Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок за адресою вул. Коновальця, 16 у м. Рівному
Очікувана вартість
139 246 083,00 UAH
UA-2020-08-05-004634-c 13f024e7de004cc2ae6c30a28eee3c79
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863, 380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:35
Очікувана вартість: 139 246 083,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 696 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 696 230,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дошкільного навчального закладу ясла-садок за адресою вул. Коновальця, 16 у м. Рівному
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33016, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Коновальця, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання кошторисної документації
Дата подання: 11 серпня 2020 14:24
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:29
Доброго дня шановний Замовник! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів для більше детального ознайомлення та розрахунку договірної ціни по даній закупівлі, просимо викласти кошторисну документацію в форматі .imd або .word. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь: Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації в додатку 4 «Технічне завдання» наведено технічне завдання, яке повністю відповідає проектно-кошторисній документації, затвердженій в установленому порядку та містить всі необхідні дані (перелік всіх видів та обсягів необхідних робіт) для здійснення розрахунку динамічної договірної ціни (виконання повного обсягу робіт на об'єкті) та має посилання на стандартні характеристики (ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи згідно ДБН).
Розміщення в складі тендерної документації кошторисів (у форматі *.imd або *.word) із зазначенням проектних цін на матеріальні ресурси вбачається неможливим, оскільки в такому разі не буде дотримано принцип добросовісної конкуренції серед учасників, визначений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000059 ● 3b0ef7187eb8455c8eba2a8664e757db
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-08-05-004634-c 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 135 986 202,48
UAH з ПДВ
135 986 202,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 139 245 336,00
UAH з ПДВ
139 245 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 16:50
sign.p7s
11 вересня 2020 16:14
Договірна ціна
11 вересня 2020 16:14
Довідка ДФС
11 вересня 2020 16:14
Довідка МВС
11 вересня 2020 16:14
Довідка про банкрутство
11 вересня 2020 16:14
Довідка про реєстр
02 вересня 2020 18:04
sign.p7s
02 вересня 2020 17:57
Об'єктні кошториси
31 серпня 2020 15:26
sign.p7s
31 серпня 2020 15:25
Протокол НР.7z
31 серпня 2020 15:25
Наказ Фролова Ю.М.7z
31 серпня 2020 15:25
Лист для клієнтів.7z
31 серпня 2020 15:25
13. Довідки з банку.pdf
31 серпня 2020 15:25
Гарантія 7462-20.7z
31 серпня 2020 15:25
Витяг із Статуту.7z
31 серпня 2020 15:25
Банківська ліцензія.7z
31 серпня 2020 15:25
9. Копія витягу ПДВ.pdf
31 серпня 2020 15:25
21. Проект договору.pdf
31 серпня 2020 15:24
8. Копія Статуту.pdf
31 серпня 2020 15:24
19.1. Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 15:24
6.1. Довідка про санкції.pdf
31 серпня 2020 15:24
6. Довідки ст.17.pdf
31 серпня 2020 15:24
18.1. Копія Дозволів.pdf
31 серпня 2020 15:24
18. Дозволи.pdf
31 серпня 2020 15:24
15. ДЦ.rar
31 серпня 2020 15:24
14. Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 15:24
4.1. Відгук до договорів.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 12:34
sign.p7s
31 серпня 2020 12:32
Установчі документи.pdf
31 серпня 2020 12:32
Аналогічний договір.pdf
31 серпня 2020 12:32
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 135 986 202,48
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник згідно п. 10 додатку 2 тендерної документації повинен був надати розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та Законів у сканкопіях та електронному вигляді (файл у форматі *.bsdu або *.bdcu, експортований з програмного комплексу через обмінний блок даних). Однак, у складі наданих розрахунків учасником не надано об’єктні кошториси. Для усунення невідповідностей тендерної пропозиції учаснику процедури закупівлі товариству з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ» необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівлі у сканкопіях) об’єктні кошториси до розрахунку динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
135 986 202,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 вересня 2020 11:37
Договір №28 ДНЗ Коновальця Рівне.PDF укладений
15 вересня 2020 11:37

Актуальні тендери

До пошуку