Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло ( вершкове масло 73% жирності )
Очікувана вартість
225 950,00 UAH
UA-2020-08-05-002089-b 3ce2a110f9bb498099be15d8363dd145
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богач Валентина Іванівна

+380974293033 38462940@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сокирянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38462940
Місцезнаходження: 60200, Україна , Чернівецька обл., Сокиряни, Вул. Покровська , 27
Контактна особа: Богач Валентина Іванівна
+380974293033
38462940@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:30
Очікувана вартість: 225 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 129,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Вершкове масло ( вершкове масло 73% жирності )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60200, Україна, Чернівецька область, місто Сокиряни, вулиця Покровська 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:33
Тендер масло вершкове відкриті торги 2020 р.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-04-000013 ● e02fe1b97395423691ee986e4dd9b907
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.12.2020 № 43

Чернівці


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 04 грудня 2020 року № 43

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-08-05-002089-b від 05.08.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-07 12:21:58

Пояснення з власної ініціативи

Лист пояснення від 07.12.2020 № 01-06/1051

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-16 10:34:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вершкове масло ( вершкове масло 73% жирності )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-05-002089-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) На підставі яких документів, які б підтверджували факт коливання ціни товару на ринку, Вами внесено зміни в істотні умови договору від 23.09.2020 № 116-14-20 в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 % ?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-17 10:29:35

Пояснення

Тендерний комітет відділу освіти Сокирянської РДА надсилає пояснення стосовно збільшення ціни на вершкове масло та додає відповідні документи.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону у пункті 13.3 проекту договору про закупівлю та у пункті 13.3 Договору № № 116-14-20 зазначив, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лиходень 169 000,00
UAH з ПДВ
166 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" 184 000,00
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД 210 000,00
UAH з ПДВ
183 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 17:27
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:17
про корупцію
04 вересня 2020 17:17
про дитячу працю
04 вересня 2020 17:17
про банкрутство
20 серпня 2020 16:01
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:58
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
20 серпня 2020 15:58
РIШЕННЯ ПОТУЖНОСТЕЙ.pdf
20 серпня 2020 15:58
ПАСПОРТ ТА КОД.pdf
20 серпня 2020 15:58
НАКАЗ.pdf
20 серпня 2020 15:58
ЛИСТ ПРО ПЕЧАТКУ.pdf
20 серпня 2020 15:58
ЛИСТ -ЗГОДА.pdf
20 серпня 2020 15:58
ЛИСТ -ГАРАНТIЯ СТАТТЯ 17.pdf
20 серпня 2020 15:58
КОПIЯ ТЕХ ПАСПОРТА.pdf
20 серпня 2020 15:58
КОПIЯ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ.pdf
20 серпня 2020 15:58
ДОВIДКА ЩОДО МАТ. БАЗИ.pdf
20 серпня 2020 15:58
ДЕКЛАРАЦIЯ ВИРОБНИКА.pdf
20 серпня 2020 15:58
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
20 серпня 2020 15:58
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
20 серпня 2020 15:58
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.pdf
20 серпня 2020 15:58
IСТОТНI УМОВИ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 21:55
Електронний підпис
17 вересня 2020 21:51
Довідка з ДФС
17 вересня 2020 21:51
ДОВІДКА МВС УКРАІНИ
17 вересня 2020 21:51
Довідка про корупцію
17 вересня 2020 21:51
РЕЕСТР
20 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:08
1Реєстер pdf.pdf
20 серпня 2020 17:08
3.2_Копія Витяга з ЄДРї .pdf
20 серпня 2020 17:08
2.Цінова Пропоозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лиходень

ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"

ТОВ Наладка-Комерц ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Лиходень
#2795122328
Рішення скасоване 166 700,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:41
ФОП Лиходень
#2795122328
Відхилено 166 700,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:46
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"
#2917118742
Відхилено 182 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 11:16
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
#14271671
Переможець 183 990,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 вересня 2020 11:45
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2020 11:16
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Наладка-Комерц ЛТД #14271671

№ рішення у справі

72/39-р/к

Дата рішення у справі

12.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно -західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
#14271671
183 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 17:02
Звіт дог №116-14-20 укладений
18 грудня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 12:29
Повідомлення про внесення змін та додаткова угода вершкове масло.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:08
додаткова угода масло вершкове.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 14:07
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 13:55
Укладена додаткова угода масло вершкове.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:23
Укладений договір укладений
23 вересня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 116-14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару на 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 116-14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 116-14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 103 915,42
UAH (в тому числі ПДВ 17 319,24 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін