Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до арматури трубопровідної для енергоблоків № 1, 2 ВП ЮУАЕС.
spare parts for pipeline fittings for units 1, 2 of SS SUNPP
Очікувана вартість
146 681 535,60 UAH
UA-2020-08-05-001660-a e8148f4ff6ca42da96c9719a34faaa1f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Афтаназів Оксана Михайлівна
(044) 523-40-04
o.aftanaziv@ak.atom.gov.ua
Р. Чеботарь
(05136) 4-41-13
r_chebotar@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Афтаназів Оксана Михайлівна
(044) 523-40-04
o.aftanaziv@ak.atom.gov.ua
Р. Чеботарь
(05136) 4-41-13
r_chebotar@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 31 грудня 2020 11:39
Очікувана вартість: 146 681 535,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 733 407,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1466815 UAH
Publication date: 05 серпня 2020 10:41
Enquiries until: 15 листопада 2020 16:00
Complaints submission until: до 21 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 листопада 2020 16:00

Information

Estimated total value: 146 681 536 UAH including VAT
Minimal lowering step: 733 408 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents. The language (s) in which tender proposals – accordаnce with para. 7 Chapter 1 of tender documentation. Conditions for providing tender security, tender offers - according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
321 шт.
Запасні частини до арматури трубопровідної для енергоблоків № 1, 2 ВП ЮУАЕС. (Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

spare parts for pipeline fittings for units 1, 2 of SS SUNPP. (The language (s) in which tender proposals – accordаnce with para. 7 Chapter 1 of tender documentation. Conditions for providing tender security, tender offers - according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation)
CPV: 42130000-9
Період постачання: по 15 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 14:53
6588-ТД -10.doc
18 листопада 2020 14:53
6588 - перелік ЗТД -10.doc
10 листопада 2020 12:31
6588 - перелік ЗТД -9.doc
27 жовтня 2020 13:01
6588 - перелік ЗТД -8.doc
20 жовтня 2020 15:14
6588 - перелік ЗТД -7.doc
12 жовтня 2020 15:47
6588 - перелік ЗТД -6.doc
01 жовтня 2020 13:19
6588 - перелік ЗТД -5.doc
29 вересня 2020 13:43
Додаток 2 - інформація про технічні якісні кількісні характеристики - 4.docx
29 вересня 2020 13:43
6588 - перелік ЗТД -4.doc
22 вересня 2020 15:02
6588 - перелік ЗТД -3.doc
15 вересня 2020 13:34
6588 - перелік ЗТД -2.doc
08 вересня 2020 15:43
6588 - перелік ЗТД -1.doc
05 серпня 2020 10:38
Додаток 3 - технічна специфікація.pdf
05 серпня 2020 10:38
Додаток 4 - проект договору.pdf
05 серпня 2020 10:38
Додаток 5 - досвід виконання.docx
05 серпня 2020 10:38
Додаток 1 - тендерна пропозиція.docx
05 серпня 2020 10:38
Додаток 6 - митні платежі.doc
05 серпня 2020 10:38
6588 - procurement notice.docx
18 листопада 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 14:53
6588-ТД -10.doc
10 листопада 2020 12:31
6588-ТД -9.doc
27 жовтня 2020 13:01
6588-ТД -8.doc
20 жовтня 2020 15:14
6588-ТД -7.doc
12 жовтня 2020 15:47
6588-ТД -6.doc
01 жовтня 2020 13:19
6588-ТД -5.doc
29 вересня 2020 13:43
6588-ТД -4.doc
22 вересня 2020 15:02
6588-ТД -3.doc
15 вересня 2020 13:34
6588-ТД -2.doc
08 вересня 2020 15:43
6588-ТД -1.doc
05 серпня 2020 10:38
6588-ТД.doc
18 листопада 2020 14:53
6588 - перелік ЗТД -10.doc
10 листопада 2020 12:31
6588 - перелік ЗТД -9.doc
27 жовтня 2020 13:01
6588 - перелік ЗТД -8.doc
20 жовтня 2020 15:14
6588 - перелік ЗТД -7.doc
12 жовтня 2020 15:47
6588 - перелік ЗТД -6.doc
01 жовтня 2020 13:19
6588 - перелік ЗТД -5.doc
29 вересня 2020 13:43
Додаток 2 - інформація про технічні якісні кількісні характеристики - 4.docx
05 серпня 2020 10:38
Додаток 2 - інформація про технічні якісні кількісні характеристики.docx
29 вересня 2020 13:43
6588 - перелік ЗТД -4.doc
22 вересня 2020 15:02
6588 - перелік ЗТД -3.doc
15 вересня 2020 13:34
6588 - перелік ЗТД -2.doc
08 вересня 2020 15:43
6588 - перелік ЗТД -1.doc
05 серпня 2020 10:38
Додаток 3 - технічна специфікація.pdf
05 серпня 2020 10:38
Додаток 4 - проект договору.pdf
05 серпня 2020 10:38
Додаток 5 - досвід виконання.docx
05 серпня 2020 10:38
Додаток 1 - тендерна пропозиція.docx
05 серпня 2020 10:38
Додаток 6 - митні платежі.doc
05 серпня 2020 10:38
6588 - procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог ТВтаУП
Дата подання: 20 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 25 серпня 2020 12:49
Пунктом 5.5 ТВтаУП на запасні частини до арматури KSB ТТ.0.0902.0272 передбачено: "На момент розкріття конкурсних пропозицій учасниками торгів мають бути представлені технічні умови або технічна специфікація (для імпортних постачань), або у разі планування до випуску - проект технічного завдання, або технічних умов, або технічної спецификації, завірені виробніком." Просимо уточнити, чи є необхідність у наданні вищезазначених документів у разі якщо учасником торгів пропонується до постачання продукція, виготолена згідно оригінальної конструкторської документації (креслень) KSB?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з ремонту ДП «НАЕК «Енергоатом»: Згідно п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі Запасні частини для арматури KSB» п. 5.5 Технічних вимог та умов постачання ТТ.0.0902.0272 не застосовується при оцінці тендерних пропозицій.
У випадку подання учасником закупівлі пропозиції на постачання продукції, виготовленої за оригінальною конструкторською документацією KSB
тендерною документацією передбачено, що учасник повинен надати документальне підтвердження факту правомірного володіння та користування конструкторською та технологічною документацією KSB (Німеччина) виробником товару, який зазначається в тендерній пропозиції учасника торгів. Під документальним підтвердженням розуміється цивільно-правовий документ, що засвідчує передачу проектно-конструкторської та технологічної документації, її обсяг, терміни та умови її використання, складений у відповідності до вимог законодавства країни знаходження власника такої документації.
щодо матеріалу
Дата подання: 28 серпня 2020 08:30
Дата відповіді: 02 вересня 2020 16:03
Аналізуючи ТД та узгодивши технічні характеристики з виробником оригінальної продукції KSB були знайдені розбіжності / невідповідності у матеріалі запасних частин у Додатку 2 до ТД ("Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запасні частини до арматури трубопровідної для енергоблоків № 1, 2 ВП ЮУАЕС)"), а саме: у п. 3- Гайка до зворотнього клапану(крес.145.85-777-00.АА поз.920.3 (матеріал 1.7258)) ,4 - Гайка до зворотнього клапану (крес.145.85-777-00.АА поз.920.2 (матеріал 1.7258)),12 (Гайка до клапана зворотнього Крес.145.95-007-13.АА поз.920.3 (матеріал 1.7258)),14 - Гайка до клапана зворотнього (Крес.145.95-007-13.АА поз.920.2 (матеріал 1.7258)) Вказаний матеріал не застосовується у виробництві і відповідно, запасні частини можуть бути вироблені тільки з нового матеріалу, а саме з матеріалу 1.7218. Просимо погодити даний момент та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з ремонту ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення щодо зміни матеріалу опрацьовується відповідними підрозділами.
У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
щодо строків поставки
Дата подання: 28 серпня 2020 08:48
Дата відповіді: 02 вересня 2020 15:35
Вивчивши ТД, наша компанія знайшла інформацію в Додатку 2 до ТД у графі «Термін постачання», де вказано, що готова продукція повинна бути поставлена «до 30.06.2021». Зважаючи на законодавчі терміни тендерних процедур, даний строк поставки є технічно неможливим окрім випадків контрафактного виробництва. Зі свого боку виробник оригінальної продукції KSB на етапі узгодження умов тендеру офіційно повідомив Замовника (ЮУАЕС) що термін виробництва складає до 17 (сімнадцяти) місяців. Тому просимо замінити умову строків поставки з «до 30.06.2021» на «17 місяців після укладення договору» або «до 01.04.2022 р».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: звернення щодо зміни строків поставки опрацьовується відповідними підрозділами.
У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Авансування
Дата подання: 28 серпня 2020 15:43
Дата відповіді: 02 вересня 2020 15:35
У зв’язку із тим, що все обладнання згідно предмету закупівлі є імпортним, просимо внести зміни до порядку оплати, додавши авансування або акредитив. Також, виходячи з тієї ж підстави, просимо доповнити порядок зазначення ціни тендерної пропозиції учасника резидента України можливістю розрахунку ціни тендерної пропозиції з урахуванням курсу євро до гривні із застосуванням відповідних формул. На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Замовник визначає умови оплати, що передбачені тендерною документацією, з урахуванням терміну постачання продукції та графіку фінансування закупівлі. Надання акредитивної форми розрахунків або авансу не передбачено фінансовим планом ДП «НАЕК «Енергоатом».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-001660-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: VT ENGINEERING DRUŠTVO S OGRANIČENOM ODGOVORNOŠČU ZA USLUGE, Код ЄДРПОУ:58235591483
Дата подання: 28 серпня 2020 16:44
Щодо кваліфікаційних вимог
Умовами п.5.1 тендерної документації передбачено надання учасником "довідки встановленої форми (Додаток 6 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів).
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання арматури трубопровідної, або запасних частин до неї."
Задля забезпечення рівних умов для участі всім потенційним учасникам процедури закупівлі та враховуючі класифікаційну належдність предмету закупівлі (СВБ, клас 3НО, категорія сейсмостійкості І) просимо Вас внести змін у вищевказаний пункт тендерної документації та викласти абзац 2 пункту 5.1 у наступній редакциї: "Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання арматури трубопровідної, або запасних частин до неї, або іншого тепломеханічного обладнання для АЕС".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2020 15:38
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Внесення змін до тендерної документації недоцільно. Запропонована пропозиція потенційного учасника може привести до звуження кола учасників торгів.

Номер вимоги: UA-2020-08-05-001660-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: VT ENGINEERING DRUŠTVO S OGRANIČENOM ODGOVORNOŠČU ZA USLUGE, Код ЄДРПОУ:58235591483
Дата подання: 28 серпня 2020 16:55
Щодо умов розрахунків
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів просимо Вас внести зміни в пункт 2 розділу V тендерної документації в частині, а саме передбачити наступні умови розрахунку за товар для учасників не резидентів: Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. – умови здійснення оплати за відкритим акредитивом: Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2020 16:02
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Замовник визначає умови оплати, що передбачені тендерною документацією, з урахуванням терміну постачання продукції та графіку фінансування закупівлі. Надання акредитивної форми розрахунків не передбачено фінансовим планом ДП «НАЕК «Енергоатом».
У зв’язку з технічним збоєм у програмі під час оприлюднення відповідей на вимоги повідомляємо, що відповідь на вимогу UA-2020-08-05-001660-a.a2
знаходиться у відповіді на вимогу UA-2020-08-05-001660-a.a3.
Відповіді на звернення з вимогами, зокрема від 28.08.2020 № UA-2020-08-05-001660-a.a3. щодо зміни строків поставки завантажено у вигляді файлу "Відповідь на звернення з вимогами".
Номер вимоги: UA-2020-08-05-001660-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: VT ENGINEERING DRUŠTVO S OGRANIČENOM ODGOVORNOŠČU ZA USLUGE, Код ЄДРПОУ:58235591483
Дата подання: 28 серпня 2020 17:04
Щодо строків поставки продукції
Згідно інформації, наданої виробником продукції KSB (Німеччина), термін виготовлення продукції складє 16 місяців з дати відкриття замовлення на виробництво. Враховуючи об'єктивні обставини, а саме: терміни на проведення процедури закупівлі, встановлені законом терміни на укладння контракту, терміни, необхідні на узгодження планів якості виробництва та ін. - виконати поставку в строки, передбачені тендерною документацією неможливо. Приймаючи до уваги вищенаведене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині строків поставки та викласти їх у наступній редакції: "Поставка продукції здійснюється протягом 18 місяців з дати укладання контракту".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2020 15:39
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Замовник визначає умови оплати, що передбачені тендерною документацією, з урахуванням терміну постачання продукції та графіку фінансування закупівлі. Надання акредитивної форми розрахунків не передбачено фінансовим планом ДП «НАЕК «Енергоатом».

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:59
Кінець періоду оскарження: 05 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 05 грудня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На підставі листа ВП «Атомкомплет» від 18.11.2020 № 12330/43 відмінити тендер відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (необхідність здійснити закупівлю за іншим типом процедури закупівлі).
Документи:
24 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:45
6588 - витяг з протоколу засідання ТК від 24.11.2020.pdf