Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з заміни вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування. Реалізація енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт житлового будинку ОСББ «Оберіг на Позняках» по просп. Бажана, 16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
208 896,00 UAH
UA-2020-08-05-005122-a b97beaab40194963bdbf2b58d4ae2249
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 13:02
Очікувана вартість: 208 896,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 045,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: 60 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з заміни вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування. Реалізація енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт житлового будинку ОСББ «Оберіг на Позняках» по просп. Бажана, 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02140, Україна, м. Київ, м.Київ, просп. Бажана, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2020  —  25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УНІВЕРСАЛБУД-2000" 208 896,00
UAH з ПДВ
204 204,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект" 204 208,40
UAH з ПДВ
204 208,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 17:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:17
Сертифікат на виріб
13 серпня 2020 17:17
Сертифікат профіль WDS
13 серпня 2020 17:17
Сертифікат МАКО_2018_2020
13 серпня 2020 17:17
Сертифікат WDS
13 серпня 2020 17:17
Сертифікат Shon
13 серпня 2020 17:17
Сертификат Аxor
13 серпня 2020 17:17
Статут
13 серпня 2020 17:16
Пропозиція учасника
13 серпня 2020 17:16
Проект договору
13 серпня 2020 17:16
Паспорт, ІПН керівника
13 серпня 2020 17:16
Лист гарантійний строк
13 серпня 2020 17:16
Інформаційна довідка
13 серпня 2020 17:16
Договірна ціна

Публічні документи

14 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:11
Протокол группа горюч..pdf
14 серпня 2020 11:11
Паспорт Директор.pdf
14 серпня 2020 11:11
НАКАЗ № 1 на директора.pdf
14 серпня 2020 11:11
Д3.4.2. Оригінал статуту.pdf
14 серпня 2020 11:11
Д3.4.2. Копія статуту.pdf
14 серпня 2020 11:11
Робітники.rar
14 серпня 2020 11:11
Наявність обладнання.rar
14 серпня 2020 11:11
Відомості про підпр..pdf
14 серпня 2020 11:11
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 11:11
ОСВ на 01.08.20.pdf
14 серпня 2020 11:11
Розрахунок ТП.pdf
14 серпня 2020 11:11
Лист-згода перс.дані.pdf
14 серпня 2020 11:11
Лист довкілля.pdf
14 серпня 2020 11:11
Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УНІВЕРСАЛБУД-2000"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УНІВЕРСАЛБУД-2000"
#33636071
Відхилено 204 204,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 18:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
Переможець 204 208,40
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
204 208,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:11
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:45
Додаткова угода № 2 від 21.12.2020-зміна ДЦ.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 16:34
72 Додаткова угода №1 від 28.10.2020 Дог 72 продов календарний план.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:21
3. Договір №72-Г-БМ-70-30 від 08.09.2020 вікна Оберіг на позняках Вест будпроект.pdf укладений
09 вересня 2020 12:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 листопада 2020 12:22
128 867,75 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA123206490000026001052701586
ТОВ "Вест Буд Проект"
Оплачений
27 листопада 2020 10:34
3 245,23 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA123206490000026001052701586
ТОВ "Вест Буд Проект"
Оплачений
27 листопада 2020 14:14
72 085,72 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA123206490000026001052701586
ТОВ "Вест Буд Проект"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: у зв’язку із хворобою та тривалим періодом реабілітації голови ОСББ «Оберіг на Позняках» передача об’єкта від балансоутримувача до підрядника відбулась із затримкою, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" п.6.3. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 72-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: зменшення фактично виконаних обсягів будівельно-монтажних робіт, що обумовило необхідність корегування договірної ціни. Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 72-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 204 198,70
UAH (в тому числі ПДВ 34 033,12 UAH)