Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень харчоблоку будівлі Мирчанського НВО "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дитячий садок", за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Мирча, вул. Коцюбинського,1) ( 1 черга)
Очікувана вартість
511 841,00 UAH
UA-2020-08-05-003416-a 7d9625df16f74d6d84346abec76686f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Олена Василівна

+380680398612 0958711772@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43078651
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 230
Контактна особа: Яценко Олена Василівна
+380680398612
0958711772@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 511 841,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 559,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку будівлі Мирчанського НВО "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дитячий садок", за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Мирча, вул. Коцюбинського,1 ( 1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07810, Україна, Київська область, с. Мирча, вул. Коцюбинського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється на підставі ату прийому-виконання робіт та документів про обсяги виконаних робіт, їх вартість, впродовж 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 12:20
Оголошення.doc
05 серпня 2020 12:20
81.pdf
05 серпня 2020 12:20
проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати технологічні карти на виконання робіт
Дата подання: 10 серпня 2020 11:21
Дата відповіді: 10 серпня 2020 16:50
В документації передбачено " Надати технологічні карти на виконання робіт" Хочемо наголосити що технологічні карти повинен розробляти проектувальник і вони повинні бути в наявності у Замовника. А Замовник в свою чергу повинен надати дані карти підряднику при виконання робіт. Тому учасник процедури закупівлі не повинен і не може розробляти дані карти. Просимо внести зміни до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до п.5.3.3, п.5.3 розділу 5 ДБН України А.3.1 – 5:2016 ( Організація будівельного виробництва): «Будівельні роботи виконуються на підставі ПВР та/або технологічних карт».
Відповідно до п.5.3.5, п.5.3 розділу 5 ДБН України А.3.1 – 5:2016 ( Організація будівельного виробництва): «ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує. Для складних видів робіт ПВР може розроблятися із залученням проектних організацій (у тому числі у складі проектної документації) або науково –дослідних організацій, відповідного напряму діяльності.»
ПВР повинен бутим узгоджений з ПОБ за основними показниками: межі будівельного майданчика, прийняті методи будівництва, принципові рішення з організації послідовності робіт, вимоги щодо міцності, стійкості та надійності об’єкта, будівництва, вимоги комплексної безпеки будівництва.
В зв'язку з вищевикладеним, тендерна документація залишається без змін. Дякуємо за виявлений інтерес до нашої закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК УКРМОНТАЖ-2014" 475 340,28
UAH з ПДВ
475 340,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 10:54
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:03
16. Лист згода.pdf
14 серпня 2020 10:03
10. Технологічна карта.pdf
14 серпня 2020 10:03
14.Проєкт договору.pdf
14 серпня 2020 10:03
13.Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 10:03
12.Кошторис.pdf
14 серпня 2020 10:03
9.Ліцензія.pdf
14 серпня 2020 10:03
7.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 серпня 2020 10:03
6.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 10:03
5. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 10:03
3. статут підприємства.pdf
14 серпня 2020 10:03
2 Цінова пропозція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК УКРМОНТАЖ-2014"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК УКРМОНТАЖ-2014"
#39428990
Переможець 475 340,28
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:42

Документи

20 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:37
113.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК УКРМОНТАЖ-2014"
#39428990
475 340,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:37
113.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:26
додаткова угода №1 зміни до договору
08 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:39
договір укладений
08 вересня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 3 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 № 922-VІІІ ( зі змінами та доповнення) та беручи до уваги положення пункту 11.2 ч.2 розділу 11 Договору в зв'язку із покращенням якості предмету закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі, сторони дійшли згоди викласти календарний графік виконання робіт, дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис та договірну ціну до цієї Додаткової угоди в редакції, що додається. 2. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2005 № 922-VІІІ ( зі змінами і доповненнями) та беручи до уваги положення пункту 11.2 ч.3 розділу 11 Договору в зв'язку із продовженням строку дії Договору та строку виконання робіт у разі виникнення об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до зільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а також враховуючи зміст пункту 12.2 розділу 12 Договору, Сторони домовились внести зміни до даного договору, виклавши п.4.1. розділу 4 в новій редакції: 4.1. Строки виконання робіт: початок з моменту підписання договору, закінчення "15" грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 475 340,28
UAH (в тому числі ПДВ 79 223,38 UAH)