Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення та встановлення антивандальної фото-зони "Я люблю Ужгород"
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-08-05-000697-b 431f95ac7daa44dfb3cb6a44c96f9226
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медвідь Стефанія Миколаївна

+380312613176 medvidj.stefaniya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління економічного розвитку міста Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41368378
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Медвідь Стефанія Миколаївна
+380312613176
medvidj.stefaniya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 11:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 11:10
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Виготовлення та встановлення антивандальної фото-зони "Я люблю Ужгород"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Ужгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата наданих Послуг здійснюється на підставі акту приймання-передачі наданих послуг. Розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету закупівлі. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) - 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов'язково зазначає ціну з урахування ПДВ Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:10
Оголошення спрощеної закупівлі констр нова редакція.doc
05 серпня 2020 11:06
Додаток 3 проєкт договору констр.doc
05 серпня 2020 11:06
Додаток 1 констр.doc
06 серпня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:10
Оголошення спрощеної закупівлі констр нова редакція.doc
05 серпня 2020 11:06
Оголошення спрощеної закупівлі констр.doc
05 серпня 2020 11:06
Додаток 3 проєкт договору констр.doc
05 серпня 2020 11:06
Додаток 1 констр.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 11:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СВ ТРАНС БУД 189 900,00
UAH з ПДВ
189 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:48
Лист про підрядників.pdf
12 серпня 2020 11:48
Персональні дані.pdf
12 серпня 2020 11:48
Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2020 11:48
Технічний стан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СВ ТРАНС БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СВ ТРАНС БУД
#41959193
Переможець 189 900,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:32

Документи

25 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СВ ТРАНС БУД
#41959193
189 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:25
звіт про виконання.pdf укладений
26 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:15
протокол повідомлення.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:11
Додаткова угода.jpg зміни до договору
01 вересня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 10:58
Договір укладений
31 серпня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару: до 30.09.2020
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 900,00
UAH