Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-21 Лозова – Близнюки – Барвінкове – Велика Комишуваха на ділянці км 59+600 – км 66+300, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
4 250 921,00 UAH
UA-2020-08-05-006157-a b3fb6188430c46e89f6d809ad6956a71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 13:19
Очікувана вартість: 4 250 921,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-21 Лозова – Близнюки – Барвінкове – Велика Комишуваха на ділянці км 59+600 – км 66+300, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 4.3. Договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Пункт 4.6. Договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:11
Тендерна документація.PDF
05 серпня 2020 15:11
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
2 090 791,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 2 763 000,00
UAH з ПДВ
2 763 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА 3 500 000,00
UAH з ПДВ
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:23
Гордієнко 1186_20.pdf
17 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:08
кошторис.PDF
17 вересня 2020 17:08
Xerox Scan_17092020164744.PDF
17 вересня 2020 17:08
file (1).pdf
17 вересня 2020 17:08
Dovidka_20245586760870198976.pdf.p7s
17 вересня 2020 17:08
Dovidka_20245586760870198976.pdf
17 вересня 2020 17:08
Гарантія 323_2020- ???_16 09 2020.pdf
17 вересня 2020 17:08
??????????? ??? дієнко О.В._.pdf
17 вересня 2020 15:31
ДовідкаSl.pdf.p7s
17 вересня 2020 15:31
ДовідкаD.pdf.p7s
17 вересня 2020 15:31
ДовідкаD.pdf
17 вересня 2020 15:31
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2020 15:31
Довідка.pdf
17 вересня 2020 15:31
Довідка_20244661310170240784.pdf.p7s
17 вересня 2020 15:31
Довідка_20244661310170240784.pdf
17 вересня 2020 15:31
Довідка Sl.pdf
17 вересня 2020 15:31
Банкротство.pdf
05 вересня 2020 09:37
Електронний підпис
05 вересня 2020 09:36
Додаток 2 - Повірка.PDF
05 вересня 2020 09:36
Лист-пояснення.PDF
31 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:04
ГАРАНТІЯ_313-9_31 08 2020.pdf
31 серпня 2020 18:04
Виписка.pdf
31 серпня 2020 18:04
Виписка.pdf.p7s.p7s
31 серпня 2020 18:04
Ліцензія.pdf
31 серпня 2020 18:04
Рейтинг.pdf.p7s
31 серпня 2020 18:04
ГАРАНТІЯ_313-9_31 08 2020.pdf.p7s
31 серпня 2020 18:04
Лист _21 250,00.pdf.p7s
31 серпня 2020 18:04
Рейтинг.pdf
31 серпня 2020 18:04
Лист _21 250,00.pdf
31 серпня 2020 18:04
Ліцензія.pdf.p7s
31 серпня 2020 18:04
Протокол для банку.PDF
31 серпня 2020 18:04
Договір 313_2020-НГЕ_18 08 2020.pdf
31 серпня 2020 18:04
Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2020 18:04
Витяг ПДВ.PDF
31 серпня 2020 18:04
Виписка єдиний.pdf
31 серпня 2020 18:04
Аналогічний договір.pdf
31 серпня 2020 18:04
Щодо призначення ГІП.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Фурманчук.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Ступаченко.PDF
31 серпня 2020 18:04
Трудова Сорока.PDF
31 серпня 2020 18:04
Трудова Сагайдак.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Меринюк.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Любашенко.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Зімниця ч.2.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Зімниця ч.1.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Долговч.2 .pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Долгов ч.1.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Васильєва.pdf
31 серпня 2020 18:04
Трудова Бабич.pdf
31 серпня 2020 18:04
Статут.PDF
31 серпня 2020 18:04
Повірка приладів.PDF
31 серпня 2020 18:04
Опис.PDF
31 серпня 2020 18:04
Інвентарні картки.PDF
31 серпня 2020 18:04
Документы на Digitals.pdf
31 серпня 2020 18:04
Документи на CREDO.pdf
31 серпня 2020 18:04
Документи на Еол-2000.pdf
31 серпня 2020 18:04
Документи на АС-4 ПИР.pdf
31 серпня 2020 18:04
Документи на АВК.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:01
Виписка 8138.pdf
28 серпня 2020 17:01
G8138.20.7z
28 серпня 2020 17:01
14 Довідка ліцензії.pdf
28 серпня 2020 17:00
13_7 Довідка МТБ.pdf
28 серпня 2020 17:00
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
28 серпня 2020 17:00
13_5 Довідка МТБ офіс.pdf
28 серпня 2020 17:00
13_4 Інвентарні карти.pdf
28 серпня 2020 17:00
13_1 Довідка МТБ ПЗ.pdf
28 серпня 2020 17:00
07 Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2020 17:00
06_1 Статут.pdf
28 серпня 2020 17:00
03 Довідка за ст. 17.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:15
Трудова_Шуба.pdf
31 серпня 2020 13:15
Трудова_Федяй.pdf
31 серпня 2020 13:15
Трудова_Простун.pdf
31 серпня 2020 13:15
Трудова_Присяжнюк.pdf
31 серпня 2020 13:15
Трудова_Малинка.pdf
31 серпня 2020 13:15
Трудова_Гевчук.pdf
31 серпня 2020 13:15
Трудова_Барков.pdf
31 серпня 2020 13:15
Лист_Ліцензія.pdf
31 серпня 2020 13:15
Кваліф_Ст17.pdf
31 серпня 2020 13:15
Кваліф_Працівники.pdf
31 серпня 2020 13:15
Кваліф_Обладнання.pdf
31 серпня 2020 13:15
Кваліф_Аналог_договір.pdf
31 серпня 2020 13:15
Кваліф_АдмінПрим.pdf
31 серпня 2020 13:15
Гаранит_Лист_ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
Переможець 2 090 791,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 11:20

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник не надав інформацію, щодо наявності бурової установки необхідної для виконання інженерних вишукувань. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати інформацію про наявність бурової установки необхідної для виконання інженерних вишукувань. Для підтвердження наявності власного технічного обладнання Учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об'єкта основних засобів. Додатково на техніку/обладнання, яке потребує повірку, надати копію свідоцтва про повірку вимірювальної техніки/ обладнання. Для підтвердження наявності технічного обладнання, що не є власним, Учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 702/з від 31.08.2020р. зазначений супутниковий радіонавігаційний GPS/GNSS RTK приймач HI-Target V30plus з контролем iHand 30, але додатково не надано копію свідоцтва про повірку. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати копію свідоцтва про повірку на супутниковий радіонавігаційний GPS/GNSS RTK приймач HI-Target V30plus з контролем iHand 30. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей – Надані підтверджуючі документи на осіб: Васильєва Елла Володимирівна, Ступаченко Ярослав Ігорович, Меринюк Микола Сергійович, Сорока Андрій Миколайович, зазначені Учасником в Інформаційній довідці про наявність в учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 703/з від 31.08.2020р.,свідчать, що особи не є працівниками Учасника. 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати копії підтверджуючих документів на осіб: Васильєва Елла Володимирівна, Ступаченко Ярослав Ігорович, Меринюк Микола Сергійович, Сорока Андрій Миколайович, що свідчать про наявність правовідносин цих осіб з Учасником, або надати перелік інших осіб для виконання функцій за напрямками діяльності (з коригуванням Інформаційній довідці про наявність в учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 703/з від 31.08.2020р.). 4.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасником в Інформації про виконання аналогічного договору № 697/з від 31.08.2020р. та Відгуку № 1436/16 від 30.07.2020р. зазначено ціну договору № 13/18 від 22.05.2018р. – 1 350 915,05грн. але в п.4.1. договору зазначено 1 063 070,53 грн., що свідчить про зміну ціни. Не надано копії усіх додатків та невід'ємних частин до договору. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати копії усіх додатків та невід'ємних частин до договору № 13/18 від 22.05.2018р. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей – Не надано підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) проєктної документації з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостових споруд класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2. 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору вважаються документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт на інших об'єктах, які є аналогічними предмету закупівлі і виконані відповідно до вимог державних та галузевих будівельних норм та технічних стандартів за будь який період після 2015 року. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, яка обов’язково повинна містити інформацію встановлену Таблицею № 1. Аналогічним буде вважатися договір з виготовлення (розроблення) проєктної документації з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування та мостових споруд на них класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2. зазначенням контрагента (Замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об'єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці № 1. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію (ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами до договору; - копії акту (тів) приймання-передачі виконаних робіт; - копію експертного звіту з додатками щодо відповідності проєктної документації вихідним даним з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, , його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проєкту будівництва. - копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) за наданим (и) аналогічним (и) договором (ами), у якому (их) має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Надане документальне підтвердження Учасником має підтвердити Замовнику фактичну спроможність учасника виконати з відповідною якістю в обумовлені терміни обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
2 090 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 15:15
Додаткова угода 7 Т86-Л59пдКР-20.PDF укладений
19 листопада 2021 15:14
Додаткова угода 7 Т86-Л59пдКР-20.PDF укладений
19 листопада 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 14:26
Додаткова угода 5 Т86-Л59пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
03 серпня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 09:26
Додаткова угода 3 Т86-Л59пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
27 травня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 17:18
Додаткова угода 2 Т86-Л59пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
05 травня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:40
Т86-Л59пдКР-20.PDF укладений
22 вересня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно абз.2 п.3.6 Договору, у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: Т86-Л59пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.2.6.3, абз.2 п.3.6 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Роботи виконуються по 31 липня 2021 року, відповідно Календарного графіку виконання робіт."
Номер договору про закупівлю: Т86-Л59пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки
Номер договору про закупівлю: Т86-Л59пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 19 листопада 2021
Сума оплати за договором: 2 090 791,00
UAH (в тому числі ПДВ 348 465,17 UAH)