Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV) - 44220000-8– Столярні вироби (Вікна металопластикові 2-х камерні склопакети).
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-08-05-006449-a 7246dfc42484433485d357c7c0e46941
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шаповал

+380525327331 osvita_torgi5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41765931
Місцезнаходження: 27030, Україна , Кіровоградська обл., м. Помічна, вул. Гагаріна, буд. 65-Б
Контактна особа: Вікторія Шаповал
+380525327331
osvita_torgi5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Вікна металопластикові 2-х камерні склопакети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м.Помічна, вул. Небесної сотні,211
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 10:55
оголошення вікна ЗОШ№2 із змінам.docx
06 серпня 2020 12:47
Додаток №1 технічне із змінами.docx
06 серпня 2020 12:47
Додаток №3 проект договору із змінами.docx
05 серпня 2020 15:26
Додаток №4 лист-згода.docx
05 серпня 2020 15:26
Додаток №2 ціннова.docx
10 серпня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 10:55
оголошення вікна ЗОШ№2 із змінам.docx
06 серпня 2020 12:47
оголошення вікна ЗОШ№2 із змінами.docx
05 серпня 2020 15:26
оголошення вікна ЗОШ№2.docx
06 серпня 2020 12:47
Додаток №1 технічне із змінами.docx
05 серпня 2020 15:26
Додаток №1 технічне.docx
06 серпня 2020 12:47
Додаток №3 проект договору із змінами.docx
05 серпня 2020 15:26
Додаток №3 проект договору.docx
05 серпня 2020 15:26
Додаток №4 лист-згода.docx
05 серпня 2020 15:26
Додаток №2 ціннова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнити висоту та розбивку вікна
Дата подання: 06 серпня 2020 09:24
Дата відповіді: 06 серпня 2020 12:50
На схемах вікон ліве вікно вказано шириною 2,340 м. На скульки частин йього потрібно розбити - на дві (тоді як а буде ширина відкривної стулки) чи на три (тоді яка буде відкриватися я яких вони будуть розмірів?. Перша цифра у наведених на схемах розмірах - висота? (на схемі не зазначена - тільки розмірна лінія?).
Відповідь: Відповідні зміни до оголошення на закупівлю внесені!
Уточніть ширину відливів та підвіконь
Дата подання: 06 серпня 2020 09:27
Дата відповіді: 06 серпня 2020 12:50
У тех вимогах згадано відливи та підвіконня. Відливи та підвіконня потрібні на всі вікна? Якої ширини повинні бути відливи та підвіконня?
Відповідь: Відливи та підвіконня потрібні на всі вікна. Довжина відливу та підвіконня повинна відповідати ширині віконної конструкції. І дана закупівля проводиться з перезамірами п. 4.1 оголошення на закупівлю
Яким чи ном можна надати таку довідку?
Дата подання: 06 серпня 2020 09:34
Дата відповіді: 06 серпня 2020 12:51
Тендерна документація вимагає надати: Довідка повинна бути дійсною на дату публікації оголошення про заплановану закупівлю. Якщо таку довідку взяти зараз, то вона відповідно не буде чинною на дату оголошення закупівлі. Ця вимога є дискримінаційною - учасники не кожен день такі довідки беруть - прошу її відмінити.
Відповідь: Строк дії довідки про відсутність заборгованості становить 10 календарних днів. Отже, чинною вона буде на весь період проведення закупівлі
Уточніть текст Договору
Дата подання: 06 серпня 2020 09:43
Дата відповіді: 06 серпня 2020 12:51
Предмет Договору з тексту ДОговору: 1.2. Найменування товару: Код ДК 021:2015 (CPV) - 44220000-8– Столярні вироби (Вікна металопластикові 2-х камерні склопакети) (далі - товар). Додаток 1 - 24+9=33 вікна. прошу уточнити текст Договору. Кількість: 7 одиниць (згідно специфікації).
Відповідь: Відповідні зміни до оголошення на закупівлю внесені!
Уточніть текст оголошення
Дата подання: 06 серпня 2020 09:46
Дата відповіді: 06 серпня 2020 12:51
4. Демонтаж дерев’яних вікон, монтаж металопластикових віконних конструкцій, демонтаж дверей та монтаж нових. Оскільки поставку дверей даною закупкою не передбачено, то згадку про двері потрібно видалити з тексту?
Відповідь: Відповідні зміни до оголошення на закупівлю внесені!
Про які оздоблювальні роботи йдеться?
Дата подання: 06 серпня 2020 09:52
Дата відповіді: 06 серпня 2020 12:51
У оголошенні вказано: 4.2. Витрати на прибирання та вивіз сміття, що утворилось в наслідок демонтажу дерев’яних вікон та виконання монтажних та оздоблювальних робіт несе постачальник. Прибрати за собою сміття пілся демонтажу та монтажу - це зрозуміло. про які оздоблювальні роботи, після якхи може бути сміття, йдеться у тексті?
Відповідь: Прибрати за собою сміття після демонтажу та монтажу
Уточніть ширину!!! відливів та підвіконь
Дата подання: 06 серпня 2020 16:58
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:28
Для відливів та підвіконь ширина вікна повязана з довжиною відливу та підвіконня. Ширина ж відливу/підвіконня (розмір перпендикулярний довжині) не вказана. Уточніть будь-ласка.
Відповідь: підвіконик 50,відлив 250
Довідка з ДПС взята 06.08.2020 Дійсна до 16.08.2020. Дата оголошення закупівлі - 05.08.2020.
Дата подання: 06 серпня 2020 17:01
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:44
Як можна мати довідку, чинну на дату оголошення закупівлі? Відмініть дану вимогу, будь ласка.
Відповідь: Відповідні зміни внесені
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОЗЕРЯНИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 127 288,09
UAH з ПДВ
127 288,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:24
16. Сертифікати якості.pdf
13 серпня 2020 15:24
14. Технічні вимоги.pdf
13 серпня 2020 15:24
13. Проект договору.pdf
13 серпня 2020 15:24
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОЗЕРЯНИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОЗЕРЯНИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2792815758
Рішення скасоване 127 288,09
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 13:27
ФОП "ОЗЕРЯНИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2792815758
Відхилено 127 288,09
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 13:28

Документи

17 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:29
File0001.PDF

Документи

20 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:28
File.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2020 16:51
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: згідно ст. 14 ч.17 у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме не відповідність оголошення з проектом договору на закупівлю.
Документи:
20 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:51
протокол відміни.PDF