Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Очікувана вартість
847 036,40 UAH
UA-2020-08-05-000834-b eff0d604ef3840899846f0c1258ee3da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Аліна Вячеславівна

0456566602 flitsey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Фастівський ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 22200952
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Великоснітинська, 63, Фастов, Київська область, Україна, 08500
Контактна особа: Мельниченко Аліна Вячеславівна
0456566602
flitsey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 12:35
Початок аукціону: 29 вересня 2020 12:35
Очікувана вартість: 847 036,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виготовлення системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"

Виготовлення системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення системи пожежної сигналізації та оповіщення лядей про пожежу у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:36
Зміни до ТД пожежка.docx
14 серпня 2020 12:35
тендерна документація пожежка.docx
06 серпня 2020 15:28
тендерна документація.pdf
06 серпня 2020 15:20
проект договору пожежка (1).docx
06 серпня 2020 15:19
дефектний акт пожежка.rtf
14 серпня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:36
Зміни до ТД пожежка.docx
14 серпня 2020 12:35
тендерна документація пожежка.docx
05 серпня 2020 12:59
тендерна документація пожежка.docx
06 серпня 2020 15:28
тендерна документація.pdf
06 серпня 2020 15:20
проект договору пожежка (1).docx
06 серпня 2020 15:19
дефектний акт пожежка.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 серпня 2020 17:14
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:40
У документації наявна вимога вказати у довідці працівників робочих професій (електромонтера (не менше 2-ох осіб) та електромонтажника (не менше двох осіб). По-перше, цікаво, в чьому відмінність даних робітників? По-друге, Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) встановлено ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання , а саме: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. - Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника видалити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законодавством України (постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852) встановлено мінімальну межу кількості виконавців робіт. При цьому верхня межа не встановлена і залежить від обсягу робіт та строку їх виконання. Для виконання умов, передбачених технічним завданням, Замовником визначено мінімально необхідну кількість працівників, що не суперечить кількості, визначеній законодавством України.
Сертифікати від виробників
Дата подання: 13 серпня 2020 17:18
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:39
Шановний замовнику, у тендерній документації Ви вимагаєте надати сертифікати від виробників TIRAS PRIME та IPA-audio про проходження відповідного навчання щодо виконання робіт з монтажу, налаштування та обслуговування (систем автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей) видані фахівцям учасника. Данна вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання у відповідних виробників. Проходження зазначеного навчання є виключно добровільною справою підприємства і взагалі не може бути вимогою для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Зазначена вимога є антиконкурентною і покликана не допустити до участі у закупівлі підприємства, які не є мають зазначеного документа. Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу. Більш того, якщо наприклад учасником буде запропоноване еквівалентне обладнання, то навіщо проходити навчання у виробників обладнання, яке не буде застосовуватися?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, для виконання умов технічного завдання працівники виконавця повинні мати усі необхідні навики для взаємодії з устаткуванням та обладнанням, яке повинно бути змонтованим. Саме тому умовами передбачено надати підтвердження навчання працівників кожного учасника щодо роботи з таким устаткуванням та обладнанням. При цьому, у разі наявності еквівалентного обладнання, що буде запропоноване учасником, він повинен буде надати підтвердження про проходження відповідного навчання щодо виконання робіт з монтажу, налаштування та обслуговування (систем автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей) від виробника еквівалентного обладнання, які видані фахівцям учасника. Одночасно, відповідно до останнього абзацу пп. 3.1.9 п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» необхідно надати пояснення щодо цього.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 серпня 2020 11:56
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:28
Мінімальна кількість працівників відповідно до законодавства - ЕЛЕКТРОМОНТЕР - 1 особа, НАЛАГОДЖУВАЛЬНИК - 1 особа. У вас в документації 2 ЕЛЕКТРОМОНТЕРИ та якісь ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИКИ - 2 особи, які ВЗАГАЛІ не передбачені законодавством. Про яку мінімальну кількість Ви кажете? Для виконання умов, передбачених технічним завданням ДОСТАТНЬО мінімальної межі. ЗАМОВНИК не може переймати не себе функції трактування законодавства. Встановлюючи такі вимоги ВИ дискримінуєте Учасників, які здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства, на відміну від Замовника, який встановлючии таку вимогу любіює інтереси певного Учасника. Перегляньте практику АМКУ з цього питання. Попереджаємо, що для захисту своїх прав та інтересів у випадку невнесення змін ми будемо змушені оскаржувати умови проведення даної закупівлі до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-05-000834-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 20 серпня 2020 17:48
Скарга на вимоги документації
Скарга на вимоги документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 10:29
рішення від 25.08.2020 № 15959 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 10:28
Інформація про перенесення розгляду скарги №13801.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 12:42
Інформація про перенесення розгляду скарги №14603.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 23:29
рішення від 18.09.2020 №17644 .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 00:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 17:36

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 17:37
Скарга на вимоги.pdf

Документи подані замовником

26 серпня 2020 16:00
пояснення.pdf
25 вересня 2020 16:17
Зміни до ТД пожежка2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС" 839 514,00
UAH з ПДВ
839 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:18
Статут.pdf
21 серпня 2020 11:18
Ліцезія ПС.pdf
21 серпня 2020 11:18
Витяг ПДВ.pdf
21 серпня 2020 11:18
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
20 жовтня 2020 12:06
Тендерна пропозиція.PDF
20 жовтня 2020 12:06
МВС.PDF
20 жовтня 2020 12:06
Довідка ч. 2 ст. 17.PDF
20 жовтня 2020 12:06
Довідка банкрутство.PDF
21 серпня 2020 18:26
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:45
Лист Велез.pdf
21 серпня 2020 16:28
Довідка мат-техн. база.PDF
21 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:21
Кошторис.PDF
21 серпня 2020 15:20
ФАСТІВ ЛІЦЕЙ.rar
21 серпня 2020 15:20
Тех. вимоги.PDF
21 серпня 2020 15:20
Сертифікати.PDF
21 серпня 2020 15:20
Паспорт директора.PDF
21 серпня 2020 15:20
Тех. вимоги.PDF
21 серпня 2020 15:20
Проект догов..PDF
21 серпня 2020 15:20
Договір оренди офіс.PDF
21 серпня 2020 15:20
Лист-гарантія ст. 17.PDF
21 серпня 2020 15:20
Інформ. про учасника.PDF
21 серпня 2020 15:20
Довідка щодо ст. 17.PDF
21 серпня 2020 15:19
Довідка мат-тех. база.PDF
21 серпня 2020 15:19
Довідка уповнов. особа.PDF
21 серпня 2020 15:19
Договір оренди склад.PDF
21 серпня 2020 15:19
Довідка працівники.PDF
21 серпня 2020 15:19
Довідка аналог. досвід.PDF
21 серпня 2020 15:19
Довідка щодо матер..PDF
21 серпня 2020 15:19
Гар. лист щодо дії ТП.PDF
21 серпня 2020 15:19
Акт огляду.PDF
21 серпня 2020 15:19
Гар. лист надання ТП.PDF
21 серпня 2020 15:19
Труд. віднос. Чапайда.PDF
21 серпня 2020 15:19
Документи.pdf
21 серпня 2020 15:19
Висота працівники.PDF
21 серпня 2020 15:19
СВІДОЦТВО_ЧАПАЙДА С.В..PDF
21 серпня 2020 15:19
ОП директор.PDF
21 серпня 2020 15:19
Інструм. та пристрої.PDF
21 серпня 2020 15:19
Загальний ОП ІТР.PDF
21 серпня 2020 15:19
Допуск працівники.PDF
21 серпня 2020 15:19
НПАОП 13,07.PDF
21 серпня 2020 15:18
Допуск електрика.PDF
21 серпня 2020 15:18
Заг. ОП.PDF
21 серпня 2020 15:18
Лист Артон.pdf
21 серпня 2020 15:18
Лист Тірас.pdf
21 серпня 2020 15:18
Аналог. догов. 337 Десн..PDF
21 серпня 2020 15:18
Анало. догов. 340 Десн..PDF
21 серпня 2020 15:18
Лист-відгук УО Десн..PDF
21 серпня 2020 15:18
Листи-відгуки.PDF
21 серпня 2020 15:18
1-ОМК.rar
21 серпня 2020 15:18
Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2020 15:18
Статут.PDF
21 серпня 2020 15:18
Антикорупц. програма.PDF
21 серпня 2020 15:18
Опис до Статуту.PDF
21 серпня 2020 15:18
Ліцензія.PDF
21 серпня 2020 15:18
Витяг ЄРДР.PDF
21 серпня 2020 15:18
Виписка ЄРДР (нова).PDF
21 серпня 2020 15:18
Відомості ЄДРПОУ.PDF
21 серпня 2020 15:18
ДОЗВІЛ БМК.PDF
21 серпня 2020 15:18
Витяг ПДВ.PDF
21 серпня 2020 15:18
Ліцензія АВК.PDF
21 серпня 2020 15:18
Лист ДСНС (оригінал).PDF
21 серпня 2020 15:18
Довідки з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 800 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2020 12:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 16:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41159157
Переможець 839 514,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2020 08:43

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/документах, що подані учасником у тендерній пропозиції Номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-08-05-000834-b. Найменування учасника: ПП «ОХОРОНА-004». Дата та час подання тендерної пропозиції: 21.08.2020 року 11:18. Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ОХОРОНА-004» відсутні документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатка 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатка 2 до тендерної документації, а саме: - документи згідно критерія: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1.1 Інформаційну довідку учасника за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності). При цьому матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 У довідці потрібно зазначити інформацію про наявне (наявні) приміщення із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, місця розташування, площі та форми його (їх) власності (у разі оренди приміщення вказати найменування орендодавця, його код ЄДРПОУ). Додатково надається копія договору купівлі- продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг. Учасник повинен підтвердити наявність устаткування для роботи з кошторисною документацією: відповідне комп’ютерне устаткування та додатково надати ліцензію АВК (або ліцензію іншого програмного засобу, що сумісний з АВК), що підтверджує купівлю програмного засобу учасником. Також у складі пропозиції надається документальне підтвердження (накладна, договір оренди тощо) наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії та сертифікат (або свідоцтво) визнання вимірювальних можливостей та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей. Додатково надати копію сертифікату відповідності на послуги з випробувань та аналізу комплексних механічних та електричних властивостей продукції з додатком до сертифікату. Учасник надає оригінал Гарантійного листа про те, що вищенаведене обладнання та матеріально-технічна база не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. 1.2. Для підтвердження наявності технологій у складі пропозиції надати: -Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію та електромонтажних робіт. - Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції» щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію та електромонтажних робіт. - документи згідно критерія: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформаційну довідку учасника за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням П.І.Б., посада/професія), загальний стаж роботи / стаж роботи на даній посаді, за штатним розкладом / за трудовим договором/за цивільно-правовим договором). Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників (інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (не менше одного працівника), інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше одного працівника)), а також інформацію про керівника робіт (принаймні одна особа) та працівників робочих професій (електромонтера (не менше 2-ох осіб) та електромонтажника (не менше двох осіб). Копії документів, які підтверджують освіту працівників, що будуть залучені до виконання робіт (дипломи, свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня, сертифікатів та інших документів підвищення кваліфікації, післядипломної освіти або проходження навчальних курсів), завірені Учасником належним чином. Копії документів (свідоцтв, сертифікатів,, дипломів тощо) на підтвердження присвоєння робітничої кваліфікації електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (не менше двох) або налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів і автоматики (не менше двох) Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника (копії наказів на призначення, а також копії першої та останньої сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування або копії трудових договорів, які підтверджують працевлаштування). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна співпадати. - документи згідно критерія: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1. Заповнена довідка в довільній формі, у якій має бути наведений виконаний підприємством аналогічний договір (не менше одного) за період з 2018 року по 2020 рік. Аналогічним договором вважається договір на монтаж або системи пожежної сигналізації, або електричних, або слаботочкових мереж. 2. Копія договору, зазначеного в довідці, щодо надання аналогічних послуг, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, завірена Учасником належним чином («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка (у разі її використання)» з наданням копій актів виконаних робіт (наданих послуг), що підтверджують виконання робіт (надання послуг). 3. Оригінал листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається. - документи згідно критерія: наявність фінансової спроможності. Копії звітних документів за попередній календарний рік, із квитанцією або відміткою про прийняття (для юридичних осіб – баланс, звіт про фінансові результати; для фізичних осіб – податкова декларація), крім випадку, коли учасник є новоствореним підприємством. - документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедурі закупівлі. 1.1. Для Учасника – юридичної особи 1.1.1. протокол чи виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), оформлений у відповідності до чинного законодавства; 1.1.2. наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього). 1.1.3 довіреність (доручення) щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника (якщо повноваження особи визначені довіреністю) при цьому документи визначені пп. 1.1.1- 1.1.3 надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність. 1.1.4 лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. (ДОДАТОК 7). 1.2 .для Учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця: 1.2.1. копія паспорта (сторінки 1,2, 3-6 за наявності записів, паспорт на момент подання пропозиції повинен бути дійсний) або копія іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого представника учасника відповідно до законодавства (до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»); 1.2.2. копія довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою); 1.2.3. лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (ДОДАТОК 7). Примітка: У випадку надання довіреності (доручення) – довіреність (доручення) повинна містити право на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». «Зазначений термін відлічується учасником в електронній системі закупівель з моменту публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Кінцева дата усунення невідповідностей: 02.10.2020р. 16:10

Документи

03 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис
03 жовтня 2020 12:41
протокол 64.PDF
29 вересня 2020 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2020 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41159157
839 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:52
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:50
дод. угода 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 12:49
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 13:53
договор 56 1.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 00:05
договор 56.pdf укладений
26 жовтня 2020 00:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшена ціна у зв'язку з фактично виконаними роботами
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшена ціна у зв'язку з фактично виконаними роботами
Номер договору про закупівлю: 56
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML