Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання функцій служби замовника та технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: Реконструкція будівлі дитячої музичної школи №5 по вул. Дачна, 50 в м. Миколаєві (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
428 252,59 UAH
UA-2020-08-05-002888-a 360f1cc425344d01ab6526735cb334f5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 428 252,59 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 141,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи місцевого самоврядування (головний розпорядник бюджетних коштів) Критерії оцінки - 100% ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до вимог до предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання функцій служби замовника та технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: Реконструкція будівлі дитячої музичної школи №5 по вул. Дачна, 50 в м. Миколаєві (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Дачна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Остаточний розрахунок проводиться після підписання Сторонами актів про приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 11:45
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
05 серпня 2020 11:45
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
05 серпня 2020 11:45
Додаток 2 Проект договору.docx
05 серпня 2020 11:45
Вимоги до предмета закупівлі..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОВЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 317 263,16
UAH з ПДВ
317 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:06
Страховка.jpg
13 серпня 2020 18:06
Сертифікат Мовенко.jpg
13 серпня 2020 18:06
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
13 серпня 2020 18:06
лаборатория М.pdf
13 серпня 2020 18:06
договір 388.pdf
13 серпня 2020 18:06
Відгук.jpg
13 серпня 2020 18:06
Document_USR_1006922399.pdf
13 серпня 2020 18:06
20200513_134054 (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОВЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОВЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2208802391
Переможець 317 263,16
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:01

Документи

19 серпня 2020 16:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:37
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОВЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2208802391
317 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 16:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:37
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 18:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:29
ДУ4 від 30.12.2021 до дог.136_тех.ДМШ5.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 16:36
ДУ3 від 02.06.2021 до дог.136_тех.ДМШ5.pdf зміни до договору
02 червня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:05
ДУ2 від 23.12.2020 до дог.136_тех.ДМШ5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 20:06
ДУ1 від18.12.2020 до дог.136 від 20.08.2020 тн ДМШ5.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 20:04
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 11:56
Дог.136 від 20.08.2020_тех.ДМШ 5.pdf укладений
21 серпня 2020 11:47
Дог. 136 від 21.08.2020_тех.н. ДМШ 5.pdf укладений
21 серпня 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: зменшити суму договору на 2020 рік на 596,36 грн.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 2 315,79 грн. 1.2. Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає 317 263,16 грн. (триста сімнадцять тисяч двісті шістдесят три гривні 16 копійок), без ПДВ в т.ч єдиний податок 15 863,15 грн, у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 25 455,16грн, без ПДВ в т.ч єдиний податок та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає 317 263,16 грн (триста сімнадцять тисяч двісті шістдесят три гривні 16 копійок), без ПДВ в т.ч єдиний податок 15 863,15 грн, у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 25 455,16 грн без ПДВ в т.ч єдиний податок, на 2021 рік 36 609,91 грн без ПДВ в т.ч єдиний податок, на 2022 рік 255 198,09 грн без ПДВ в т.ч єдиний податок та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною.» 1.2. Внести зміни у п.6.1 розділу 6 та викласти його у новій редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.». 2.Строк дії договору продовжено, на підставі п.5.4. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 13 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р UA508201720344261028100099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел. (0512) 53-31-22 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 2,3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2021 рік на 23 756,66 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 278 954,75 грн. 1.3. Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає 38 308,41 грн (тридцять вісім тисяч триста вісім гривень 41 коп), без ПДВ в т.ч єдиний податок 1 915,42 грн, у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 25 455,16 грн без ПДВ в т.ч єдиний податок, на 2021 рік 12 853,25 грн без ПДВ в т.ч єдиний податок, та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1,2,3,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 38 308,41
UAH