Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в НВК «Оболонь» за адресою: місто Київ, вул. Прирічна 27-Б )
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-08-05-004684-c 86d8a904682740179eac9ff5f41da226
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:56
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг : місто Київ, вул. Прирічна 27-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 жовтня 2020 року
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень в НВК «Оболонь» за адресою: місто Київ, вул. Прирічна 27-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:45
ТД поточний ремонт НВК Оболонь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-24-000024 ● 9026117785d542248ed2320650bb3ad8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 09:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

24.09.2020 № 34

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 24.09.2020 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-05-004684-c 05.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризику

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня, управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації опрацювало зауваження встановлені в ході моніторингу, а саме : оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, тендерним комітетом опрацьовані всі зауваження та будуть здійснені заходи щодо не допущення їх в подальшому. При створенні оголошення в подальшому будуть враховані всі недоліки.

2020-10-23 13:10:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДСК ГРУПП 279 647,00
UAH з ПДВ
279 647,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Люмакс 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:06
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:05
ст.17 Відсутність підстав
02 вересня 2020 12:05
довідка мвс
20 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:05
Виписка ЄДР ДСК ГРУПП.pdf
20 серпня 2020 15:05
Оренда ДСК Карат.pdf
20 серпня 2020 15:05
Оренда авто .pdf
20 серпня 2020 15:05
ДСК ГРУПП Статут.pdf
20 серпня 2020 15:05
Лист згода.pdf
20 серпня 2020 15:05
Паспорт.код директора.pdf
20 серпня 2020 15:05
ДСК ГРУПП ОП директор.pdf
20 серпня 2020 15:05
ДСК ГРУПП ОП 2020.pdf
20 серпня 2020 15:05
Сертифікат свідоцтво.pdf
20 серпня 2020 15:05
Договір кошторисник.pdf
20 серпня 2020 15:05
Договір поставки.pdf
20 серпня 2020 15:05
ЗВВ.Адмін.pdf
20 серпня 2020 15:05
Фін.звіт 2019.pdf
20 серпня 2020 15:05
Витяг єдиний податок.pdf
20 серпня 2020 15:05
Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2020 15:05
Витяг ЄДР 19.08.20.pdf
20 серпня 2020 15:04
Клас наслідків.pdf
20 серпня 2020 15:04
Довідки.Відповідність.pdf
20 серпня 2020 15:04
Відом.обсягів робіт.pdf
20 серпня 2020 15:04
Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 15:04
Пропозиція.Договір.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 11:15
Працівники та МТБ.pdf
20 серпня 2020 11:15
Кошторис НВК Оболонь.pdf
20 серпня 2020 11:15
Статут.pdf
20 серпня 2020 11:14
Протокол.pdf
20 серпня 2020 11:14
Паспорт.pdf
20 серпня 2020 11:14
Охорона праці.pdf
20 серпня 2020 11:14
Наказ на директора.pdf
20 серпня 2020 11:14
Ліцензія.pdf
20 серпня 2020 11:14
Довідка 4ОПП.pdf
20 серпня 2020 11:14
Відомості про під-во.pdf
20 серпня 2020 11:14
Витяг з ПДВ.pdf
20 серпня 2020 11:14
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДСК ГРУПП

ТОВ Люмакс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДСК ГРУПП
#41691851
Переможець 279 647,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДСК ГРУПП
#41691851
279 647,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:04
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:22
253-ПР договір.pdf укладений
18 вересня 2020 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 279 647,00
UAH