Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Очікувана вартість
847 036,40 UAH
UA-2020-08-05-000834-b ● eff0d604ef3840899846f0c1258ee3da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Київської обласної ради "Фастівський ліцей-інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 22200952 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Великоснітинська, 63, Фастов, Київська область, Україна, 08500 |
Контактна особа: |
Мельниченко Аліна Вячеславівна 0456566602 flitsey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 12:35 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 847 036,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 0,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Виготовлення системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Виготовлення системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення системи пожежної сигналізації та оповіщення лядей про пожежу у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 12:36 |
Зміни до ТД пожежка.docx | |
14 серпня 2020 12:35 |
тендерна документація пожежка.docx | |
06 серпня 2020 15:28 |
тендерна документація.pdf | |
06 серпня 2020 15:20 |
проект договору пожежка (1).docx | |
06 серпня 2020 15:19 |
дефектний акт пожежка.rtf |
14 серпня 2020 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 серпня 2020 12:36 |
Зміни до ТД пожежка.docx
|
||||||
14 серпня 2020 12:35 |
тендерна документація пожежка.docx
|
||||||
06 серпня 2020 15:28 |
тендерна документація.pdf
|
||||||
06 серпня 2020 15:20 |
проект договору пожежка (1).docx
|
||||||
06 серпня 2020 15:19 |
дефектний акт пожежка.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 серпня 2020 17:14
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:40
У документації наявна вимога вказати у довідці працівників робочих професій (електромонтера (не менше 2-ох осіб) та електромонтажника (не менше двох осіб). По-перше, цікаво, в чьому відмінність даних робітників? По-друге, Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) встановлено ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання , а саме:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
- стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
- Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника видалити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законодавством України (постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852) встановлено мінімальну межу кількості виконавців робіт. При цьому верхня межа не встановлена і залежить від обсягу робіт та строку їх виконання. Для виконання умов, передбачених технічним завданням, Замовником визначено мінімально необхідну кількість працівників, що не суперечить кількості, визначеній законодавством України.
Сертифікати від виробників
Дата подання: 13 серпня 2020 17:18
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:39
Шановний замовнику, у тендерній документації Ви вимагаєте надати сертифікати від виробників TIRAS PRIME та IPA-audio про проходження відповідного навчання щодо виконання робіт з монтажу, налаштування та обслуговування (систем автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей) видані фахівцям учасника. Данна вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання у відповідних виробників. Проходження зазначеного навчання є виключно добровільною справою підприємства і взагалі не може бути вимогою для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Зазначена вимога є антиконкурентною і покликана не допустити до участі у закупівлі підприємства, які не є мають зазначеного документа. Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу. Більш того, якщо наприклад учасником буде запропоноване еквівалентне обладнання, то навіщо проходити навчання у виробників обладнання, яке не буде застосовуватися?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, для виконання умов технічного завдання працівники виконавця повинні мати усі необхідні навики для взаємодії з устаткуванням та обладнанням, яке повинно бути змонтованим. Саме тому умовами передбачено надати підтвердження навчання працівників кожного учасника щодо роботи з таким устаткуванням та обладнанням. При цьому, у разі наявності еквівалентного обладнання, що буде запропоноване учасником, він повинен буде надати підтвердження про проходження відповідного навчання щодо виконання робіт з монтажу, налаштування та обслуговування (систем автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей) від виробника еквівалентного обладнання, які видані фахівцям учасника. Одночасно, відповідно до останнього абзацу пп. 3.1.9 п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» необхідно надати пояснення щодо цього.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 серпня 2020 11:56
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:28
Мінімальна кількість працівників відповідно до законодавства - ЕЛЕКТРОМОНТЕР - 1 особа, НАЛАГОДЖУВАЛЬНИК - 1 особа. У вас в документації 2 ЕЛЕКТРОМОНТЕРИ та якісь ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИКИ - 2 особи, які ВЗАГАЛІ не передбачені законодавством. Про яку мінімальну кількість Ви кажете? Для виконання умов, передбачених технічним завданням ДОСТАТНЬО мінімальної межі. ЗАМОВНИК не може переймати не себе функції трактування законодавства. Встановлюючи такі вимоги ВИ дискримінуєте Учасників, які здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства, на відміну від Замовника, який встановлючии таку вимогу любіює інтереси певного Учасника. Перегляньте практику АМКУ з цього питання. Попереджаємо, що для захисту своїх прав та інтересів у випадку невнесення змін ми будемо змушені оскаржувати умови проведення даної закупівлі до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-05-000834-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 20 серпня 2020 17:48
Дата подання: 20 серпня 2020 17:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 10:29
рішення від 25.08.2020 № 15959 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 10:28
Інформація про перенесення розгляду скарги №13801.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 12:42
Інформація про перенесення розгляду скарги №14603.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 23:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2020 №17644 .pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 18:38
рішення від 18.09.2020 №17644 .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 00:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 17:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС" |
839 514,00
UAH з ПДВ
|
839 514,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2020 12:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 16:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС" #41159157 |
Переможець |
839 514,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2020 08:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 12:50
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 13:53
|
договор 56 1.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 00:05
|
договор 56.pdf | укладений |
26 жовтня 2020 00:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшена ціна у зв'язку з фактично виконаними роботами |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшена ціна у зв'язку з фактично виконаними роботами |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |