Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання функцій служби замовника та технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об'єкту: Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №12 по вул. 1 Екіпажна, 2 у м. Миколаєві (коригування) (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
97 868,52 UAH
UA-2020-08-05-003054-a 612b4a7b7cbf4b96b37f2fdd91dc71d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 97 868,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 489,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи місцевого самоврядування (головний розпорядник бюджетних коштів) Критерії оцінки - 100% ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до вимог до предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання функцій служби замовника та технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об'єкту: Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №12 по вул. 1 Екіпажна, 2 у м. Миколаєві (коригування) (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. 1 Екіпажна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Остаточний розрахунок проводиться після підписання Сторонами актів про приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 11:54
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
05 серпня 2020 11:54
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
05 серпня 2020 11:54
Додаток 2 Проект договору.docx
05 серпня 2020 11:54
Вимоги до предмета закупівлі..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" 75 263,16
UAH з ПДВ
75 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 18:19
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:18
ТН Нуждов.pdf
13 серпня 2020 18:18
страховка.pdf
13 серпня 2020 18:18
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 серпня 2020 18:18
лабораторія.pdf
13 серпня 2020 18:18
ЗОШ 12 Пропозиція.pdf
13 серпня 2020 18:18
Договір №103-24.pdf
13 серпня 2020 18:18
відгук (СС2).pdf
13 серпня 2020 18:18
Витяг ФОП.pdf
13 серпня 2020 18:18
Витяг платника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2863014917
Переможець 75 263,16
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:03

Документи

19 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:02
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2863014917
75 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:02
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:15
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:06
ДУ 5 від 30.12.2021 до дог.140_тех.с.м.ЗОШ 12 (кориг.).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:46
ДУ 4 від 20.12.2021 до дог.140_тех.с.м.ЗОШ 12 (кориг.).pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 12:03
ДУ 3 від 24.09.2021 до дог.140_тех.с.м.ЗОШ 12 (кориг.).pdf зміни до договору
24 вересня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 18:02
ДУ 2 від 18.12.2020 до дог.140_тех.с.м.ЗОШ 12 (кориг.).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 12:11
ДУ 1 від 13.11.2020 до дог.140_тех.с.м.ЗОШ 12 (кориг.).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 12:09
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:14
Дог.140 від 28.08.2020_функц.зам.та тех.СМ ЗОШ 12 (кориг).pdf укладений
28 серпня 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 20 636,06 грн в т.ч єдиний податок. 1.2. Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 75 263,16 грн (сімдесят п’ять тисяч двісті шістдесят три гривні 16 копійок), без ПДВ, в т.ч єдиний податок 3 763,16 грн, у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 75 263,16 грн, без ПДВ в т.ч єдиний податок та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 2,3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2020 рік на 19022,68. Зміни до Додатків 2,3
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 75 263,16 грн (сімдесят п’ять тисяч двісті шістдесят три гривні 16 копійок), без ПДВ, в т.ч єдиний податок 3 763,16 грн, у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 56 240,48 грн, без ПДВ в т.ч єдиний податок, на 2021 рік становить 19 022,68 грн, без ПДВ в т.ч єдиний податок та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною.» 1.2. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 13 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р № UA 128201720344261031100099423 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 41271134 тел.53-31-22
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2021 рік на 13 240,74 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 13 240,74 грн. 1.3. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 62 022,42 грн. (шістдесят дві тисячі двадцять дві гривні 42 копійки), без ПДВ, в т.ч єдиний податок 3 101,12 грн., у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 56 240,48 грн, на 2021 рік становить 5 781,94 грн, та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1, 2, 3, 4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2021 рік на 3,02 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 3,02 грн. 1.3. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 62 019,40 грн. (шістдесят дві тисячі дев’ятнадцять гривень 40 коп), без ПДВ, в т.ч єдиний податок 3 100,97 грн, у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 56 240,48 грн, на 2021 рік становить 5 778,92 грн, та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1, 2, 4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 62 019,40
UAH