Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської ради,
Очікувана вартість
213 705,00 UAH
UA-2020-08-05-005248-c 3ad7ade9b10a4b5d88c478903fbebd74
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мудь Ігор Володимирович

+380385542246 ihormud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41822250
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2
Контактна особа: Мудь Ігор Володимирович
+380385542246
ihormud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Головою тендерного комітету Данилюк Наталією Володимирівною повідомлено присутніх, що у Відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради виникла необхідність закупівлі - Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської ради на 2020 рік. Перша процедура закупівлі оголошена 24.06.2020 року на підставі рішення тендерного комітету №31 від ради оголошено процедуру Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської ради за ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади котра станом на 09 липня 2020 року закупівля не відбулась оскільки подано менше двох тендерних пропозицій. На підставі рішення тендерного комітету № 32 від 10.07.2020 року Відділом освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради оголошено процедуру повторно закупівлі Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської ради за ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади, 25 липня 2020 року закупівля не відбулась оскільки подано менше двох тендерних пропозицій Отже, відповідно п. 2 ч.1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; Головою тендерного комітету Данилюк Наталією Володимирівною повідомлено, що очікувана вартість закупівлі становить 213705.00грн. без ПДВ, тому закупівля буде здійснюватися в межах цієї суми.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 21:32
Оскарження наміру укласти договір: 16 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської ради,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, площа Незалежності.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем після пред’явлення Постачальником видаткової накладної, що поставляється у відповідності до умов Договору, протягом 3 (Трьох) банківських днів починаючи з наступного дня після її отримання, якщо інші умови оплати та сроків не узгоджені у специфікаціях. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

05 серпня 2020 21:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Лукрос"
#40227194
Переможець 213 705,00
UAH
05 серпня 2020 21:32

Документи

05 серпня 2020 21:31
Електронний підпис
05 серпня 2020 21:28
ПРОТОКОЛ ПЕРЕГОВОРІВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 21:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Лукрос"
#40227194
213 705,00
UAH
Документи

Документи

05 серпня 2020 21:31
Електронний підпис
05 серпня 2020 21:28
ПРОТОКОЛ ПЕРЕГОВОРІВ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:10
Харчоблоки Договір №209 від 17 серп. 2020 року.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 10:50
ДОГОВІР зміни до договору
02 вересня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 14:09
ДОГОВІР зміни до договору
19 серпня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 09:00
Харчоблоки Договір №209 від 17 серп. 2020 року.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 10:55
ДОГОВІР укладений
17 серпня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Голову тендерного комітету, Данилюк Наталію Володимирівну, яка повідомила, що Згідно з частиною 4 статті 41 Закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (зокрема, ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. В зв'язку з тим, що зміни до договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції, та не призведуть до зменшення обсягів закупівлі, а вплинуть лише на покращення якості предмету закупівлі Замовник може внести зміни до договору привівши договір у відповідності до предмету закупівлі. Тому згідно з ч.5 статті 41 Закону передбачено чіткий перелік внесення змін до договору після його підписання до виконання зобов’язання сторонами в повному обсязі. 2) Голова тендерного комітету поставила на голосування питання порядку денного про внесення змін до договору про закупівлю Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської згідно ДК 021:2015:39710000-2 «Електричні побутові прилади» та приведення договору у відповідність предмету закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПРОТОКОЛ № 51 засідання тендерного комітету про внесення змін до договору про закупівлю Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської згідно ДК 021:2015:39710000-2 «Електричні побутові прилади» 19серпня 2020 року м. Красилів Члени тендерного комітету: Голова тендерного комітету Данилюк Наталія Володимирівна Секретар тендерного комітету Мудь Ігор Володимирович Член тендерного комітету Шейгис Дмитро Вікторович Член тендерного комітету Майданець Ольга Володимирівна Член тендерного комітету Андрощук Олена Йосипівна Порядок денний: 1. Про внесення змін до договору про закупівлю Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської згідно ДК 021:2015:39710000-2 «Електричні побутові прилади» та приведення договору у відповідність предмету закупівлі Слухали: По питанню порядку денного: 1) Голову тендерного комітету, Данилюк Наталію Володимирівну, яка повідомила, що Згідно з частиною 4 статті 41 Закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (зокрема, ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. В зв'язку з тим, що зміни до договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції, та не призведуть до зменшення обсягів закупівлі, а вплинуть лише на покращення якості предмету закупівлі Замовник може внести зміни до договору привівши договір у відповідності до предмету закупівлі. Тому згідно з ч.5 статті 41 Закону передбачено чіткий перелік внесення змін до договору після його підписання до виконання зобов’язання сторонами в повному обсязі. 2) Голова тендерного комітету поставила на голосування питання порядку денного про внесення змін до договору про закупівлю Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської згідно ДК 021:2015:39710000-2 «Електричні побутові прилади» та приведення договору у відповідність предмету закупівлі. В голосуванні взяло участь _5 членів тендерного комітету. «ЗА» - 5 членів тендерного комітету. За результатами обговорення питання порядку денного тендерний комітет вирішив: 1. внесення змін до договору про закупівлю Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської згідно ДК 021:2015:39710000-2 «Електричні побутові прилади» та приведення договору у відповідність предмету закупівлі з підстав зазначених у даному протоколі та відповідно до вимог п3 ч.5.ст.41 Закону. 2. Доручити секретарю тендерного комітету оприлюднити інформацію про внесення змін до договору про закупівлю Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти Красилівської міської згідно ДК 021:2015:39710000-2 «Електричні побутові прилади» та приведення договору у відповідність до предмету закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». На цьому тендерний комітет завершив роботу в даному засіданні.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з частиною 4 статті 41 Закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (зокрема, ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. В зв'язку з тим, що зміни до договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції, та не призведуть до зменшення обсягів закупівлі, а вплинуть лише на покращення якості предмету закупівлі Замовник може внести зміни до договору привівши договір у відповідності до предмету закупівлі. Тому згідно з ч.5 статті 41 Закону передбачено чіткий перелік внесення змін до договору після його підписання до виконання зобов’язання сторонами в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 213 705,00
UAH