Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлодіодні світильники
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2020-08-05-002125-c 37e19637d4b44bd798f2f9072db1311f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Терещенко Галина Миколаївна

380444541617 Galina_1404@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Терещенко Галина Миколаївна
380444541617
Galina_1404@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:30
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Найменування, опис, кількість, а також всі необхідні технічні характеристики та інші параметри приведені в тендерній документації (Оголошення_Світильники світлодіодні_)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1360 штуки
Світлодіодні світильники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару здійснюється окремими партіями (починаючи з 1од), за попереднім замовленням, протягом одного робочого дня з дати замовлення за адресами, зазначеними в технічному завданні (Додаток № 4). Кількість замовлень не обмежена. Термін поставки – до 31.12.2020. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог
Дата подання: 06 серпня 2020 10:39
Дата відповіді: 07 серпня 2020 08:10
Замовник встановив вимоги до декларації відповідності "документи повинні бути дійсними до кінця дії договору".Але Замовник повинен розуміти, що такий документ видається або на партію товару (строком на рік) або на виробництво (безстроковий). В такому випадку товар отриманий від Постачальника не може на другий місяць "вдруг" перестати відповідати технічним регламентам. Він або відповідає або ні. Тому просимо видалити цю вимогу. Також, якщо це можливо вкажіть які світильники були взяті за взірець, щоб вони мали 3 роки гарантії, бо це на ринку України велика рідкість. Навіть признані міжнародні лідери надають 1 рік гарантії на подібні товари.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учасник.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено Замовником з дотриманням вимог Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами, зокрема статті 10 та статті 14 Закону.
Умови оголошення та документації не порушують ні чиїх прав та законних інтересів, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
Згідно абзацу 2 п. 4 статті 14 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У цій статті вказано може вказати але не зобов’язаний.
Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником.
Отже, з урахуванням норм Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року № 114-IX вимоги оголошення та документації є такими, що забезпечують конкуренцію та участь необмеженого кола потенційних учасників, не є дискримінаційними та анти конкурентними.
Щодо вимог
Дата подання: 07 серпня 2020 09:43
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:46
Замовник ухилився від відповіді на питання щодо вимоги до декларації відповідності "документи повинні бути дійсними до кінця дії договору", а також не надав інформації по товару, який слугував взірцем для визначення технічних вимог. Натомість Замовник надав витяг із Закону щодо не розгляду аналогів. Тому зважаючи на вище викладене та з врахуванням того, що ми так і не отримали відповіді на поставлені питання, просимо більш уважно вивчити це питання та надати конкретну відповідь з цих питань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно абзацу другому п.13 ч. 3 ст. 14. даного Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. З метою запобігання зриву процесу постачання необхідної кількості товару, що закуповується, недопущення порушення його якісних характеристик, фальсифікації, а також, в цілях недопущення можливих маніпуляцій потенційного постачальника - переможця процедури закупівлі, із вартістю товару за договором у зв'язку з коливанням курсу іноземної валюти чи будь-якими іншими змінами, що можуть відбуватися на ринку впродовж усього терміну дії договору. Замовником встановлено вимога щодо надання учасниками декларацію про відповідність, яким підтверджується те, що Учасник має можливість постачання запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній кількості, якості та терміни, визначені даним оголошенням. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі декларації про відповідність, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Замовник торгів вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Технічної специфікації спрощеної закупівлі та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки товару.
Щодо вимог
Дата подання: 07 серпня 2020 16:54
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:29
Прикро чути, що гарантією виконання майбутніх поставок товарів є декларації про відповідність. Це ж які юристи Вам надали таку практику? Я так розумію, що підписаний договір, з обумовленими строками та обсягами поставок і відповідні гарантійні листи Постачальника вже ніякий не юридичний документ, а "фількіна грамота". А ось документ, який вказує лише на відповідність товару нашим технічним стандартам, ВДРУГ став гарантом майбутніх поставок? Де, в яких Законах України або міжнародних документах Ви знайшли таку ахінею? Тому якщо Ви не в курсі юридичних правочинів та їх взаємозв'язку з технічними регламентами, то зверніться до спеціалістів, а не ганьбите своє підприємство такими недбалими вимогами. Ще раз повідомляємо, що такий документ, як декларація відповідності має відношення лише до конкретної партії імпортованого товару або до відповідного виробництва. Цей документ "апріорі", по своїй юридичній суті, не може бути гарантією майбутніх поставок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"РТК-ЛТД" 124 567,00
UAH з ПДВ
124 567,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" 194 697,50
UAH з ПДВ
194 697,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 13:24
СКАНИ.zip
12 серпня 2020 13:24
52-В-БЕФ-20.pdf
12 серпня 2020 13:24
pdf.pdf
12 серпня 2020 13:24
Аналогічні договори.PDF
12 серпня 2020 13:24
Протокол зборів.pdf
12 серпня 2020 13:24
Рахунок в банку.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 09:59
ТП UA-2020-08-10-002279-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"РТК-ЛТД"

ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"РТК-ЛТД"
#41078953
Відхилено 124 567,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:44
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД"
#42654557
Переможець 194 697,50
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД"
#42654557
194 697,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:48
ЗЗ9_01.09.2020_Договір_Світлодіодні світильники_ТОВ Інсток Трейд_.PDF укладений
01 вересня 2020 14:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 187 587,50
UAH (в тому числі ПДВ 31 264,58 UAH)