Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні послуги з раптового обстеження персоналу на носійство збудників кишкових інфекцій та золотистого стафілококу, обстеження осіб, які перебували в контакті з інфекційними хворими під час проведення епідрозслідування
Очікувана вартість
4 413,18 UAH
UA-2020-08-05-000411-c b7c750504d7645ba8fa46981f9014643
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стафійчук Валентина

380679300223 rivnebuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40309748
Місцезнаходження: 33025, Україна , Рівненська обл., Рівне, Малорівненська, 91
Контактна особа: Стафійчук Валентина
380679300223
rivnebuh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
30.06.08.2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-06-30-001612-a. Проте станом на 16.07.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 16.07.2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-07-16-001427-b ( без змін до вимог закупівлі). Проте знову ж таки станом на 03.08.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Лабораторні послуги з раптового обстеження персоналу на носійство збудників кишкових інфекцій та золотистого стафілококу, обстеження осіб, які перебували в контакті з інфекційними хворими під час проведення епідрозслідування - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 73110000-6 Дослідницькі послуги» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 09:33
Оскарження наміру укласти договір: 16 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
Лабораторні послуги з раптового обстеження персоналу на носійство збудників кишкових інфекцій та золотистого стафілококу, обстеження осіб, які перебували в контакті з інфекційними хворими під час проведення епідрозслідування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за надані послуги на підставі виставленого рахунку, акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 серпня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
#38503358
Переможець 4 413,18
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 09:33

Документи

05 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:32
Протокол персонал.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 09:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
#38503358
4 413,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:32
Протокол персонал.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 16:30
ДУ№4 до дог №30.pdf зміни до договору
27 січня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:54
ДУ №3 до договору №30.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:09
ДУ№2 до дог №30.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:09
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:26
Додаткова угода №1 до дог.30.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:43
Договір №30 від 18.08.pdf укладений
18 серпня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з допущеною технічною помилкою у специфіцакії до договору
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.1 ч.5 ст. 41
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, не більше 20 %
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 cт. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 694,32
UAH (в тому числі ПДВ 615,72 UAH)