09.2020№18399.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 21:15

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-04-000002 • a0296df197004ba3b2e26b4cf363e755
Автор звернення: ТОВ "Інструментальний завод"
Дата створення звернення: 2020-11-04 10:37
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Через авторизований електронний майданчик на веб-порталі уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua, 05 серпня 2020 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» (ЄДРПОУ 03328913) 03056, м. Київ, проспект Перемоги, 35 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення № UA-2020-08-05-006635-a, про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупку «Каркас сходини, код 42410000-3 за ДК 021:2015 «Підіймально-транспортувальне обладнання». Відповідно до оголошення, кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 07.09.2020р. Тендерні пропозиції для участі у зазначеній процедурі закупівлі подали наступні учасники: - ТОВ «Ескапром» (ЄДРПОУ 36335363) - ТОВ «Інструментальний завод» (ЄДРПОУ 21073232) - ТОВ «Перший редукторний завод» (ЄДРПОУ 38361222) 15 вересня 2020р. на веб-порталі уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua був оприлюднений протокол розгляду тендерних пропозицій та системою, автоматично, була призначена дата проведення аукціону – 21.09.2020р. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації Замовником було допущено до аукціону пропозиції всіх учасників. Не погодившись із рішенням Замовника про допуск ТОВ «ЕСКАПРОМ» до участі в аукціоні, ТОВ «Інструментальний завод» 21 вересня 2020 року через веб-портал уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua було подано відповідачу скаргу № 11.10-05/127 від 18.09.20. на рішення Замовника щодо допуску до аукціону ТОВ «ЕСКАПРОМ» за процедурою відкритих торгів. АМКУ за скаргою ТОВ «Інструментадбний завод» було відкрито провадження, проведено її розгляд та рішенням в задоволенні скарги відмовлено. ТОВ «Інструментальний завод» звертається до Держаудитслужби так як вважає, що з боку Замовника – КП «Київський метрополітен» вчинено порушення, яке полягає в безпідставному допущенні учасника - ТОВ «ЕСКАПРОМ» до аукціону. Заява ТОВ «Інструментальний завод»: Відповідно до пункту 1.5 Розділу ІІІ Тендерної документації документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, зазначених в тендерній документації, повинні бути відскановані з оригіналу документів або копій, завірених підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Для підтвердження тендерної пропозиції вимогам документації п.6 Розділ ІІІ Тендерної документації, ТОВ «ЕСКАПРОМ» в складі своїх кваліфікаційних документів надав Відгук Ескалаторної служби ДЕРЖАВНОГО УНІТАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МОСКОВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» 107140, м.Москва, вул. Червонопрудна, 9 (далі – ДУП «МОСКОВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН») №ЄС-01-04/03 від 31.07.2016р. підписаний начальником служби Свердлик М.А. (далі – Відгук). Враховуючи довготривалу присутність ТОВ «ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД» на ринку запасних частин до ескалаторів, що включає збір даних з відкритих джерел про діяльність підприємств-конкурентів та маючи інформацію про відсутність фактичної поставки, відносно якої надано Відгук ТОВ «ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД» за допомогою засобів телефонного зв’язку звернулося за роз’ясненнями до ДУП «МОСКОВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» щодо легітимності наданого Відгуку. В ході телефонних переговорів від представників ДУП «МОСКОВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» отримана інформація про те, що запиту на оформлення даного Відгуку у метрополітен не надходило, та сам Відгук метрополітеном не оформлювався. Стилістика та оформлення Відгуку не відповідає вимогам документообігу ДУП «МОСКОВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН», відсутні адресат та виконавець документу (ТОВ «ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД» має дійсне листування в період яким датовано Відгук, та виявило невідповідності оформлення). Таким чином, наданий ТОВ «ЕСКАПРОМ» Відгук, в зв’язку з відсутністю оригінального документа взагалі, не є документом що відскановано з оригіналу документів або копій завірених підписом уповноваженої особи учасника процедури, оскільки носить ознаки документа, що створено у програмному комплексі Microsoft® Word 2019 та оброблено у Adobe Photoshop for Windows -- Image Conversion Plug-in (пункт «Властивості» - вкладка «PDF Information»), та містить недостовірну інформацію. Відповідно вимог п.4 Розділу V Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Згідно ст.5 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), публічні закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та не упередження переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст.31 Розділу ІV Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Виконуючи вимоги Закону та керуючись п.4 Розділу V Тендерної документації Замовник щодо рівного ставлення до учасників процедури закупівлі, враховуючи надану ТОВ «ЕСКАПРОМ» недостовірну інформацію, повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕСКАПРОМ». В межах повноважень, наданих чинним законодавством України ДЕРЖАУДИТСЛУЖБІ, просимо здійснити відповідну перевірку Замовника – КП «Київський метрополітен», перевірити інформацію і аргументи ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», викладені в заяві, та притягнути порушників до відповідальності, передбаченої Законом.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000148 ● cbc57659c0564bdc82f48ac027d8635e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2020-08-05-006635-a 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-28 14:55:17

Адміністративний позов від 22.12.2020 №12/04-871 до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 09.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі.

Враховуючи неможливість розміщення в електронній системі закупівель в розділі «Подати позов» номеру провадження та дати відкриття провадження в суді, на виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КП «Київський метрополітен» зазначає вказану інформацію щодо поданого Адміністративного позову від 22.12.2020 №12/04-871 до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 09.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі в розділі «Запит за роз’ясненнями щодо висновку»: 640/32772/20.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення викладено в листі від 14.12.2020 №397-ТК

2020-12-14 16:55:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП «Київський метрополітен» подано адміністративний позов від 22.12.2020 №12/04-871 до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 09.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації: 23 грудня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-08-05-006635-a925bc18aad2d42678c33d7b8067ab67e
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ РЕДУКТОРНИЙ ЗАВОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 вересня 2020 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 вересня 2020 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:07
Цінова пропозиція 20.10.pdf
16 жовтня 2020 16:11
Статут Ескапром.pdf
16 жовтня 2020 16:04
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 15:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 15:42
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 15:37
Довідка ДФС.pdf
07 вересня 2020 15:54
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:53
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:42
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:42
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:41
1. Умови пропозицї.pdf
07 вересня 2020 12:41
5.4. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ РЕДУКТОРНИЙ ЗАВОД"

ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 5 892 600,00
UAH з ПДВ
3 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД" 6 120 000,00
UAH з ПДВ
3 801 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ РЕДУКТОРНИЙ ЗАВОД" 6 153 528,00
UAH з ПДВ
5 653 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:07
Цінова пропозиція 20.10.pdf
16 жовтня 2020 16:11
Статут Ескапром.pdf
16 жовтня 2020 16:04
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 15:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 15:42
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 15:37
Довідка ДФС.pdf
07 вересня 2020 15:54
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:53
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:42
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:42
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:41
1. Умови пропозицї.pdf
07 вересня 2020 12:41
5.4. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ РЕДУКТОРНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#36335363
Переможець 3 799 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЕСКАПРОМ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#36335363
3 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 13:58
Звіт про виконання договору.pdf укладений
01 липня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:11
Додаткова угода №1 від 21.12.2020 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:07
543-ЕС-20 від 30.10.2020 - ТОВ ЕСКАПРОМ.pdf укладений
02 листопада 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 11.3, 11.4 Договору та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду №1 до Договору та продовжити строк дії договору до 30.06.2021.
Номер договору про закупівлю: 543-ЕС-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 29 червня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Зміна виробничих планів Покупця.