Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір)
Очікувана вартість
83 860,00 UAH
UA-2020-08-05-004605-c 9f576efa655340dabf26ec8c2a7cf04c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хідашелі Тамара Важаївна

380962543724 goscha_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Гощанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145808
Місцезнаходження: 35400, Україна , Рівненська обл., Гоща, Сагайдачного, 14
Контактна особа: Хідашелі Тамара Важаївна
380962543724
goscha_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:36
Очікувана вартість: 83 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 419,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Покупцем на підставі видаткової накладної на отриманий товар шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Учасника не пізніше 60 календарних днів з дати поставки товару. Оплата товару здійснюється у разі наявності в межах відповідних бюджетних асигнувань, згідно бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:56
Проект договору.doc
05 серпня 2020 16:47
Оголошення багатофункціональний прилад.docx
05 серпня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:56
Проект договору.doc
05 серпня 2020 16:47
Оголошення багатофункціональний прилад.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-004605-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 06 серпня 2020 09:36
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 10:47
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оголошення про проведення спрощеної процедури може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення про проведення спрощеної процедури.
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, не стосуються даного предмету закупівлі.
При встановленні вимог до учасника Замовник керувався зменшенням рівня ризику постачання неякісних чи фальсифікованих товарів, тому встановлена вимога щодо надання листа від Виробника, або його офіційного представника на території України, в якому міститься інформація про Виробника товару та підтвердження оригінальності товару що пропонує Учасник. Зазначений лист не є документом, який підтверджує повноваження дилерських чи партнерських відносин Учасника з Виробником, що може розцінюватись як недобросовісна конкуренція та ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших Учасників. Надання даного листа упереджує поставку неякісних (фальсифікованих) товарів та надає змогу уникнути участі у процедурі торгів недобросовісних Постачальників (адже Виробник або офіційний представник, дистриб’ютор, надаючи такого листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який пропонує Учасник), а також, у випадку імпортних товарів, буде підтвердженням легального ввозу їх на митну територію України.
Даний лист не є ексклюзивним, та надається Виробниками або офіційними представниками Виробника, дистриб’юторами товару на запит Постачальників і в жодному разі не обмежує конкуренції серед учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С І Е Л" 77 280,00
UAH з ПДВ
73 752,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 76 524,00
UAH з ПДВ
74 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 79 464,00
UAH з ПДВ
79 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:02
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2020 12:29
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:28
РЕЄСТР.pdf
12 серпня 2020 12:28
Авторизація_Epson.pdf
12 серпня 2020 12:28
Epson_KTS.pdf
12 серпня 2020 12:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С І Е Л"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С І Е Л"
#42324904
Переможець 73 752,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 13:26

Документи

17 серпня 2020 13:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:24
Протокол №11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С І Е Л"
#42324904
73 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 13:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:24
Протокол №11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 12:01
Додаток №1 №131.pdf укладений
31 серпня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 11:14
№131.pdf укладений
31 серпня 2020 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 73 752,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 292,00 UAH)