Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фарбування металевих конструкцій перевантажувальних машин ДП "ММТП"
Очікувана вартість
2 541 666,67 UAH
UA-2020-08-05-002652-a b6f7848255914cb68623804fa396af71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://www.marport.net/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 11:36
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 11:36
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:52
Очікувана вартість: 2 541 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 708,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 76200,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги з фарбування металевих конструкцій перевантажувальних машин ДП "ММТП"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 30 банківських днів від дня підписання Акту приймання-передачі наданих послуг та на підставі оригіналу рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 11:32
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до технічного завдання
Дата подання: 05 серпня 2020 16:29
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:26
Добрий день, шановний Замовник. Просимо надати відповідь на наступні запитання: 1. Поставка ЛФМ здійснюється Замовником, чи Підрядником? 2. У технічній специфікації прописані квадратні метри. Це обсяг фарбування однієї одиниці техніки, або загальний? 3. П.2.3. Технічної специфікації вказано, що кожен учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надається копія договору на послугу(и) з фарбування металевих конструкцій перевантажувальних машин. Компанія-претендент має досвід з відновлення ЛФП металоконструкцій в умовах діючих промислових підприємств із застосуванням альпіністського устаткування та має листи-відгуки. Проте формулювання "фарбування металевих конструкцій перевантажувальних машин" надає змогу замовнику дискваліфікувати Учасника через невідповідність. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Послуги надаються з використанням ЛФМ та витратних матеріалів Виконавця.
2. У технічній специфікації вказана площа фарбування на одиницю техніки
3. Вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору - згідно з п3. частини 1 статті 16 Закону України " Про публічні закупівлі"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000085 ● 0c8847e3d6ea4f9e8a22fd6810d7aa53
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 20:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 №191
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
28. UA-2020-08-05-002652-a 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-20 14:49:22

Роз'яснення щодо висновку

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)

Стосовно висновків моніторінгу
UA-M-2020-09-21-000085

1. Згідно з Інформацією про результати моніторингу закупівлі «встановлено, що тендерна документація містить пункт 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, однак не містить вираз «у тому числі відповідну технічну специфікацію». Зазначене є порушенням Замовником пункту третього частини другої статті 22 Закону.».
Стосовно цього питання повідомляємо про наступне.
Пункт 6 розділу 3 тендерної документації має назву «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №1 (Технічна специфікація), який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону - «У тендерній документації зазначаються такі відомості: …3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.»
У повній відповідності з вимогами Закону Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка є Додатком №1 до тендерної документації та її невід’ємною частиною).
Таким чином порушення Закону в цій частині відсутні.

2. Стосовно неповного підтвердження Інформації про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №1 до тендерної документації.
В наданій Довідці від 20.08.2020 №01Т/2020-008 учасник підтвердив відповідність своєї пропозиції щодо частини 1 Технічної специфікації «Технічні, якісні та інші характеристики» .
Частину 2. Підтвердження професійної та технічної компетентності (надається у складі пропозиції) учасник підтвердив шляхом надання в складі пропозиції наступних документів :
По п.2.1.1. частини 2 Технічної специфікації «Дозвіл(и) на початок (продовження) робіт або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці при виконанні Робіт верхолазних та на висоті» - в складі пропозиції надано «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»
По п.2.1.2 частини 2 Технічної специфікації Технологічна документація (титульні листи) - технологію виконання антикорозійних і фарбувальних робіт на портальних кранах, автонавантажувачах, а також інших металевих конструкцій і поверхонь погодженою з Державною екологічною інспекцією охорони навколишнього середовища та головним лікарем СЕС. Оцінка впливу забруднення на навколишнє середовище (ОВОС) - в складі пропозиції надано документ «Технологіческая инструкція ТИ-01.05.06 осуществления антикоррозионных и покрасочных работ при плановом и внеплановом ремонте портальных кранов, автопогрузчиков, резервуаров, а также металлических конструкций и поверхностей. Оценка воздействия на окружающую среду (ОВОС).»
По п.2.2 У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає довідку №01Т/20-003 від 20.08.2020р. в довільній формі з переліком відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Також надано Договір оренди №12/17 від 01 листопада 2017 року про оренду нежитлового приміщення.
По п.2.3 В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надана копія договору№2220с від 29 березня 2019 р. та лист-відгук (Отзыв) по ньому.

Таким чином, учасник повністю надав Інформацію про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №1, порушення Закону в цій частині відсутні.

Просимо надати роз’яснення змісту висновку з урахуванням вищевказаного.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) Аргументовані заперечення стосовно висновків моніторингу UA-M-2020-09-21-000085 1. Згідно з Інформацією про результати моніторингу закупівлі «встановлено, що тендерна документація містить пункт 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, однак не містить вираз «у тому числі відповідну технічну специфікацію». Зазначене є порушенням Замовником пункту третього частини другої статті 22 Закону.». Стосовно цього питання повідомляємо про наступне. Пункт 6 розділу 3 тендерної документації має назву «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №1 (Технічна специфікація), який є невід’ємною частиною тендерної документації. Згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону - «У тендерній документації зазначаються такі відомості: …3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.» У повній відповідності з вимогами Закону Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка є Додатком №1 до тендерної документації та її невід’ємною частиною). Таким чином порушення Закону в цій частині відсутні. 2. Стосовно неповного підтвердження Інформації про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №1 до тендерної документації. В наданій Довідці від 20.08.2020 №01Т/2020-008 учасник підтвердив відповідність своєї пропозиції щодо частини 1 Технічної специфікації «Технічні, якісні та інші характеристики» . Частину 2. Підтвердження професійної та технічної компетентності (надається у складі пропозиції) учасник підтвердив шляхом надання в складі пропозиції наступних документів : По п.2.1.1. частини 2 Технічної специфікації «Дозвіл(и) на початок (продовження) робіт або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці при виконанні Робіт верхолазних та на висоті» - в складі пропозиції надано «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» По п.2.1.2 частини 2 Технічної специфікації Технологічна документація (титульні листи) - технологію виконання антикорозійних і фарбувальних робіт на портальних кранах, автонавантажувачах, а також інших металевих конструкцій і поверхонь погодженою з Державною екологічною інспекцією охорони навколишнього середовища та головним лікарем СЕС. Оцінка впливу забруднення на навколишнє середовище (ОВОС) - в складі пропозиції надано документ «Технологіческая инструкція ТИ-01.05.06 осуществления антикоррозионных и покрасочных работ при плановом и внеплановом ремонте портальных кранов, автопогрузчиков, резервуаров, а также металлических конструкций и поверхностей. Оценка воздействия на окружающую среду (ОВОС).» По п.2.2 У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає довідку №01Т/20-003 від 20.08.2020р. в довільній формі з переліком відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Також надано Договір оренди №12/17 від 01 листопада 2017 року про оренду нежитлового приміщення. По п.2.3 В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надана копія договору№2220с від 29 березня 2019 р. та лист-відгук (Отзыв) по ньому. Таким чином, учасник повністю надав Інформацію про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №1, порушення Закону в цій частині відсутні. Враховуючи вищевказані аргументовані заперечення, вважаємо, що порушень Закону при проведенні цієї процедури закупівлі допущено не було. Тому, згідно з частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ми вимушені оскаржити висновок моніторингу до суду. Голова тендерного комітету ДП «ММТП» Е.М.Єсаян

2020-10-23 12:53:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 29 жовтня 2020 року подана позовна заява до Донецького окружного адміністративного суду. Номер та дату провадження зазначимо в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження .
Дата публікації: 30 жовтня 2020

Документи:

20 листопада 2020 15:35
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:34
Інформація про відкриття провадження
30 жовтня 2020 08:36
Електронний підпис
30 жовтня 2020 08:33
платіжне доручення
30 жовтня 2020 08:33
Позовна заява (титул)
30 жовтня 2020 08:33
Реєстр поштовой відправки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Сітек 2 236 590,00
UAH
2 236 590,00
UAH
Документи
ТОВ ВКФ "КВАНТ" МП 2 530 900,00
UAH
2 530 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 16:52
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:51
документи переможця
20 серпня 2020 20:03
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:01
tender.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 00:21
наявність досвіду
21 серпня 2020 00:21
наявність обладнання
21 серпня 2020 00:21
наявність працівників
21 серпня 2020 00:21
забезпечення пропозиції
21 серпня 2020 00:21
статут
21 серпня 2020 00:21
технічна частина
21 серпня 2020 00:21
повноваження
21 серпня 2020 00:21
пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Сітек

ТОВ ВКФ "КВАНТ" МП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Сітек
#30281784
Переможець 2 236 590,00
UAH
27 серпня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Сітек
#30281784
2 236 590,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:51
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 14:59
договір укладений
17 вересня 2020 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 091 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 181 910,00 UAH)