Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до електропоїздів
Spare parts for electric trains
Очікувана вартість
254 054,40 UAH
UA-2020-08-05-002592-b dde549e4124a4b1b8c75529639f2ac05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Porokhnavets Oksana Mychaylivna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 254 054,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 05 серпня 2020 17:04
Enquiries until: 25 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 254 054 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 540 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 шт.
Гайка спеціальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Special nut
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
12 шт.
Кришка редуктора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Reducer cover
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
12 шт.
Кришка редуктора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Reducer cover
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
300 шт.
Болт кордовий М24х50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Bolt M24x50
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
80 шт.
Наличник буксовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Platband
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
4 шт.
Фланец шестерни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Flange
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
8 шт.
Напівкільце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Half ring
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт.
Втулка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Bushing
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:01
9533764124 ТД (Запасні частини до електропоїздів).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо викласти в складі ТД креслення на предмет закупівлі для можливості запропонувати ЕКВІВАЛЕНТ продукції
Дата подання: 07 серпня 2020 12:41
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:05
Згідно Статті 5 закону Про публічні закупівлі: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…» Однак, ХОЧЕМО ВКАЗАТИ ЗАМОВНИКУ, ЩОБ ЗАПРОПОНУВАТИ ЕКВІВАЛЕНТ ПРОДУКЦІЇ, НЕОБХІДНО ПОРІВНЯТИ ВЛАСНІ КРЕСЛЕННЯ З КРЕСЛЕННЯМИ, АБО ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ПРОДУКЦІЇ, ЯКУ ЗАКУПОВУЄ ЗАМОВНИК. Для цього Замовник ПОВИНЕН викласти в тендерній документації або зазначені креслення або технічні параметри продукції, Або в іншому випадку ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ СТААТЮ 5 Закона Про публічні закупівлі, а саме: «..3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…», ТАК ЯК ЗАМОВНИК СПЕЦІАЛЬНО НЕ НАДАЄ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ АБО КРЕСЛЕННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІІ Просимо Замовника викласти в складі тендерної пропозиції креслення на предмет закупівлі для можливості запропонувати Еквівалент продукції. Хочемо зазначити, що при зверненняі в ПКТБ РС про надання даних креслень-отримано відповідь-про відсутність даних керслень та НЕМОЖЛИВОСТІ ЇХ надання. В іншому випаду будемо вимушені надіслати Скаргу у відповідні контролюючі органи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Порушення Закону про Публічні Закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2020 19:31
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:08
ПОВТОРНО ПРОСИМО ЗАМОВНИКА викласти в складі ТД креслення на предмет закупівлі, або ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ В ТД, та викласти креслення на предмет закупівлі. Відповідь Замовника що зміни можуть бути внесені, а може ні-не задовільняє наше підприємство. ПОВТОРНО ПРОСИМО Згідно Статті 5 закону Про публічні закупівлі: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…» Однак, Замовник своєю відповідью на попереднє питання- надати креслення на закуповувану продукцію, надає відповідь, що Учасники можуть запропонувати її ЕКВІВАЛЕНТ погодженний з відповідним підрозділом філії НДКТІ. ХОЧЕМО ВКАЗАТИ ЗАМОВНИКУ, ЩОБ ЗАПРОПОНУВАТИ ЕКВІВАЛЕНТ ПРОДУКЦІЇ, НЕОБХІДНО ПОРІВНЯТИ ВЛАСНІ КРЕСЛЕННЯ З КРЕСЛЕННЯМИ, АБО ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ПРОДУКЦІЇ, ЯКУ ЗАКУПОВУЄ ЗАМОВНИК. Для цього Замовник ПОВИНЕН викласти в тендерній документації або зазначені креслення або технічні параметри продукції, АБО в іншому випадку ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ СТААТЮ 5 Закона Про публічні закупівлі, а саме: «..3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…», ТАК ЯК ЗАМОНИК СПЕЦІАЛЬНО НЕ НАДАЄ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ АБО КРЕСЛЕННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ПОВТОРНО просимо Замовника викласти в складі тендерної пропозиції креслення на всю продукцію для можливості запропонувати Еквівалент продукції. В іншому випаду будемо вимушені надіслати Скаргу у відповідні контролюючі органи для надання оцінки діям Замовника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник не являється власником технічних креслень, тому в складі тендерної пропозиції їх не надає.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2020
UA-2020-08-05-002592-bdde549e4124a4b1b8c75529639f2ac05
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Харківський завод тепловозних агрегатів Документи
Відхилено
Документи
ТОВ РВЗ Україна Документи
Відхилено
Документи

Документи

04 вересня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 16:35
цінова.pdf
04 вересня 2020 16:35
Уставні.rar
04 вересня 2020 16:35
креслення.rar
04 вересня 2020 16:35
декларація.pdf
04 вересня 2020 16:35
дані на товар.pdf

Документи

04 вересня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 17:19
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:01
цінова.pdf
04 вересня 2020 17:01
ст.17.pdf
04 вересня 2020 17:01
про учасника .pdf
04 вересня 2020 17:01
паспорта.pdf
04 вересня 2020 17:01
наявність працівників.pdf
04 вересня 2020 17:01
лист представництва.pdf
04 вересня 2020 17:01
лист пкб.pdf
04 вересня 2020 17:01
креслення.pdf
04 вересня 2020 17:01
ИСО.pdf
04 вересня 2020 17:01
довкілля.pdf
04 вересня 2020 17:01
відгук.pdf
04 вересня 2020 17:01
сертифікація.pdf
04 вересня 2020 17:01
2 Витяг ПДВ.PDF
04 вересня 2020 17:01
1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Харківський завод тепловозних агрегатів

ТОВ РВЗ Україна

Інформація про відміну

Дата відміни
10 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій