Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів будівлі КПСМНЗ «Школа сучасних театрально-сценічних напрямів» за адресою: 61171, м. Харків, вул. Амосова, 7-А
Очікувана вартість
8 408 774,40 UAH
UA-2020-08-05-001970-a a9786df8f0674711a42a0a59594b7541
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінаїда Миколаївна Мурзіна

+380957247081
+380509241088
chkola-art@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад "Школа сучасних театрально-сценічних напрямів"
Код ЄДРПОУ: 23752429
Місцезнаходження: 61171, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Амосова, буд. 7-А
Контактна особа: Зінаїда Миколаївна Мурзіна
+380957247081,+380509241088
chkola-art@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:17
Очікувана вартість: 8 408 774,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 043,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою відповідно до вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів будівлі КПСМНЗ «Школа сучасних театрально-сценічних напрямів» за адресою: 61171, м. Харків, вул. Амосова, 7-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61171, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Амосова, буд.7-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту. Місцезнаходження замовника: 61171, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Амосова, буд. 7-А. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 10:56
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
05 серпня 2020 10:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
05 серпня 2020 10:56
Тендерна документація ШСТСН.doc
05 серпня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 10:56
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
05 серпня 2020 10:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
05 серпня 2020 10:56
Тендерна документація ШСТСН.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 8 240 598,40
UAH з ПДВ
7 689 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 8 387 856,00
UAH з ПДВ
7 720 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 12:08
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:54
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:52
Довідка - п.11 ст.17.pdf
03 вересня 2020 10:52
Довідка - п.9 ст.17.pdf
03 вересня 2020 10:52
Довідка - ст.17.pdf
03 вересня 2020 10:52
Довідка - п.4 ст.17.pdf
03 вересня 2020 10:52
Довідка - ч.2 ст.17.pdf
03 вересня 2020 10:52
Довідка - п.12 ч. 1 ст.17.pdf
03 вересня 2020 10:52
МВС-Цомах С.М..rar
03 вересня 2020 10:52
Довідка ТОВ Авєга.rar
03 вересня 2020 10:52
Довідка Цомах С.М..rar
03 вересня 2020 10:52
ТОВ Авєга банкрутство.pdf
03 вересня 2020 10:52
Довідка з ДПС.rar
19 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:00
Гарантія - 195 Авєга.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:43
Гарантія 2542-20.zip
21 серпня 2020 11:43
Інші_документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 7 689 480,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
7 689 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:15
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 16:50
дод уг.pdf зміни до договору
07 липня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 14:36
Дод уг 5.pdf зміни до договору
10 березня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 12:13
дод уг 4.pdf зміни до договору
19 січня 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 08:41
дод уг 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 08:38
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 10:27
дод.уг№2.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 14:24
дод уг.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 14:22
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:28
ДОГОВОР.pdf укладений
11 вересня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в календарному графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл суми довгострокового договору між 2020-2021 роками
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл суми довгострокового договору між 2020-2021 роками
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна Договору» змінити та викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 7 689 480,00 грн. (сім мільйонів шістсот вісімдесят дев’ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.), з урахуванням ПДВ – 1 281580,00 грн. (один мільйон двісті вісімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят грн. 00коп.). У тому числі у 2020 році: 2 499 998,40 грн. (два мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 416 666,40 грн. (чотириста шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість грн. 40 коп.); у 2021 році 3 566 136,00 грн. (три мільйони п’ятсот шістдесят шість тисяч сто тридцять шість грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 594 356,00 грн. (п’ятсот дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят шість грн. 00 коп.) у 2022 році 1 623 345,60 грн. (один мільйон шістсот двадцять три тисячі триста сорок п’ять грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 270 557,60 грн. (двісті сімдесят тисяч п’ятсот п’ятдесят сім грн. 60 коп.)» Пункт 4.5. розділу VІ Договору викласти в наступній редакції: «4.5. Джерело фінансування – кошти Харківської міської ТГ. Фінансування Робіт проводиться за планом, який складається Замовником, узгоджується з Підрядником і є невід'ємною частиною Договору (Додаток 4 до цього Договору). План фінансування робіт складається на підставі проекту організації будівництва, з урахуванням календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.» Пункт 4.6. розділу VІ Договору викласти в наступній редакції: «4.6. Фінансування робіт у 2021 році здійснюється відповідно до бюджетних асигнувань, затверджених у Кошторисі на 2021 рік від 14 січня 2021 р.» Розділ V Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 10 грудня 2022 року. Початок – 11 вересня 2020 року. Закінчення – 10 грудня 2022 року. 5.2. Підрядник розпочинає виконання Робіт протягом 3 (трьох) календарних днів з дня виконання Замовником зобов'язань щодо надання будівельного майданчика (фронту Робіт) та передачі проектно-кошторисної і дозвільної документації, та зобов’язується завершити виконання Робіт не пізніше 10 грудня 2022 року, відповідно до календарного графіку виконання робіт. 5.3. Невід'ємною частиною Договору є календарний графік виконання робіт (Додаток 3 до цього Договору).» Пункт 10.1. розділу 10 Договору викласти в наступній редакції: «10.1 Цей договір укладається та вступає в силу з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року.» Додаток 2 до Договору «Протокол погодження договірної ціни» змінити та викласти у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. Додаток 3 до Договору «Календарний графік виконання робіт» змінити на викласти у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди Додаток 4 до Договору «План фінансування робіт» змінити та викласти у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. Викласти реквізити Замовника, що містяться в розділі ХІІІ. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору в наступній редакції: «Замовник Комунальний початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад «Школа сучасних театрально-сценічних напрямів» 61171, Харківська обл., м. Харків, вул. Амосова, буд. 7-а р/р UA 64 820172 0344 28100 41000 99278 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 23752429 тел. (057) 711-85-84 Є неприбутковою організацією Директор КПСМНЗ «Школа сучасних театрально-сценічних напрямів»
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням фінансування Замовникана виконання будівельних робіт у 2021 році, на підставі пунктів 11.1.3., 11.6, 11.7 Договору, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами), ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились внести зміни до Договору: 1.1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна Договору» змінити та викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 7 689 480,00 грн. (сім мільйонів шістсот вісімдесят дев’ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.), з урахуванням ПДВ – 1 281580,00 грн. (один мільйон двісті вісімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят грн. 00коп.). У тому числі у 2020 році: 2 499 998,40 грн. (два мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 416 666,40 грн. у 2021 році 4 059 182,00 грн. (чотири мільйони п'ятдесят дев'ять тисяч сто вісімдесят дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 676 530,33 грн. у 2022 році 1 130 299,60 грн. (один мільйон сто тридцять тисяч двісті дев'яносто дев'ять грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 188 383,27 грн.»
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із збільшенням фінансування Замовника на виконання будівельних робіт у 2021 році, враховуючи коригування кошторисної частини проектної документації та отримання експертного звіту (позитивного), на підставі пунктів 11.1.2, 11.6, 11.7 Договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 689 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 281 580,00 UAH)