Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту складу плівки літ. “З” з утепленням фасадів державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-08-05-004060-a 13ebc007883a44848132463acff81144
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:08
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті два Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту складу плівки літ. “З” з утепленням фасадів державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва, код ДК 021:2015 - 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту складу плівки літ. “З” з утепленням фасадів державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва (згідно Додатку 2 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 та місцезнаходження Учасника.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (триста тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: впродовж 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання договору (згідно Додатку 2 до тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації)
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год 26.08.2020 року.
7. Умови оплати: вартість виконаних робіт сплачується замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта виконаних робіт за договором та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 000,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту складу плівки літ. “З” з утепленням фасадів державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія вартість виконаних робіт сплачується замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта виконаних робіт за договором та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "Архітектоніка" 258 000,00
UAH з ПДВ
234 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубченко Дмитро Іванович 235 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНСЕРВАЦІЙНО-РЕСТАВРАЦІЙНИЙ ЦЕНТР 269 999,00
UAH з ПДВ
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 14:18
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:45
Довідка несудимість.pdf
09 вересня 2020 14:32
Розпорядження.pdf
09 вересня 2020 14:32
Наказ на Директора.pdf
09 вересня 2020 14:32
Статут.pdf
09 вересня 2020 11:58
Довідка ст. 17.pdf
09 вересня 2020 10:52
Довідка ст. 17 ч2.pdf
09 вересня 2020 10:52
Довідка ст. 17.pdf
31 серпня 2020 14:08
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:42
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:40
Відгук.pdf
26 серпня 2020 09:40
Довідка працівники.pdf
26 серпня 2020 09:40
Довідка ст. 17.pdf
26 серпня 2020 09:40
Лист-гарантія.pdf
26 серпня 2020 09:40
Наказ на Директора.pdf
26 серпня 2020 09:40
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 09:40
Розпорядження.pdf
26 серпня 2020 09:40
Сертификат Кутявін.pdf
26 серпня 2020 09:40
Сертифікат Козак.pdf
26 серпня 2020 09:40
Сертифікат Тимчак.pdf
26 серпня 2020 09:40
Сертифікат Шумахер.pdf
26 серпня 2020 09:39
Статут.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 15:27
Сертифікати.rar

Публічні документи

25 серпня 2020 09:19
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:18
06_Додаток 1 Довідка.pdf
25 серпня 2020 09:18
04_ Додаток 1 п.4.4.pdf
25 серпня 2020 09:18
02_Додаток 1 п. 2.pdf
25 серпня 2020 09:18
01_Додаток 1 п.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Архітектоніка

ФОП Зубченко Дмитро Іванович

ТОВ КОНСЕРВАЦІЙНО-РЕСТАВРАЦІЙНИЙ ЦЕНТР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "Архітектоніка"
#32384362
Переможець 234 500,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 11:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 12:13

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідності в інформації та документах Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пункту 2 Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати (завантажити) довідку учасника за формою: ДОВІДКА про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування замовника аналогічного(их) договору(ів), його(їх) адреса(и), код ЄДРПОУ Дата та номер договору Предмет договору Відомості про виконання договору У учасника повинен бути досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ «ДОВІДКА про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (файл «Довідка аналогічні об’єкти.pdf») в якому зазначено предмети закупівлі: - за пунктом 1 – «Реконструкція центрального будинку культури по вул. Соборній, 183 в м. Ірпінь щодо покращення енергоефективності будівлі»; - за пунктом 2 – «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження 3-х поверхової будівлі Бородянського спеціалізованого закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бородянський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 222»; - за пунктом 3 – «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Бородянського академічного ліцею Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бородянський район, смт. Бородянка, вул. Паркова, 5». При цьому учасником надано (завантажено) скановані копії наступних документів: 1. «Договір №25.05.18 від 25 травня 2018р.», в якому предметом договору є «1.2. Розробка проектно-кошторисної документації на об’єкт робіт: «Реконструкція центрального будинку культури по вул. Соборній, 183 в м. Ірпінь щодо покращення енергоефективності будівлі»». 2. «Договір №04.02.20 від 25 лютого 2020р.», в якому предметом договору є «1.1. Розробка проектно-кошторисної документації на об’єкт робіт: «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження 3-х поверхової будівлі Бородянського спеціалізованого закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бородянський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 222»». 3. «Договір №05.02.20 від 26 лютого 2020р.», в якому предметом договору є «1.1. Розробка проектно-кошторисної документації на об’єкт робіт: «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Бородянського академічного ліцею Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бородянський район, смт. Бородянка, вул. Паркова, 5»». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених порушень в документі «ДОВІДКА про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» повинен подати (надати) ДОВІДКУ про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів де предмети закупівлі по кожній позиції будуть відповідати предмету Закупівлі та визначенню зазначеному в підпункті 2.1 пункту 2 Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме - «У учасника повинен бути досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», у тому числі, повинні відповідати назвам предметам договорів по кожній позиції наведеної довідки, на які надані (завантажені) скановані копії аналогічних договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "Архітектоніка"
#32384362
234 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:44
Договір №270 від 16.09.2020.pdf укладений
16 вересня 2020 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 15 вересня 2021
Сума оплати за договором: 234 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 083,33 UAH)