Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби, частини до них (садово-паркові лави)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-08-05-003105-c 5abf52dfb964412982119f6ee7ac23e0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гирич Людмила

380963273357 Ludmila-girich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Гирич Людмила
380963273357
Ludmila-girich@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 15:30
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:25
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби, частини до них (садово-паркові лави)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Труханівська,1-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець сплачує Постачальнику аванс у розмірі 50 (п’ятдесят) % від загальної вартості Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору. Остаточний розрахунок, а саме 50 (п’ятдесят) % від загальної вартості Договору, здійснюється Покупцем після поставки Товару та його монтажу, отримання всіх сертифікатів, передбачених цим Договором (пожежний, санітарно-епідеміологічний, сертифікат відповідності стандартам України) та підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару. Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Покупець сплачує Постачальнику аванс у розмірі 50 (п’ятдесят) % від загальної вартості Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору. Остаточний розрахунок, а саме 50 (п’ятдесят) % від загальної вартості Договору, здійснюється Покупцем після поставки Товару та його монтажу, отримання всіх сертифікатів, передбачених цим Договором (пожежний, санітарно-епідеміологічний, сертифікат відповідності стандартам України) та підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:36
Договір.docx
05 серпня 2020 14:36
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИНУС ГРУП" 59 900,00
UAH з ПДВ
59 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Харченко Вікторія Василівна 62 000,00
UAH з ПДВ
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 14:36
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:34
Статут ТОВ Синус Груп.pdf
12 серпня 2020 14:34
сертификат покрытие.pdf
12 серпня 2020 14:34
сертификат дерево.pdf
12 серпня 2020 14:34
договір.pdf
12 серпня 2020 14:34
Висновок фур..pdf
12 серпня 2020 14:34
висновок ал.эм.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:27
11Висновок ДСЕЕ Фарба.pdf
12 серпня 2020 13:27
9Паспорт Харченко В.В..pdf
12 серпня 2020 13:27
6Витяг.pdf
12 серпня 2020 13:27
5Виписка.pdf
12 серпня 2020 13:27
4Загальні відомості.pdf
12 серпня 2020 13:27
3Довідка щодо підпису.pdf
12 серпня 2020 13:27
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИНУС ГРУП"

ФОП Харченко Вікторія Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИНУС ГРУП"
#43707756
Переможець 59 900,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 13:50

Документи

18 серпня 2020 13:49
Протокол № 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИНУС ГРУП"
#43707756
59 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 13:49
Протокол № 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:50
259-20.pdf укладений
31 серпня 2020 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 59 900,00
UAH