Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спецтехніка (колісний трактор БЕЛАРУС 82.1 (4*4)) або еквівалент
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2020-08-05-005177-c 85e50baf0972467fa22a21500ae2d46e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Озерова Марина Віталіївна

380632781504 ckp.kom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СМІЛЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
Код ЄДРПОУ: 36778980
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, вулиця Севастопольська, 58
Контактна особа: Озерова Марина Віталіївна
380632781504
ckp.kom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:14
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Інформація про технічні кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Спецтехніка (колісний трактор БЕЛАРУС 82.1 (4*4)) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця Сунківська, будинок 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем на підставі рахунку та видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 19:23
Проект договору.docx
05 серпня 2020 19:23
Тендерна документація трактор.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-02-000023 ● 6cf88ee5881046d8b4c21cf1ed3c480e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.09.2020 № 61
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.09.2020 № 61

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-08-05-005177-c, 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-07 09:28:45

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-05-005177-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
- з яких підстав предмет закупівлі «ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори» визначено за показником третьої цифри основного словника національного класифікатора України?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-08 14:17:25

Пояснення на запит

На Ваш запит від 07.09.2020 стосовно закупівлі UA-2020-08-05-005177-c повідомляємо наступне.
В зв’язку з наявною потребою у закупівлі, Смілянським комунальним підприємством «Комунальник» оголошено закупівлю нового трактора відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок) встановлено правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ДК), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до пункту 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При визначенні предмета закупівлі застосували код ДК - 16700000-2 Трактори, як за показником четвертої цифри, оскільки під визначенням терміну «цифра» підпадає «0». Крім того Порядок не містить обмеження щодо визначення предмета закупівлі за групою ДК, до таких кодів, зокрема, належить придбання гусеничних транспортних засобів (43500000-8 Гусеничні транспортні засоби), обприскувальних апаратів для використання у сільському господарстві та рослинництві (16400000-9 Обприскувальні апарати для використання у сільському господарстві та рослинництві), тощо.
Зазначаємо, що тендерним комітетом проаналізовані закупівлі, аналогічні за предметом, де замовники згідно ДК визначають закупівлі за кодом 16700000-2 Трактори - це система прозоро (https://prozorro.gov.ua) та публічний модуль аналітики (https://bi.prozorro.org). Такі закупівлі, в більшості випадків, позитивно завершуються, оскільки трактори відносяться до сільськогосподарської техніки, та за результатами закупівлі укладаються договори.
Крім цього, проаналізували моніторинги управлінь Державної аудиторської служби України. Ними встановлено неоднозначність при визначенні порушень замовниками, які застосовують код ДК 021:2015 на закупівлю нових тракторів.
Так, зокрема, при визначенні замовником коду ДК 16700000-2 Трактори (замовник БУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА закупівля UA-2019-08-27-001234-a) аудиторською службою виявлено порушення при визначені коду ДК (моніторинг UA-M-2019-08-28-000017). Аудиторською службою відхилені аргументи замовника що «0» являється цифрою та рекомендовано при визначенні коду ДК користуватися роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3816-06 "Щодо порядку визначення предмета закупівлі" (Відповідь на звернення щодо висновку від 2019-09-16 10:43:01).
Згідно з даним роз’ясненням, у разі, якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду, то у електронній системі закупівель технічно реалізовано можливість обрання замовником показника "99999999-9 - Не визначено" із можливістю введення предмета закупівлі вручну в текстовому режимі.
Але, за результатами моніторингу управління Державної аудиторської служби України також встановлено порушення при визначенні замовником (Богодухівська сільська рада закупівля UA-2019-08-09-001440-b) коду ДК показника "99999999-9 - Не визначено" (моніторинг UA-M-2019-08-14-000007). Так, в п. 1 Констатуючої частини висновку про результати моніторингу (02.09.2019) зазначено: «Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, для придбання трактора нового визначено предмет закупівлі як «ДК 021:2015: 99999999-9 – Не відображене в інших розділах».
Крім цього, на думку управління Державної аудиторської служби України, закупівля трактора за кодом ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (UA-2020-04-30-000810-c) не є порушенням визначення предмета закупівлі згідно ДК (моніторинг UA-M-2020-05-06-000046, дата початку моніторингу 06 травня 2020 року); де за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не установлено.
З огляду на вищезазначене, рішення тендерного комітету при обранні коду ДК 021:2015 16700000-2 для закупівлі нового трактора є обґрунтованим та таким, що відповідає встановленому Порядку визначення предмета закупівлі та ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника, а також не суперечить ч. 10 ст. 3 та в цілому вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і направлене на закупівлю трактора на умовах ефективного, економічного та прозорого здійснення закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення, зазначене у висновку про результати моніторингу, було усунуто шляхом відміни процедури відкритих торгів (UA-2020-08-05-005177-c) по предмету закупівлі Спецтехніка (колісний трактор БЕЛАРУС 82.1 (4*4)) або еквівалент (код ДК - 16700000-2 Трактори) на підставі п. 2 ч. 1 ст 32 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-10-05 11:00:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни Замовником процедури закупівлі.

2020-10-06 11:28:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг" 468 750,00
UAH з ПДВ
454 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 470 004,00
UAH з ПДВ
455 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 15:06
довідки.pdf
02 вересня 2020 16:29
Частина 2. пункт 1 ст. 17.pdf
02 вересня 2020 16:29
пункт 12 частина 1 ст.17.pdf
02 вересня 2020 16:29
Довідка з УМВС від 22.08.pdf
20 серпня 2020 15:55
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:54
Технічна специфікація.pdf
20 серпня 2020 15:54
Статут.pdf
20 серпня 2020 15:54
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 15:54
Лист виробника.pdf
20 серпня 2020 15:54
Кваліфікаційні.pdf
20 серпня 2020 15:54
Дилерський договор.jpeg
20 серпня 2020 15:54
Відгук 2.jpg
20 серпня 2020 15:54
Відгук 1.jpeg

Публічні документи

20 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:57
Фото Беларус-82.1.pdf
20 серпня 2020 15:57
Технічна документація.pdf
20 серпня 2020 15:57
Повноваження на підпис.7z
20 серпня 2020 15:57
Копія сертифікату.pdf
20 серпня 2020 15:56
Довідки кваліфікації.pdf
20 серпня 2020 15:56
Довідки відповідності.pdf
20 серпня 2020 15:56
Гарантійний лист.pdf
20 серпня 2020 15:56
витяг ПДВ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техноторг"

ТОВ Укравтозапчастина

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техноторг"
#30976452
Переможець 454 050,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг"
#30976452
454 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:00
Кінець періоду оскарження: 05 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 05 жовтня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виконання зобов’язань Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, зазначених в висновку про результати моніторингу закупівлі
Документи:
24 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:57
Протокол № 65. Відміна торгів. Трактор.pdf