Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лабораторні послуги з раптового обстеження персоналу на носійство збудників кишкових інфекцій та золотистого стафілококу, обстеження осіб, які перебували в контакті з інфекційними хворими під час проведення епідрозслідування
Очікувана вартість
4 413,18 UAH
UA-2020-08-05-000411-c ● b7c750504d7645ba8fa46981f9014643
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 40309748 |
Місцезнаходження: | 33025, Україна , Рівненська обл., Рівне, Малорівненська, 91 |
Контактна особа: |
Стафійчук Валентина 380679300223 rivnebuh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
30.06.08.2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-06-30-001612-a. Проте станом на 16.07.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 16.07.2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-07-16-001427-b ( без змін до вимог закупівлі). Проте знову ж таки станом на 03.08.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Лабораторні послуги з раптового обстеження персоналу на носійство збудників кишкових інфекцій та золотистого стафілококу, обстеження осіб, які перебували в контакті з інфекційними хворими під час проведення епідрозслідування - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 73110000-6 Дослідницькі послуги» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Тому 16.07.2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-07-16-001427-b ( без змін до вимог закупівлі). Проте знову ж таки станом на 03.08.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Лабораторні послуги з раптового обстеження персоналу на носійство збудників кишкових інфекцій та золотистого стафілококу, обстеження осіб, які перебували в контакті з інфекційними хворими під час проведення епідрозслідування - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 73110000-6 Дослідницькі послуги» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 09:33 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
Лабораторні послуги з раптового обстеження персоналу на носійство збудників кишкових інфекцій та золотистого стафілококу, обстеження осіб, які перебували в контакті з інфекційними хворими під час проведення епідрозслідування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за надані послуги на підставі виставленого рахунку, акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
05 серпня 2020 09:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" #38503358 |
Переможець |
4 413,18
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 16:30
|
ДУ№4 до дог №30.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:54
|
ДУ №3 до договору №30.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:09
|
ДУ№2 до дог №30.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 14:26
|
Додаткова угода №1 до дог.30.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 11:43
|
Договір №30 від 18.08.pdf | укладений |
18 серпня 2020 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку з допущеною технічною помилкою у специфіцакії до договору |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи п.1 ч.5 ст. 41 |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, не більше 20 % |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 cт. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |