Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок за адресою вул. Коновальця, 16 у м. Рівному
Очікувана вартість
139 246 083,00 UAH
UA-2020-08-05-004634-c 13f024e7de004cc2ae6c30a28eee3c79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863, 380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:35
Очікувана вартість: 139 246 083,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 696 230,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 696220 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок за адресою вул. Коновальця, 16 у м. Рівному
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33016, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Коновальця, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання кошторисної документації
Дата подання: 11 серпня 2020 14:24
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:29
Доброго дня шановний Замовник! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів для більше детального ознайомлення та розрахунку договірної ціни по даній закупівлі, просимо викласти кошторисну документацію в форматі .imd або .word. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь: Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації в додатку 4 «Технічне завдання» наведено технічне завдання, яке повністю відповідає проектно-кошторисній документації, затвердженій в установленому порядку та містить всі необхідні дані (перелік всіх видів та обсягів необхідних робіт) для здійснення розрахунку динамічної договірної ціни (виконання повного обсягу робіт на об'єкті) та має посилання на стандартні характеристики (ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи згідно ДБН).
Розміщення в складі тендерної документації кошторисів (у форматі *.imd або *.word) із зазначенням проектних цін на матеріальні ресурси вбачається неможливим, оскільки в такому разі не буде дотримано принцип добросовісної конкуренції серед учасників, визначений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000059 ● 3b0ef7187eb8455c8eba2a8664e757db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-08-05-004634-c 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку Державної аудиторської служби України від 11.12.2020 про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-08-05-004634-c по «Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок за адресою вул. Коновальця, 16 у м. Рівному» тендерний комітет департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації зобов’язується дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не допускати в подальшому порушення виявленого Державною аудиторською службою України.

2020-12-14 14:52:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах з підстав не передбачених цією частиною статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 135 986 202,48
UAH з ПДВ
135 986 202,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 139 245 336,00
UAH з ПДВ
139 245 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:14
Договірна ціна
11 вересня 2020 16:14
Довідка ДФС
11 вересня 2020 16:14
Довідка МВС
11 вересня 2020 16:14
Довідка про банкрутство
11 вересня 2020 16:14
Довідка про реєстр
02 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:57
Об'єктні кошториси
31 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:25
Протокол НР.7z
31 серпня 2020 15:25
Наказ Фролова Ю.М.7z
31 серпня 2020 15:25
Лист для клієнтів.7z
31 серпня 2020 15:25
13. Довідки з банку.pdf
31 серпня 2020 15:25
Гарантія 7462-20.7z
31 серпня 2020 15:25
Витяг із Статуту.7z
31 серпня 2020 15:25
Банківська ліцензія.7z
31 серпня 2020 15:25
9. Копія витягу ПДВ.pdf
31 серпня 2020 15:25
21. Проект договору.pdf
31 серпня 2020 15:24
8. Копія Статуту.pdf
31 серпня 2020 15:24
19.1. Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 15:24
6.1. Довідка про санкції.pdf
31 серпня 2020 15:24
6. Довідки ст.17.pdf
31 серпня 2020 15:24
18.1. Копія Дозволів.pdf
31 серпня 2020 15:24
18. Дозволи.pdf
31 серпня 2020 15:24
15. ДЦ.rar
31 серпня 2020 15:24
14. Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 15:24
4.1. Відгук до договорів.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:32
Установчі документи.pdf
31 серпня 2020 12:32
Аналогічний договір.pdf
31 серпня 2020 12:32
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 135 986 202,48
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник згідно п. 10 додатку 2 тендерної документації повинен був надати розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та Законів у сканкопіях та електронному вигляді (файл у форматі *.bsdu або *.bdcu, експортований з програмного комплексу через обмінний блок даних). Однак, у складі наданих розрахунків учасником не надано об’єктні кошториси. Для усунення невідповідностей тендерної пропозиції учаснику процедури закупівлі товариству з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ» необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівлі у сканкопіях) об’єктні кошториси до розрахунку динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
135 986 202,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 12:48
Д_у_10_Коновальця_правСтройінвест.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 12:47
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 09:16
ду 9 до 28.PDF зміни до договору
25 листопада 2022 09:15
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 08:53
прок.pdf зміни до договору
31 січня 2022 08:51
д.у 8 днз коновальця м. зм дог ціни.pdf зміни до договору
31 січня 2022 08:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:55
прок.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:54
д.у 7 коновальця під 95 %.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:54
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 16:51
д.у6 коновальця.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 16:48
д.у6 коновальця.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 15:20
д.у.5 Коновальця.pdf зміни до договору
26 липня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:10
Д.у 3 Коновальця СК Стройінвест.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:37
Договір №28 ДНЗ Коновальця Рівне.PDF укладений
15 вересня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», внести зміни до договору підряду № 28 від 15.09.2020р. із застосуванням п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 07.07.2021 року № 506 «Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери в 2021 році», рішення Рівненської обласної ради від 11.03.2021 року № 148 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік»
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 15.12.2021 року № 921 «Про внесення змін до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку»
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 15.12.2021 року № 921 «Про внесення змін до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку»
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд робіт, які початково не були передбачені та включені до проектної документації. В процесі будівництва даний вид робіт було погоджено з генеральним проектувальником для їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML